Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Starlancer

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja darkven
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

darkven

New Member
oon näköjään missannut tämän pelin ja oon pari kertaa kuullut hehkutusta että tämä olisi yksi dc:n omistajan pakkohankinnoista, kertokaahan jotain kokemuksia. ign:stä ja parista muusta lukaisin reviewit kyllä, mutta olisi hyvä kuullu ihan henkilöiltäkin :)

Ihan jees peli. Avaruusräiskintää, ei sen kummempaa. Suht' vaikealta tuntuu joskaan en ole pelannut kuin paria ekaa tasoa (liikaa pelejä...)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan darkven
oon näköjään missannut tämän pelin ja oon pari kertaa kuullut hehkutusta että tämä olisi yksi dc:n omistajan pakkohankinnoista, kertokaahan jotain kokemuksia. ign:stä ja parista muusta lukaisin reviewit kyllä, mutta olisi hyvä kuullu ihan henkilöiltäkin :)

Itse sain sen tossa ennen kesää ja olen kyllä friikahtanut siihen täysin. Todella pelattava ja ihan siiden näköinenkin. Ainoa vähän häiritsevä tekijä on missioiden suorittaminen juuri niinkuin brieffissä sanottu. "Eli valitettavasti en saanut pudotettua kuin 6, vaikka 7 piti ja tästä syystä sota ei jatku". Edellinen lause hieman kärjistettynä. Mielestäni kannattaa hankkia jos on yleensä vähänkään kiinnostunut lentopeleistä, kontrollit vei hieman totutellessa mutta kaikinpuolin jees!

Ostin tuossa keväällä sen itse enkä oikein päässyt kunnolla sisään... Oli vähän liian PC-mäinen kun nappuloita ja vipstaakeja oli niin pirusti.

Uskomattominta oli kyllä se kun missasi tehtävän niin joutui teloitusryhmän eteen ja ammuttiin... Pisti kyllä miettimään että kaikenmoista sitä peleissä näkeekin...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Rainman
Uskomattominta oli kyllä se kun missasi tehtävän niin joutui teloitusryhmän eteen ja ammuttiin... Pisti kyllä miettimään että kaikenmoista sitä peleissä näkeekin...

Eiköhän tuo kuitenkin ole aika kevyttä kun vertaa johonkin GTA3:een tai siihen pc:n huliganismipeliin... ;)

On kyllä tietenkin ;) Tarkoitin vain sitä että enpä ollut aiemmin pelissä joutunut teloituskomppanian eteen ja ammutuksi, nyt tuli sitten koettua sekin :)

Ylös Bottom