Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Itse maksoin @SeveriS viikko sitten perjantai iltana pelin ja kyselin keskiviikkona mitä tapahtuu niin peliä ei ollut vielä lähetetty. Vastauksena sain Severiltä silloinSeveriS: ilmoitatko minulle paketin lähetystunnuksen (antamassani puhelinnumerossa oli typo eli OmaPostin kautta en tietoa sen matkasta saa eikä Postin asiakaspalvelukaan löytänyt tietoa ko. lähetyksestä tuolla väärälläkään numerollani)? Olen viime päivinä lähettänyt sinulle myös muutaman YV:n, ja sekä teksti- että WhatsApp-viestin. Olen jopa soittanut: epätoivoinen tilanne ajaa epätoivoisiin tekoihin. 7-vuotias Switch-fani odottaa malttamattomasti pelejään. Ja minä myös.
Paketti on kyseessä. Ja aika arvokaskin: tuli ostettu useampi Switch-peli. Yhteydenpito ko. myyjältä on valitettavan onnetonta (huolimatta kovasta yrityksestäni) ja tästä aiheutuu melkoinen spekulointi sen syistä ja seurauksista sekä tällainen julkinen "riepottelu". Kyseessä ei kuitenkaan ole mikään uusi tuttavuus tällä foorumilla eli luottoa vielä on.Itse maksoin @SeveriS viikko sitten perjantai iltana pelin ja kyselin keskiviikkona mitä tapahtuu niin peliä ei ollut vielä lähetetty. Vastauksena sain Severiltä silloin
Hei.
Selvittelen asiaa. Todennäköisesti se lähetään tämän illan aikana tai viimeistään aamulla. Pahoittelut viivästymisestä.
toivotaan parasta, mutta yhteydenpidosta ja nopeudestaan ei ainakaan voi kehua
@Jefta en tiedä mistä olette kauppaa tehneet, mutta jos kyseessä peli niin saatettu lähettää myös kirjeenä jolloin menee helposti viikko, todennäköisesti lähemmäs kaksi ja ei ole seurantaa
Ei ainakaan omalta osaltani vielä. Paketti kuulemma lähetetty viime keskiviikkona, joten pieni toivonkipinä vielä on, että postilaatikossa esim. tänään jotain olisi. En kuitenkaan pidättele hengitystä sen vuoksi.Ratkesikos tämä case onnellisesti? T: Toimitus