Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Stranger of Paradise



no nyt on tulossa semmoinen DLC peliin, jota olen pitkään peliin jo odottanut, näyttäisi tulevan ihan hemmetisti kaikkea uutta 3 classia, multiple bosses, story contenttia ja hemmetisti uusia Crafting mahdollisuuksia, no tämmöinen se DLC kuuluu ollakin, joten aika ostella expansion passi ja hypätä peliin mukaan, sitten kun olen saanut FE Engagen pelattua, no tässä onkin hyvin aikaa ahmia nyt jo tullutta contenttia valmistautua ensi viikon perjantaihin tainno torstaita omalla kohdallani kun ostin sillon Aussi version niin pakko hommata passi myös ausseihin, voi hyvin olla että jos Forspoken ei menesty arvosteluissa, niin tämä vie kokonaan oman huomioni.
 
Viimeksi muokattu:
saa nähdä tuleeko jatkoa kun kumminkin neljänneksi vähiten myydyin FF Spinoff. ottaisin kyllä, itse jatko-osan innolla vastaan ja sen voisi tehdä vielä se Team Ninja pääteami. Nythän se tosiaan teki joku Team Ninjan joku pienempi teami, toivotaan että tuo uusi DLC menestyy arvosteluissa ja sitä kautta ihmiset ostelevat tuota season passia ja Deluxe editionia, vielä en ole itsekkään season passia ostanut.
 
Ylös Bottom