Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Super Line Rush - mun pikkupeli moninpelin kera!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja shield
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

shield

Member
Moi,

Olen indie pelikehittäjä Kotkasta. Julkaisin vastikään toisen mobiilipelini App Storessa (sekä Google Playssa ja muissa Android-kaupoissa).

Super Line Rush on pikkupeli jossa tarkoituksena on yksinkertaisesti ohjata palloa ja olla osumatta seiniin. Pelin grafiinen tyyli on hyvin minimalistinen ja taustamusiikkina toimii nopeatempoinen trance-poljento. Pelissä on lisäksi mukana myös kaksinpeli samalla puhelimella / tabletilla.

Super Line Rush on ilmainen joten käykää ihmeessä latailemassa ja antamassa palautetta:

App Store: https://itunes.apple.com/us/app/id881199509?mt=8

Google Play: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.kilpelainen.sitlre

screenshots.png

Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Super Line Rush - mun pikkupeli moninpelin kera!

Ihan kivasti on näemmä saanut peli osakseen latauksia App Storen puolella. Itse tuli testattua Android-versiota S3:lla ja aina asennuksen jälkeisellä ensimmäisellä käynnistyskerralla tuntui appi kaatuvan ainakin kahden testin perusteella. Toisesta käynnistyksestä lähtien peli toimi kuitenkin moitteettomasti. Kokonaisuudessaan miellyttävä ulkoasu ja ihan sopiva taustamusiikkikin. Samaa tahtia radan kanssa väriä vaihtava matkamittari vain jää aika ajoin näkymättömiin radan alle.

Itellä tulee ton värinvaihtumisen takia todella huono olo, ja saisi tuo "zoomaus" olla ihan hivenen kauempana, ei paljoa mutta hiukan. Nyt menee ihan arvailuksi.

Ihan kivasti on näemmä saanut peli osakseen latauksia App Storen puolella. Itse tuli testattua Android-versiota S3:lla ja aina asennuksen jälkeisellä ensimmäisellä käynnistyskerralla tuntui appi kaatuvan ainakin kahden testin perusteella. Toisesta käynnistyksestä lähtien peli toimi kuitenkin moitteettomasti. Kokonaisuudessaan miellyttävä ulkoasu ja ihan sopiva taustamusiikkikin. Samaa tahtia radan kanssa väriä vaihtava matkamittari vain jää aika ajoin näkymättömiin radan alle.

Kiitos palautteesta ja pelin latauksesta. Joo, iOS ja Android latausten määrä ylitti viime viikolla 10k rajan eli ihan mukavasti niitä on kertynyt lyhyessä ajassa. Mielenkiintoinen tuo kaatuminen. Itselläni on myös Galaxy S3 ja sen kanssa en ole huomannut kaatuilua. Pitää tutkia mistä tuo voisi johtua. Mikä Android versio sinulla muuten on?

Itellä tulee ton värinvaihtumisen takia todella huono olo, ja saisi tuo "zoomaus" olla ihan hivenen kauempana, ei paljoa mutta hiukan. Nyt menee ihan arvailuksi.

Kiitos palautteesta. Täytyy miettiä jos asetuksiin laittaisi mahdollisuuden kytkeä tuo värin vaihtuminen pois päältä.

Mielenkiintoinen tuo kaatuminen. Itselläni on myös Galaxy S3 ja sen kanssa en ole huomannut kaatuilua. Pitää tutkia mistä tuo voisi johtua. Mikä Android versio sinulla muuten on?
Tuo 4.3-versiohan tässä on käytössä. Testasin hommaa vielä kolmannen kerran, mutta eroavaisuutena aikaisempaan oli tällä kertaa käynnistyshetkellä päällä ollut Wi-Fi. Ei tullut kaatumista, eikä kyllä myöskään enää neljännellä kerralla, vaikka Wi-Fi oli taas pois päältä. Mikä lie ongelma sitten ollut jossain.

Ylös Bottom