Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

super mario sunshine

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kari1980
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
tässä asiassa 'truly yours' on ihan vain varmuuden vuoksi...(?), hankkinut epävirallisen gamecube-makasiinin (ngc) shine-oppaan.
sen varjolla, koska delfino plazalta ei millään voi saada niitä kaikkia neljääkymmentä shineä.
sanokaa-mun-sanoneen!
vai olenko minä vain senverta surkea pelaaja ettei enää noin luovaan pelaamiseen pysty, kuin mitä sms vaatii...hmm
 
Muun muassa minä olen saanut kaikki 120, ja monet muut, en tosin muista tarkalleen ketkä (Cosmica, muistaakseni?). Täällä oli kerran sellainen shine-lista,mutta se kuoli/tapettiin.
 
Minä olen myös saanut kaikki 120, mutta kyllä se kieltämättä oli välillä hermoja raastavaa puuhaa.
 
mulla on 114. Että loppu suoralla... En voi vain käsittää missä ne loput shinet on! Ja se flipperi minipeli on aivan hullun vaikee!
 
Mulla on kans 120 shineä ja viikon pelasin. Viimeset 20shineä tuli sinisistä kolikoista joita etsin pe-su välisen ajan. Aamulla 8.30 pelaamaan ja yöllä joskus 3.00 nukkumaan ja vähän unta ja taas pelaamaan. Piti vain ruiskia vettä joka paikkaan joka episodissa ja tappaa joka vihu jne. Todella hermoja raastavaa varsinkin noki bayn siniset kolikot. Mutta kyllä on hyvä mieli nyt.
 
Nokibay on mullekkin suuri ongelma, oon löytäny sieltä vaan 18 vaikka oon kolunnu koko paikan miljoonaan kertaan. Muistaako kukaan missä Nokibayn siniset kolikot sijaitsevat? (116 shineä ja flipperi läpi! Oli muuten helppo!:D )
 
Itselläni on tällä hetkellä 115 shinea. Vielä puuttuu kaksi salaista ja loput täytyy hankkia sinisten kolikoiden avulla.
Peliapua en aio käyttä missään nimessä, niin kuin en muissakaan peleissä.
 
(117 shineä ja 7 sinistäkolikkoa) Nyt tarttis äkkiä tietää missä pianta villagen paikoissa on sinisiäkolikoita? Oon yrittäny syödä Yoshilla hämähäkkejä kylän alta, mutta ei niistä näytä mitään saavan... Kertokaa joku, ois meinaan aika kiire!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan yoshi
(117 shineä ja 7 sinistäkolikkoa) Nyt tarttis äkkiä tietää missä pianta villagen paikoissa on sinisiäkolikoita? Oon yrittäny syödä Yoshilla hämähäkkejä kylän alta, mutta ei niistä näytä mitään saavan... Kertokaa joku, ois meinaan aika kiire!

Ainakin ku kuuta suihkutti sen sienen päältä, missä kylän pomo oli jossakin episodissa, saa sinisen kolikon. Tota en olis varmaan ite koskaa hokannut. Tosin melkein samalla tavalla löytyvän shinen löysin itse. Ku se yks pienta vihjasi.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kuumies
Ainakin ku kuuta suihkutti sen sienen päältä, missä kylän pomo oli jossakin episodissa, saa sinisen kolikon. Tota en olis varmaan ite koskaa hokannut. Tosin melkein samalla tavalla löytyvän shinen löysin itse. Ku se yks pienta vihjasi.
Kiitti! Tähän asti olenkin selvinnyt omin neuvoin, mutta pelaaminen on käynyt jo niin tuskalliseksi, että on jo pakko turvautua toisten apuun, cheatti sivustoille menemiseen en ole tosin vielä alentunut...

Tietääkö joku lisää sinisiä kolikoita Pianta villagesta tai satamasta?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan yoshi
pelaaminen on käynyt jo niin tuskalliseksi, että on jo pakko turvautua toisten apuun, cheatti sivustoille menemiseen en ole tosin vielä alentunut...

Eivätkös nuo ole aika lailla sama asia?
 
Ylös Bottom