Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Super Street Fighter II X

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rainman
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Rainman

New Member
Jes, sain viimeinkin toimimaan SSFIIX:n! Yksinkertainen ratkaisu löytyi siitä että buuttasin sen Gamesharkin kanssa, ei Utopian. Kyllä oli hankalaa mutta lopussa kiitos seisoo...

Koko tarinahan meni niin että ensin meni useampi viikko ennen kuin tajusin että peli ei tue RGB-kaapelia vaan pitää käydä hankkimassa tavallinen RF-piuha. Sen viriteltyä peli lähti edelleen pyörimään, menut toimivat normaalisti ja demot pyörivät ym ym mutta kun alkoi pelata arcade-tilassa niin toiminta näytti siltä kuin pelaisi Quake kolmosta 24K:n modeemilla.

Kokeileminen jäi sitten pitkäksi aikaa kun muuton jälkeen ei viitsinyt irroitella RGB:tä ja vaihtaa antennipiuhaa kun muutenkin menee kolmen konsolin piuhoja vaihdellessa hermot. Eilen sitten päätin pelata pitkästä aikaa Vampire Chroniclea joka on mielestäni yksi kaikkein aikojen parhaista pelaamistani peleistä ja siinä tuli mieleen että jos kokeilisi Street Fighteriakin kun on kerran tullut uusia buuttilevyjä hankittua. Kyllä kannatti!

Itse peliä suosittelen lämpimästi, mutta kuvan laatu on kyllä aika surkea. Esim. Playstationin Street Fighter Collectioneilla SFII näyttää RGB-piuhan kanssa kyllä kauniimmalta kuin tämä. Itse pelattavuus on kyllä huippuluokkaa ja vaikeustaso todella kova - oletustasolla heti ensimmäinen vastustaja (kuudestatoista!) pisti tylysti lättyyn. Heti seuraava kaveri vetäisi perfectit ja mietin että selvä... ehkä se siitä harjoituksen kanssa.

Harmi, että sait tuon toimimaan. Olisit muuten voinut sen palauttaa minulle ;) Nyt on hankittava oma jostain, eiköhän niitä saa samasta osoitteesta kuin tuo sinullekin tullut kappale aikoinaan.

-=Pacdam=-

Ylös Bottom