B Boomer New Member 30.12.2001 #1 Mikäköhän on 128bittisten sukupolven hiljaisin konsoli? Itse veikkaisin että Gc ja Dc olisivat hiljaisimmat...
Mikäköhän on 128bittisten sukupolven hiljaisin konsoli? Itse veikkaisin että Gc ja Dc olisivat hiljaisimmat...
V Villen New Member 30.12.2001 #2 GameCube ei pidä paljo yhtään ääntä, tosi hiljainen kaveri. Kokemusta on koska se on tossa vieressäni.
GameCube ei pidä paljo yhtään ääntä, tosi hiljainen kaveri. Kokemusta on koska se on tossa vieressäni.
E Esa Mäkijärvi KonsoliFIN Alumni 30.12.2001 #3 Hiljaisin kone on ainakin omien kokemuksieni perusteella GameCube.. se ei paljoa ääntä pidä. Dreamcastia en sanoisi hiljaiseksi, sehän hurisee jatkuvasti aina lataillessa. - Esa
Hiljaisin kone on ainakin omien kokemuksieni perusteella GameCube.. se ei paljoa ääntä pidä. Dreamcastia en sanoisi hiljaiseksi, sehän hurisee jatkuvasti aina lataillessa. - Esa
S Snakecharmer Guest 30.12.2001 #4 X-Box ja PS2 taas humisee hirveästi. DC:kin kyllä ääntelee. GC on varmaan hiljaisin...
L Legomancer New Member 30.12.2001 #5 Esa Mäkijärvi: Dreamcastia en sanoisi hiljaiseksi, sehän hurisee jatkuvasti aina lataillessa. Klikkaa laajentaaksesi... Tuo on totta, DC:tä pelaillessa voisi vaikka föönata hiuksensa siinä samalla, tosin asennosta voisi tulla hieman mutkikas .
Esa Mäkijärvi: Dreamcastia en sanoisi hiljaiseksi, sehän hurisee jatkuvasti aina lataillessa. Klikkaa laajentaaksesi... Tuo on totta, DC:tä pelaillessa voisi vaikka föönata hiuksensa siinä samalla, tosin asennosta voisi tulla hieman mutkikas .
G Guido Guest 30.12.2001 #6 Mulla on toi PS2 v5 ja se ei pidä mitään ääntä jos ei tuulettimen hurinaa oteta mukaan... se on todella hiljanen!
Mulla on toi PS2 v5 ja se ei pidä mitään ääntä jos ei tuulettimen hurinaa oteta mukaan... se on todella hiljanen!