Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MYYDÄÄN Switch-pelejä

SeveriS

Well-Known Member
Löytyi vielä Luigis Mansion 3. Pyydän 20 euroa.
 
Viimeksi muokattu:
Vielä löytyi Mario Kart 8: Deluxe. Taitaa siinä sitten olla kaikki Switch-pelit joita minulta löytyy. :)
 
SeveriS: ilmoitatko minulle paketin lähetystunnuksen (antamassani puhelinnumerossa oli typo eli OmaPostin kautta en tietoa sen matkasta saa eikä Postin asiakaspalvelukaan löytänyt tietoa ko. lähetyksestä tuolla väärälläkään numerollani)? Olen viime päivinä lähettänyt sinulle myös muutaman YV:n, ja sekä teksti- että WhatsApp-viestin. Olen jopa soittanut: epätoivoinen tilanne ajaa epätoivoisiin tekoihin. 7-vuotias Switch-fani odottaa malttamattomasti pelejään. Ja minä myös.
 
SeveriS: ilmoitatko minulle paketin lähetystunnuksen (antamassani puhelinnumerossa oli typo eli OmaPostin kautta en tietoa sen matkasta saa eikä Postin asiakaspalvelukaan löytänyt tietoa ko. lähetyksestä tuolla väärälläkään numerollani)? Olen viime päivinä lähettänyt sinulle myös muutaman YV:n, ja sekä teksti- että WhatsApp-viestin. Olen jopa soittanut: epätoivoinen tilanne ajaa epätoivoisiin tekoihin. 7-vuotias Switch-fani odottaa malttamattomasti pelejään. Ja minä myös.
Itse maksoin @SeveriS viikko sitten perjantai iltana pelin ja kyselin keskiviikkona mitä tapahtuu niin peliä ei ollut vielä lähetetty. Vastauksena sain Severiltä silloin
Hei.

Selvittelen asiaa. Todennäköisesti se lähetään tämän illan aikana tai viimeistään aamulla. Pahoittelut viivästymisestä.


toivotaan parasta, mutta yhteydenpidosta ja nopeudestaan ei ainakaan voi kehua

@Jefta en tiedä mistä olette kauppaa tehneet, mutta jos kyseessä peli niin saatettu lähettää myös kirjeenä jolloin menee helposti viikko, todennäköisesti lähemmäs kaksi ja ei ole seurantaa
 
Viimeksi muokattu:
Itse maksoin @SeveriS viikko sitten perjantai iltana pelin ja kyselin keskiviikkona mitä tapahtuu niin peliä ei ollut vielä lähetetty. Vastauksena sain Severiltä silloin
Hei.

Selvittelen asiaa. Todennäköisesti se lähetään tämän illan aikana tai viimeistään aamulla. Pahoittelut viivästymisestä.


toivotaan parasta, mutta yhteydenpidosta ja nopeudestaan ei ainakaan voi kehua

@Jefta en tiedä mistä olette kauppaa tehneet, mutta jos kyseessä peli niin saatettu lähettää myös kirjeenä jolloin menee helposti viikko, todennäköisesti lähemmäs kaksi ja ei ole seurantaa
Paketti on kyseessä. Ja aika arvokaskin: tuli ostettu useampi Switch-peli. Yhteydenpito ko. myyjältä on valitettavan onnetonta (huolimatta kovasta yrityksestäni) ja tästä aiheutuu melkoinen spekulointi sen syistä ja seurauksista sekä tällainen julkinen "riepottelu". Kyseessä ei kuitenkaan ole mikään uusi tuttavuus tällä foorumilla eli luottoa vielä on.

Toivotaan todellakin, että tälle toiminnalle on hyvä(ksyttävä) syy ja tilanne ratkeaa kaikille osapuolille sopuisasti ensi viikolla.
 
Ratkesikos tämä case onnellisesti? T: Toimitus
 
Ratkesikos tämä case onnellisesti? T: Toimitus
Ei ainakaan omalta osaltani vielä. Paketti kuulemma lähetetty viime keskiviikkona, joten pieni toivonkipinä vielä on, että postilaatikossa esim. tänään jotain olisi. En kuitenkaan pidättele hengitystä sen vuoksi.
 
Ok, olikos @SeveriS halunnut kommentoida asiaa tarkemmin ja katsoa että pelit saapuvat perille asti?
 
Totaalinen hiljaisuus jatkunut minunkin kohdallani ko. myyjän osalta: ei ole pakettia lähetetty (hetki sitten taas asiaa Postilta tiedustelin), eikä kauppasummaa palautettu, ei myökään ole vastattu millään tavoin viesteihini (joissa olen informoinut tekeväni rikosilmoituksen tarpeen vaatiessa). Asianomistajia kohta kasassa jo sen verran, ettei taida ihan sakoilla selvitä.
 
Harmittava tilanne. Tutkitaan ja palataan asiaan.
 
Tein myyjästä rikosilmoituksen. Olen yrittänyt tavoittaa monin eri tavoin häntä kaksi viikkoa tuloksetta. Lisäksi informoin teksiviestitse ottavani yhteyttä poliisiin, mikäli hiljaisuus edelleen jatkuu. Ja jatkuihan se. Suosittelen muitakin kaupoissaan ko. henkilön kanssa pettymyksen kokeneita tekemään samoin.
 
Kauppapaikka vaihtui yllättäen, hintataso säilyi kuitenkin suht edukkaana. Ei sentään samoja pelejä myynyt kuin täällä, mutta lopputulos on yhtä surkea. Aiempien meriittien perusteella ei todellakaan vaikuta petostehtailijalta, mutta itsellä on nyt sen verran euroja kiinni noissa SeveriS:ltä ostamissani Switch-peleissä, että en nähnyt enää muuta vaihtoehtoa kuin rikosilmoituksen tekeminen. Valitettavan paljon tällaisista tapauksista on kertynyt omakohtaista kokemusta: välillä käytettyjen pelien ostaminen on huomattavasti kalliimpaa kuin uusien.

Samaa linjoilla toki olen ylläpidon kanssa eli on mahdollista, että kyseiselle henkilöllä on force majeure, tapaturman tms. vuoksi. Siksi tällainen oma spekulointini mahdollisesta (lievästä) petoksesta tässä valossa tuntuu osin harmilliselta. Tämän johdosta selvintä lienee ainakin omalta osaltani, että tapauksen tutkinta siirtyi poliisille.

 
Aika jännä tapaus, ottaen huomioon että SeveriS on ollut kuitenkin tuttu kasvo foorumeilla jo vuosien ajan.

Hyvä muistutus, että pitkäikäinenkään käyttäjä ei ole tae luotettavuudesta.
 
Ylös Bottom