Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Suomen NintendoWifi-sivusto?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Girgo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Girgo

New Member
Tietääkö kukaan milloin Suomi saa oman alueensa tällä sivulla?
Melkein kaikilla muilla mailla on jo omansa.
Olisihan se kivaa mennä katselemaan statseja sun muita tuolta, mutta minusta tuntuu, että Suomen-sivustoa ei tule koskaan tätä menoa.

Eli olisi siis ihan kiva tietää, että onko koko sivustoa edes teossa?

Vastaus: Suomen NintendoWifi-sivusto?

keiu sanoi:
Jos se on AMO Oy:stä kiinni niin ei koskaan.
Surullista, mutta totta. Tällä hetkellä vain USA:lla ja Kanadalla on mahdollisuus itse rekisteröityä ja nähdä omat pelitulokset webbisivulla. Muilla mailla on vain yleistä statistiikkaa ja Suomella ohjeet nettiin pääsemiseksi.

Olen hiukan katsonut sitä amerikan saitin rekisteröitymistä ja näyttää, ettei siihen tarvitse kuin osoite valehdella, niin pääsee mukaan.

Onko kukaan rekisteröinyt itseään USA:n ja saiko sieltä omat pelitulokset näkyviin? Onko ollut jotain ongelmia siitä, ettei oikeasti ole USA:sta?

Itse keinottelin itseni sisään jollain jenkkilässä olevan Apple -kaupan osoitteella. Niin varmasta järjestelmästä on tällä kertaa kyse. Ja kyllähän siellä näkee milloin ja miten paljon on pelannut mitäkin peliä ja niin edelleen.

Ei Suomeen mitään tommosta ole tulossa. DS:n teknisten tietojenkin päivittämiseen meni Nintendo Suomelta puolitoista vuotta julkaisun jälkeen.

Minä olen rekisteröitynyt, jotta sais MPH:n statsit näkyviin :)

Ylös Bottom