Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Superstars V8 Racing [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vompatti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Superstars V8 Racing [PS3]

eikö tässä tosiaan saa mitenkään vaihdettua näppäimiä ratilla?

Itellä ku omassa henkilöautossa eteenpäin on isommalle ja taaksepäin pienemmälle, niin ei aivot sovellu tohon vaihtamiseen päinvastoin :D
 
Vastaus: Superstars V8 Racing [PS3]

En itse ainakaan löytänyt. Minkälainen ratti käytössä? Käytä viiksiä jos vain mahdollista, niin ei tarvitse päätä sekoittaa. Onpas muuten outoa, että henkilöautossa on noin päin. Kilpureihin kun sekventaalit tuli aiemmin ja niissä on ollut iän kaiken niin päin, että itsepäin vetämällä isommalle ja poispäin työntämällä pienemmälle.
 
Vastaus: Superstars V8 Racing [PS3]

Driving force gt.

Jotenkin vaa mielummin keppiä käyttäis rata-autossa :)

ja bemarin automaattilootan manuaali asennossa noinpäin, itsekkin aikanaan sitä ihmettelin, mutta nyt ku on tottunut niin ei osaa toisinkaan päin
 
Vastaus: Superstars V8 Racing [PS3]

On kyllä aika ilmanen peli. Ihme juttu jos online on tosiaan aivan deed jos melkein ilman peliä jaetaan? Tosin ei varmaankaan jaeta kovin laajalti?

Anyway, sanokaas nyt pojjaat kun ootte pelannut enemmän, että onko tätä mitään järkee tilata kun on vielä Supercar Challenge ja Prolokin kolumatta.

Noi koko vlopun kisat kyllä viehättää, tosin jos ei tarvi piipahtaa varikolla niin siitä miinusta. Saas nähdä montako vuotta vielä menee nykykonsoleilla, että saa edes vähän sinneppäin oikeen meiningin kehiin ja myös onlinessä. Tähän asti paras suoritus löytyy wanhalta Xboxilta, TOCA 2 ja 3. Oli online aika ajot + kisat ja varikollakin tarvi käydä jos pitkä kisa.

Millaset lienee online optiot tässä pelissä? Villi veikkaus että köyhältä. Suattaapi olla, että Supercar Challenge on se mitä pitäs alkaa tässä kohtaa onlinessä jauhaan? Mä pidin sen penalty systeemistä ja muutenkin online oli ihan top notch. Btw. sitäkin muuten saa The Hutista aika kohtuu hintaan tänäpänä.
 
Vastaus: Superstars V8 Racing [PS3]

Kyllä ehdottomasti tutustumisen arvoinen peli, mutta ainakin gt:n nähden enempi arcademainen, ei tosin pädillä ajaessa ainakaan mikään helppo kuitenkaan varsinkaan takavetoisella, tarkkana saa olla.

Onlinestä ei mitään tietoa, ja ratillakin ajoin kaks kierrosta testiks niin ei oikeen tuntumaa ole, varsinkin kun hyppäs gt 5 demosta siihen.

SuperCar Challenge tarttis itekki jostain saada.

Mut kyl tos superstarsissa paistaa selkeästi se halpispelimäisyys läpi monessa asiassa, mutta itse ajaminen ja kisaaminen on kyllä hauskaa puuhaa, jos vain suinkin halvalla saat (10-15e) niin osta ihmeessä, on se sen arvoinen, mut ei välttämättä 20-40e arvoinen, ite ostin cdon.comista 18.95 hintaan ja tyytyväinen olen edelleen
 
Vastaus: Superstars V8 Racing [PS3]

Noi koko vlopun kisat kyllä viehättää, tosin jos ei tarvi piipahtaa varikolla niin siitä miinusta.

Varikkokäyntejä ei tosiaan ole vaikka varikolle (ainakin harjoituksissa) voi ajaa. Mutta tämähän käsittelee tuota V8 Superstars sarjaa, en tunne sarjaa niin hyvin, että osaisin sanoa onko siinä varikkokäyntejä. Jos ei ole, niin silloinhan ei pelissäkään voi periaatteessa niiden puutetta isoksi miinukseksi laskea.

Millaset lienee online optiot tässä pelissä? Villi veikkaus että köyhältä. Suattaapi olla, että Supercar Challenge on se mitä pitäs alkaa tässä kohtaa onlinessä jauhaan? Mä pidin sen penalty systeemistä ja muutenkin online oli ihan top notch. Btw. sitäkin muuten saa The Hutista aika kohtuu hintaan tänäpänä.

Ei ole onlineen tullut kyllä perehdyttyä. Mäksän kanssa on ollut tarkoitus testata, mutta ei olla saatu vielä aikaiseksi :p Mutta silti uskallan sanoa, että ei tätä kannata onlinen takia hankkia. Tämän vahvuus on juuri noissa kisaviikonlopuissa ja AI-kuljettajissa jotka haastavat aidosti sen sijaan että olisivat tulppina radalla tai ajaisivat sikoina päälle. Jos luulet että offline viehättää sen 15€ verran millä tätä taitaa saada, niin silloin go for it. Jos lasket arvoa onlinelle, niin kannattanee jättää väliin.

Kokeileppa Gimble pääsetkö lähellekkään samaa vauhtia ratilla kuin mitä ajoit pädillä Supercarissa. Vaihtele vaikka välillä ja tee vähän testausta, kun sinulla on vielä pädillä ajaminen tuoreessa muistissa niin sekin onnistuu ongelmitta. Olisi kiva saada muidenkin näkökulmia, että olenko betasta kerättyjen omien epäilyjeni kera ihan metsässä vai en... On ollut sellainen tekijä joka on jarruttanut vahvasti tuon pelin omia hankintahaluja.
 
Vastaus: Superstars V8 Racing [PS3]

Tää on kyllä uskomatonta siis joka pelissä sama juttu, ettei ole nettipelissä eikä taida olla yksin pelissäkään varikkokäyntejä.
Ihmeellistä touhua, kun ennen PS2 aikaan oli ja nyt ei irtoa yhdestäkään varikkotoimintaa joka tois mukavaa taktiikkaa yksin saati sitten nettipeliin.
No ei auta kuin ootella GT5, mutta alkaa kohta hirvittää onko siinäkään nettikisoissa varikkotoimintaa.

Tässä pelissä on kenties sama ongelma kuin esim. SCC ettei suomi nettikisoja saa aikaiseksi kuin 2-4 pelaajalla jos niilläkään ja se ei oikein toimi jos ei nyt sitten sattuis samaa tasoa pelaajat olevan.
Mun mielestä 6 on minimi pelaaja määrä sitten alkaa toimia... siis kisa väännöt.
 
Vastaus: Superstars V8 Racing [PS3]

Ei ole onlineen tullut kyllä perehdyttyä. Mäksän kanssa on ollut tarkoitus testata, mutta ei olla saatu vielä aikaiseksi :p Mutta silti uskallan sanoa, että ei tätä kannata onlinen takia hankkia. Tämän vahvuus on juuri noissa kisaviikonlopuissa ja AI-kuljettajissa jotka haastavat aidosti sen sijaan että olisivat tulppina radalla tai ajaisivat sikoina päälle. Jos luulet että offline viehättää sen 15€ verran millä tätä taitaa saada, niin silloin go for it. Jos lasket arvoa onlinelle, niin kannattanee jättää väliin..

Ok, no ei siinä mitään. Peli oli tosiaan sen 15 € posteineen, eli eiköhän siinä melkeimpävastaavalla summalla pääse eroon jos ei miellytäkkään. Mä voin sitten jossain kohtaa tulla myös koittaan sitä online osuutta. Olis se kyllä kauheen kiva kun olisi edes yksi autopeli jota voisi onlinessä vääntää Gran Turismoa odotellessa?

Kokeileppa Gimble pääsetkö lähellekkään samaa vauhtia ratilla kuin mitä ajoit pädillä Supercarissa.

Tämän pikaraportti löytyy Supercar ketjusta, valitettavasti taidetaan olla samoilla linjoilla...

Sitten vastakysymyksenä, että onko tässä pelissä ratti parempi niinkuin kuuluu?

Tässä pelissä on kenties sama ongelma kuin esim. SCC ettei suomi nettikisoja saa aikaiseksi kuin 2-4 pelaajalla jos niilläkään ja se ei oikein toimi jos ei nyt sitten sattuis samaa tasoa pelaajat olevan.
Mun mielestä 6 on minimi pelaaja määrä sitten alkaa toimia... siis kisa väännöt.

Paljon mahdollista, että vaikka oliskin jeppis MP niin homma kaatuu taas pelaajien puutteeseen :( MUTTA toi hinta on nyt tässä pelissä niin naurettavan pieni, että en sulkisi pois sitäkään vaihtoehtoa että jonkinlainen porukka tässä saataisiinkin kasaan? Toi on vain 1/3 SCC pelin hinnasta, lisäksi SCC peliä ei oikein myyty missään. Suomessa ei ollut edes maahantuontia ainakaan aluksi kun SCC julkaisiin, tätä peliä sen sijaan myydään kai kotimaassakin sentään? Ainakin jossain määrin.
 
Vastaus: Superstars V8 Racing [PS3]

Tässä pelissä on kenties sama ongelma kuin esim. SCC ettei suomi nettikisoja saa aikaiseksi kuin 2-4 pelaajalla jos niilläkään ja se ei oikein toimi jos ei nyt sitten sattuis samaa tasoa pelaajat olevan.
Mun mielestä 6 on minimi pelaaja määrä sitten alkaa toimia... siis kisa väännöt.

SSV8:ssa on kuitenkin se etu, että voi ottaa AI-kuskeja mukaan, jotka ainakin yksinpelissä tarjoavat kovan ja reilun vastuksen. En tiedä sitten kuinka hyvin tuo toimii onlinessa.

Sitten vastakysymyksenä, että onko tässä pelissä ratti parempi niinkuin kuuluu?

Nyt täytyy nolona myöntää, että ei ole tullut edes kokeiltua. Tämä kun tuli hankittua ratin saapumisen jälkeen ja kun ei ole onlinessa tullut ajettua. Mutta testaan kun kerkiän ja kerron mikä on tilanne. Täytyy testata samalla SCC uudestaan.
 
Vastaus: Superstars V8 Racing [PS3]

SSV8:ssa on kuitenkin se etu, että voi ottaa AI-kuskeja mukaan, jotka ainakin yksinpelissä tarjoavat kovan ja reilun vastuksen. En tiedä sitten kuinka hyvin tuo toimii onlinessa.

:O Ai siinä on online AI kuskit? Ootko nyt ihan sata? On nimittäin aika harva pelit jotka tuon tempun osaa onlinessä. Saako niiden tason/autot vielä määritettyä, että ajasivat suurinpiirtein samaa vaihtia kun muut? Eihän siinä ole sitten mitään hätää, sitä vois pienemmälläkin porukalla käydä sitten kurvailemassa jos tuo on faktaa ja toimii ok myös käytännössä.

Nyt täytyy nolona myöntää, että ei ole tullut edes kokeiltua. Tämä kun tuli hankittua ratin saapumisen jälkeen ja kun ei ole onlinessa tullut ajettua. Mutta testaan kun kerkiän ja kerron mikä on tilanne. Täytyy testata samalla SCC uudestaan.

Kokeile kun kerkeet, kunhan nyt ei olisi sellasta tervanjuontia kun SCC ratilla?
 
Vastaus: Superstars V8 Racing [PS3]

:O Ai siinä on online AI kuskit? Ootko nyt ihan sata?

Luin GTPlanetilta jossain vaiheessa, että pelasivat niin, että AI-kuskit olivat mukana seassa. Ja ei kuulemma oikein pystynyt hahmottamaan, että ketkä on ihmiskuskeja ja ketkä ei. Joten sikäli kuulostaa hyvältä.

Tai sitten sen Superstars V8 pelin kanssa, ellei siinäkin ole rattiohjaus tervanjuontia?

Iso deadzone ja forcet ovat voimakkuudeltaan todella heikot, mutta ei se kuitenkaan ole tervanjuontia kun siihen tottuu.
 
Vastaus: Superstars V8 Racing [PS3]

Sitten vastakysymyksenä, että onko tässä pelissä ratti parempi niinkuin kuuluu?

No niin, tänään tein pienen testin. Ajoin Varanon radalla jolla ajoin kisaviikonlopun kisan ensin, joten rata oli varmasti tuttu valmiiksi. Autona Jaguar, säädöt eivät olleet viimeisen päälle hiotut, mutta olivat samat sekä pädille että ratille ja kaikki ajoavut pois päältä. Renkaiden kulumista en laittanut, että eri kierrosten ajat olisivat vertailukelpoisia keskenään. Pädiajeluista on muutama kuukausi vierähtänyt, joten sellainen joka ajaa jatkuvasti pädillä pystyy kellottamaan varmasti parempia aikoja sillä, mutta on nämä nyt ainakin suuntaa antavia. Ajoin järjestyksessä ratti kuiva keli, ratti märkä, pädi kuiva, pädi märkä. Aina 5 kierrosta. Vasemmalla ratti, oikealla padi. Tulokset:

Kuiva
1'06,433 vs 1'08,433
1'07,083 vs 1'08,050
1'06,116 vs 1'07,233
1'06,400 vs 1'08,133
1'06,166 vs 1'06,616

Nopein
1'06,116 vs 1'06,616

Keskiarvo
1'06,440 vs 1'07,693

Märkä
1'11,868 vs 1'11,984
1'10,551 vs 1'15,835
1'10,501 vs 1'14,568
1'10,034 vs 1'12,651
1'09,350 vs 1'12,701

Nopein
1'09,350 vs 1'11,984

Keskiarvo
1'10,461 vs 1'13,548

Auto tuntui käyttäytyvän samalla tavalla sekä padilla, että ratilla. Isoin ero tuli siitä, että olen vieroittanut itseni padista jo jonkin verran. Tämän jälkeen erot tulivat niissä tilanteissa, joissa piti varovasti antaa kaasua tai jos ratin kautta tuli tuntuma, että pito hukkui jostain. Tätä kun ei padin kautta tule, niin sitten oli enemmän myöhässä näissä tilanteissa. Tämä selkeästi korostui vesikelillä. En ajanut ratilla tai padilla yhtään puhdasta kierrosta vesikelillä, aina karkasi perä tai muuten lipsui jossain, mutta koska ratilla nämä huomasi nopeammin, niin seuraukset kertautuivat padilla paljon isommiksi virheiksi (ulos radalta pienen lipsumisen sijaan), joka sitten taas näkyy isona erona ajoissa. Luulen, että kuivalla kelillä pitävillä renkailla hyvä pädikuski ja hyvä rattikuski ovat yhtä nopeita, mutta sadekelillä tai renkaiden kuluessa voi rattikuskilla olla pienoinen etu puolellaan, herkempien kontrollien ja paremman tuntuman vuoksi.
 
Vastaus: Superstars V8 Racing [PS3]

En nyt viitsinyt lähteä tekemään (ainakaan vielä) uutta ketjua tämän jatko-osalle, eli Superstars V8 Next Challenge:lle. Mutta ensimmäinen traileri on julkaistu. Huomatkaa kuivuva ajolinja ja kumin lisääntyminen asfalttiin.

 
Vastaus: Superstars V8 Racing [PS3]

Onkos tämä hyväkin peli? Voisi itsekkin tilata
 
Vastaus: Superstars V8 Racing [PS3]

En nyt viitsinyt lähteä tekemään (ainakaan vielä) uutta ketjua tämän jatko-osalle, eli Superstars V8 Next Challenge:lle. Mutta ensimmäinen traileri on julkaistu. Huomatkaa kuivuva ajolinja ja kumin lisääntyminen asfalttiin.

Oliko se niin et mahdollinen tuleva wrc ois tän firman tekele...jos meinaan tähän jo tulee kuivuvat ajolinjat jne niin voivat wrc:nkin tehdä hyvinkin ennakkoluulottomasti
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Superstars V8 Racing [PS3]

Onkos tämä hyväkin peli? Voisi itsekkin tilata

Mäksän kanssa olemme kirjoitelleet kokemuksia varmasti sen verran tähän threadiin, että pelistä saa ihan hyvän kuvan niitä lukemalla. Siispä mars lukemaan :)

Oliko se niin et mahdollinen tuleva wrc ois tän firman tekele...jos meinaan tähän jo tulee kuivuvat ajolinjat jne niin voivat wrc:nkin tehdä hyvinkin ennakkoluulottomasti

Virallinen WRC-peli ensi vuonna - Uutiset - PlayStationFIN

"Kehityksestä vastaa Black Beanin oma Milestone-studio, jonka käsialaa on SBK-moottoripyöräsarja ja viimeksi valmistui Superstars V8 Racing -ratakaahailu, joka ilmestyi PS3:lle, Xbox 360:lle ja PC:lle kesällä."


Eli on samasta puljusta kyse. Joo, ennakkoluulottomuutta löytyy ainakin, sää nähdä sitten kuinka nuo ominaisuudet käytännössä toimivat... Toisaalta odotan kyllä aika isolla mielenkiinnolla tuota jatko-osaa. Potentiaalia sillä on valtavasti, kunhan toteutus olisi parempi kuin tässä ensimmäisessä osassa, niin peli voisi olla jopa sellainen, että se vetoaisi isompaankin pelaajakuntaan.
 
Vastaus: Superstars V8 Racing [PS3]

Tänään sai oma Legend-kauteni ratkaisevan niitin, kaksi kuukautta aloituksen jälkeen. Tosin positiivisen sellaisen! Kisa 8/10 päättyi voittoon ja piste-ero kakkoseen on niin iso, että mestaruus on jo varmistettu. Voi lähteä rennosti kahteen viimeiseen kisaan. Eritoten tämä tuntuu mukavalta siksi, että seuraava kisa on Kyalami joka suorastaan kuhisee loistavia paikkoja tehdä virheitä ja menettää auto hallinnasta jarrupaikoissa kuluneilla renkailla.

Noin muuten voin kommentoida, että on ollut vähän eri ääni kellossa tässä kaudessa noiden kahden ensimmäisen kisan jälkeen. Monzassa löytyi hyvät säädöt joita olen soveltanut kaikissa lopuissa kisoissa ja olen jokaisesta kisasta kerännyt 3+20 pistettä. Jaguar on kiitänyt aina paalulta voittoon. Nyt vaan tosiaan täytyy vielä ajella tässä nuo kaksi kisaa, niin saa kauden virallisesti päätökseen. Voittajan fiilis on jo nyt, viimeisin voitto tuli kevyellä 16 kierroksen kisalla (selkä kiittää puujakkara-mallista ajotuolia :p).

Tuli tässä viimeisessä kisassa huomattua kuinka paljon tuo renkaiden kuluminen vaikuttaa omaan ajamiseen. Viimeisessä kisassa kiskoin aina kahdella ensimmäisellä sektorilla eroa toisena tulleesseen AI-kuskiin, mutta kolmannessa sektorissa Cesari otti melkein koko eron aina kiinni. Olisin voinut paiaa rajumminkin, mutta koska sain pikkuisen eroa koko ajan, niin päätin jatkaa samalla linjalla säästellen renkaita mutkien ulostuloissa ja jarrutuksissa, tehden molemmat kevyesti. Sitten kymmenen kierroksen jälkeen hyöty tuli näkyviin, Cesarin renkaat rupesivat loppumaan ja ero rupesi kasvamaan radikaalisti. Tässä joutuu vähän ajattelemaan, että miten ajaa.

Kaiken kaikkiaan tämä monien haukkuma halpispeli on jotenkin valloittanut minut puolelleen ja olen alkanut hypettyä jo pelottavasti tuosta jatko-osasta...
 
Ylös Bottom