Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Statistiikan nollautuminen onlinessa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Janezki
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Janezki

New Member
Kokeilin tuossa päivän tauon jälkeen Motorstormia onlinessa ja yllätyksekseni huomasin oman statukseni olevan takaisin nollilla (Zero). Otin tarkemmat tiedot esille ja sillä ei ollut mainintaa yhdestäkään kisasta.
Liekkö jotenkin resetoituneet kun olin toissapäivänä jollain euroserverillä ja kone meni ihan jumiin kesken pelin - oli pakko kääntää virtanamikasta kun ei muu auttanut.
Enpähän noita kisoja vielä kovin montaa ollut kerinnyt ajaa, mutta vois alkaa harmittamaan jos olisi usean sadan kisan kokemus ja "maine". :(

Onko vastaavaa tapahtunut muille?

Vastaus: Statistiikan nollautuminen onlinessa

Ettet pelaisi toisella acountilla ?

Itse pelästyin hieman, kun ei NFS:ssä muka löytynyt tallennusta, ja sitten huomasinkin että oli unohtunut jenkki account päälle..

Tuo ranking Motorstormissa heikkenee jos ei aja kisoja, taikka voita niistä yhtään. Itsekin putosin God-tasolta hetkeksi alaspäin, kun olin pelaamatta. Tyhmäähän se olisi jos kaikilla olisi God titteli parin kisan jälkeen ja siitä ei voisi pudota.

Itsellä kanssa hävisi kolmen ensimmäisen päivän ajot noin parikytä kisaa. Oli melkoinen yllätys. "Ööh 0 ajettua kisaa 0 voittoa :confused: " Missä mun voitot & kisat on :mad:
Toistamiseen tätä kyseistä tilannetta ei ole tapahtunut vaikka kone onkin pari kertaa mennyt jumiin online Motorstormissa.

Ylös Bottom