Tarja_pk
Toimitus
Suomalaisten opiskelijoiden kehittämä Fat Bear Week -peli on yltänyt Pelinkehityksen maailmanmestaruuskilpailujen loppusuoralle.
Pelinkehityksen maailmanmestaruuskilpailuihin osallistui viime vuonna yli 1800 tiimiä ympäri maailmaa. Vuoden 2020 kilpailijat on nyt laitettu alustavaan paremmuusjärjestykseen, joten niin ammattilais-, harrastelija- kuin game jam -kategoriankin finalistit ovat selvillä.
Tampereen ammattikorkeakoulun opiskelijaryhmän Team Fat Bearsin kehittämä Fat Bear Week taistelee harrastelijakategorian voitosta. Peli voitti viime vuoden 18. viikkoäänestyksen ja kilpaili jo tammikuussa pidetyn fanisuosikki-kategorian finaalissa jääden kuitenkin täpärästi mitalisijojen ulkopuolelle.
Kilpailun voittajat julkistetaan ja palkitaan GDWC 2020 Awards -palkintojenjakotapahtumassa 30. huhtikuuta. Palkintogaalaa voi seurata suorana GDWC:n Twitch-kanavalla.
GDWC 2020 Pro-kategorian finalistit:
Helheim Hassle, kehittäjältä Perfectly Paranormal (Norja)
The Riftbreaker, kehittäjältä EXOR Studios (Puola)
There Is No Game: Wrong Dimension, kehittäjältä Draw Me A Pixel (Ranska)
GDWC 2020 Hobby-kategorian finalistit:
Burn Me Twice, kehittäjältä Null Reference Studio (Espanja)
Fat Bear Week, kehittäjältä Team Fat Bears (Suomi)
From The Shadows, kehittäjältä Gamagora (Ranska)
GDWC 2020 Game Jam -kategorian finalistit:
Big Fish, kehittäjältä TOQGames (Yhdysvallat)
Cat Colony Crisis, kehittäjältä Devil's Cider Games (Kanada)
Time To Dance!, kehittäjältä Savvy Community (Ranska)
GDWC:n vuoden 2020 Fanisuosikki-kategorian voittajat:
1. Receiver 2, kehittäjältä Wolfire Games (Yhdysvallat)
2. The Pancakes Official Game Show, kehittäjältä Dema Studios (Italia)
3. Haven, kehittäjältä The Game Bakers (Ranska)
Lisää aiheesta:
► Pelinkehityksen maailmanmestaruuskisat 2020: Suomalaiset opiskelijat voittivat Pelinkehityksen maailmanmestaruuskilpailun viikkoäänestyksen
► Kaksi suomalaispeliä mukana Pelinkehityksen maailmanmestaruuskilpailujen yleisöäänestyksen finaalissa
Lue juttu sivustolla...
Pelinkehityksen maailmanmestaruuskilpailuihin osallistui viime vuonna yli 1800 tiimiä ympäri maailmaa. Vuoden 2020 kilpailijat on nyt laitettu alustavaan paremmuusjärjestykseen, joten niin ammattilais-, harrastelija- kuin game jam -kategoriankin finalistit ovat selvillä.
Tampereen ammattikorkeakoulun opiskelijaryhmän Team Fat Bearsin kehittämä Fat Bear Week taistelee harrastelijakategorian voitosta. Peli voitti viime vuoden 18. viikkoäänestyksen ja kilpaili jo tammikuussa pidetyn fanisuosikki-kategorian finaalissa jääden kuitenkin täpärästi mitalisijojen ulkopuolelle.
Kilpailun voittajat julkistetaan ja palkitaan GDWC 2020 Awards -palkintojenjakotapahtumassa 30. huhtikuuta. Palkintogaalaa voi seurata suorana GDWC:n Twitch-kanavalla.
GDWC 2020 Pro-kategorian finalistit:
Helheim Hassle, kehittäjältä Perfectly Paranormal (Norja)
The Riftbreaker, kehittäjältä EXOR Studios (Puola)
There Is No Game: Wrong Dimension, kehittäjältä Draw Me A Pixel (Ranska)
GDWC 2020 Hobby-kategorian finalistit:
Burn Me Twice, kehittäjältä Null Reference Studio (Espanja)
Fat Bear Week, kehittäjältä Team Fat Bears (Suomi)
From The Shadows, kehittäjältä Gamagora (Ranska)
GDWC 2020 Game Jam -kategorian finalistit:
Big Fish, kehittäjältä TOQGames (Yhdysvallat)
Cat Colony Crisis, kehittäjältä Devil's Cider Games (Kanada)
Time To Dance!, kehittäjältä Savvy Community (Ranska)
GDWC:n vuoden 2020 Fanisuosikki-kategorian voittajat:
1. Receiver 2, kehittäjältä Wolfire Games (Yhdysvallat)
2. The Pancakes Official Game Show, kehittäjältä Dema Studios (Italia)
3. Haven, kehittäjältä The Game Bakers (Ranska)
Lisää aiheesta:
► Pelinkehityksen maailmanmestaruuskisat 2020: Suomalaiset opiskelijat voittivat Pelinkehityksen maailmanmestaruuskilpailun viikkoäänestyksen
► Kaksi suomalaispeliä mukana Pelinkehityksen maailmanmestaruuskilpailujen yleisöäänestyksen finaalissa
Lue juttu sivustolla...