Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Suomi ei kuulu Eurooppaan

Solid Snake

Active Member
Mistäköhän johtuu, kun Suomea sorsitaan?
Luin uutisen täältä, että 400,000 ensimmäistä GBA:SP käsikonsolin ostajaa saisivat 50 euron alennuksen Nintendon tuotteista. Innostuin, koska olen tilannut SP:n jo aika päiviä sitten ja oletin, että minulla olisi mahdollisuus saada tämä 50 euron alennus. Varmistuakseni asiasta otin yhteyttä Konsolinettiin, eli paikkaan josta olen ennakkotilannut kyseisen laitteen. Sain sähköpostiini vastauksen, jossa kerrottiin, ettei tätä tarjousta tule ilmeisesti Suomeen ollenkaan, koska maahantuojat eivät ole siitä mitään puhuneet. Silti luin GBAfinin uutisesta, että EUROOPASSA olisi tälläinen etu 400,000 ensimmäiselle SP:n ostajalle. Suomi kuuluu Eurooppaan.
 
Tuliko mieleen että konsolinet on voinut kämmiä? En sitten tiedä kyseisestä firmasta, mutta Player One on ainakin legendaarinen pihallaolemisessa.

Kun Nintendo sanoo että se koskee koko eurooppaa, niin se koskee koko eurooppaa. Mailaa Nintarille ja sano miten asiat ovat, pitäisi ainakin maahantuojan kuulla asiasta. Jos siis GBAfin ei ole kämminyt :p
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan keiu
Tuliko mieleen että konsolinet on voinut kämmiä? En sitten tiedä kyseisestä firmasta, mutta Player One on ainakin legendaarinen pihallaolemisessa.

Ei voi muuta sanoa kuin että olet aivan oikeassa! :(
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan keiu
Tuliko mieleen että konsolinet on voinut kämmiä? En sitten tiedä kyseisestä firmasta, mutta Player One on ainakin legendaarinen pihallaolemisessa.

Kun Nintendo sanoo että se koskee koko eurooppaa, niin se koskee koko eurooppaa. Mailaa Nintarille ja sano miten asiat ovat, pitäisi ainakin maahantuojan kuulla asiasta. Jos siis GBAfin ei ole kämminyt :p

PlayerOne on aika haka pihalla olemisesta, sen tiedän, kun olen liikkeen kanssa asioinut.
Konsolinetin kanssa ei ole ikinä ollut mitään ongelmaa. Kävikö mielessä, että Nintendo on voinut kämmiä?
Joku on kuitenkin kämminyt.
 
Tuo nyt ei ole mikään ihme, jos Suomi jätetään ilman jotain bonusta. Moni muukin juttu on mennyt Suomen ohi. Ollaan nähtävästi vähän turhan pohjoisessa tai jotain.
 
Allaoleva löytyi http://www.nintendo-fi.com/news/news.asp?mainid=28&subid=0&newsid=935


17.3.2003
GBA SP:n ostajille alennusta GameCubesta!!

Nintendo juhlistaa uuden GameBoy Advance SP:n euroopanlanseerausta 20 miljoonan euron Nintendo GameCube-promootiolla. Ensimmäiset 400,000 GBA SP:n ostajaa saavat 50 euroa takaisin Nintendo GameCube-keskusyksikön hinnasta...

Nyt se on virallista! Nintendo-Fi.Com on juuri saanut tiedon, että kohuttu alennuskampanja tulee toteutumaan myös meillä Suomessa! Kampanja alkaa GameBoy Advance SP:n lanseerauspäivänä 28.3. ja jatkuu 31.5.2003 saakka. GBA SP:n pakkaus sisältää 50 euron arvoisen voucherin, joka oikeuttaa hyvitykseen kuluttajan ostaessa Nintendo GameCube-keskusyksikön tarjousaikana. Nyt on siis AINUTKERTAINEN TILAISUUS hankkia molemmat Nintendon uuden sukupolven huippukonsolit todella edullisesti!


-Patovahti-
 
Ylös Bottom