Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Street fighter alpha 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tuminen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Tuminen

New Member
Onko kellään täällä tätä peliä? Mitäs mieltä ootte pelistä? Kiinnostaa se alpha counter liike, että toimiiko se tässä vielä kunnolla. En löytänyt youtubesta yhtään videota, missä joku tekis sen liikkeen. Mul on tässä samalla vähän osto asiaakin, mut en laittanut myynti/osto osioon koska haluan myös jutella tästä pelistä. Olen kuullut juttua, että tää peli ois arvokkaammasta päästä snes peleissä. Osaako joku kertoa mistä tämä johtuu? Yks tyyppi myis tän mulle 50:lla. Haluisko joku kenties myydä halvemmalla?

Sit loppuun viel pakko hehkuttaa, että löysin tälläsen aarteen yhdestä pienestä kodinkoneliikkeestä. Täydellinen paketti, mutta vain peli puuttuu. Joku kuulemma joskus varastanut sen. Eli tää on täysin uusi ja virheetön paketti missä on koppa, englannin kielinen manuaali, A4 maanantuojan tekemät suomi ohjeet ja varoitus lappu. Eli suomessa myyty versio vielä. Oon kuullut juttua, että jos ostan tohon pakettiin vielä pelikasetin sillä on arvoa +100. Mitä mieltä ootte siitä?

Tässä kuva: http://www.aijaa.com/v.php?i=1877215.jpg

Vastaus: Street fighter alpha 2

Tiedäthän, että täydellisen kolikkopelikäännöksen saa PS2:lle kokoelmassa, jossa on kaikki muutkin Alphat?

Multa se muuten jostakin kyseinen peli löytyisi, pitäisi etsiskellä se ja myydäkin sen ehkä voisin...

Onko sulla muuten hakusessa muita SNES-pelejä?

Tällä hetkellä ei ole muuta peliä hakusessa, mutta niitä kyllä tulee koko ajan lisää.

Parit manuaalit tosin olisi hakusessa. Super ghouls 'n ghousts ja Pilotwings. Sellaset kelpaa joissa on kielinä Englanti tai suomi.

Mitäs sä sitten tosta pelistä haluaisit? Ja tarkennan vielä, että en etsi muuta kuin kasettia.

Pitää palailla asiaan jos (ja kun) löydän tuon pelin.. Tarkastelen miten hyväkuntoinen yksilö on kyseessä jne... Sen kyllä muistan että ei sitä tullut silloin aikoinaan kovinkaan montaa kertaa pelattua.

Olen myymässä retrot pois ni tämänkin voisin myydä.

Laittakaa tarjouksii.

Ylös Bottom