Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Suosittele samankaltaisia pelejä!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Murdock
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Murdock

Member
Eli otsikon mukainen ketju. Itse kaipaisin Planescape: Tormentin tyylistä eeppistä ropellusta jossa on vahvoja, syviä ja mielenkiintoisia hahmoja, kiinnostava tarina ja mahd. räkäinen tunnelma.

Löytyykö tällaista?
 
Vastaus: Suosittele samankaltaisia pelejä!

Hyvä ketju. Far Cry 3, onkos muita samanlaisia pelejä? Mafia,GTA vähän sinne päin, hyviä nämäkin.
Saman tyylistä heataan, ei olioita,zombeja tai muitakaan ne ei minua hirveesti kiinnosta.
 
Vastaus: Suosittele samankaltaisia pelejä!

Hyvä ketju. Far Cry 3, onkos muita samanlaisia pelejä? Mafia,GTA vähän sinne päin, hyviä nämäkin.
Saman tyylistä heataan, ei olioita,zombeja tai muitakaan ne ei minua hirveesti kiinnosta.
Deus Ex: Human revolution tulee mieleen. Ei varsinaisesti open world, mutta kuitenkin jotenkin tuntui samankaltaiselta.
 
Vastaus: Suosittele samankaltaisia pelejä!

Crash time tyylisiä pelejä konsolilla? Ei mitään sellasia missä on tiettyjä reittejä ja pitää pysäyttää pahis vaan vapaasti pitäis saada mennä.

P.S: Driver San Fransiscoa parhaillaan pelaan, mutta muita?
 
Vastaus: Suosittele samankaltaisia pelejä!

Hyvä ketju. Far Cry 3, onkos muita samanlaisia pelejä? Mafia,GTA vähän sinne päin, hyviä nämäkin.
Saman tyylistä heataan, ei olioita,zombeja tai muitakaan ne ei minua hirveesti kiinnosta.
The Saboteur tuli ekana mieleen.
 
Vastaus: Suosittele samankaltaisia pelejä!

Hyvä ketju. Far Cry 3, onkos muita samanlaisia pelejä? Mafia,GTA vähän sinne päin, hyviä nämäkin.
Saman tyylistä heataan, ei olioita,zombeja tai muitakaan ne ei minua hirveesti kiinnosta.

Sleeping Dogs ja L.A. Noire menee vähän samaan kategoriaan kuin Mafia ja GTA. Ihan jees pelejä sinällään.
 
Vastaus: Suosittele samankaltaisia pelejä!

System shock 2:n tyylistä? Eli tunnelmallista cyber-punkia!
 
Vastaus: Suosittele samankaltaisia pelejä!

System shock 2:n tyylistä? Eli tunnelmallista cyber-punkia!

Nykypeleistä konsoleilla taitaa jo aiemmin mainittu Deus Ex: Human Revolution osua lähimmäksi, sehän on oikeastaan sanan varsinaisessa merkityksessä enemmän cyberpunkia kuin System Shock 2. Witcher-kehittäjä CD Projektillahan on työn alla Cyberpunk 2077 -peli, joka ilmestyy joskus.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Suosittele samankaltaisia pelejä!

Nykypeleistä konsoleilla taitaa jo aiemmin mainittu Deus Ex: Human Revolution osua lähimmäksi, sehän on oikeastaan sanan varsinaisessa merkityksessä enemmän cyberpunkia kuin System Shock 2. Witcher-kehittäjä CD Projektillahan on työn alla Cyberpunk 2077 -peli, joka ilmestyy joskus.

Boksipuolelta myös parjattu Too Human voi olla kokeilemisen arvoinen, vaikka kaukana mistään mestariteoksesta onkin.
 
Vastaus: Suosittele samankaltaisia pelejä!

Crash time tyylisiä pelejä konsolilla? Ei mitään sellasia missä on tiettyjä reittejä ja pitää pysäyttää pahis vaan vapaasti pitäis saada mennä.

P.S: Driver San Fransiscoa parhaillaan pelaan, mutta muita?

Suosittelen kokeilemaan (ellet ole jo pelannut) 2008 julkaistua Burnout Paradisea (linkki wikipediaan).
 
Ylös Bottom