Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

SWRS2 koodit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LoneWolf
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

LoneWolf

New Member
Temppuilin ja kokeilin huvikseni koodeja peliin. Nyt haluaisin ne pois käytöstä. Mitenkähän se mahdollisesti tehdään? Huolet pois, olen kyllä pelannut pelin ilman koodeja, kyseessä oli siis vain testi.

Tämän minäkin haluaisin tietää. "Avasin" uuden pelin ihan vain cheatteja varten mutta myöhemmin huomasin että se tallensi ne myös muihin pelaajablokkeihin. Onneksi avasin vain asteroid fieldin, en muita...

Hyi teitä, alhaiset cheatterit!
Nyt te joudutte ikuisesti näkemään cheattinne pelissä!

No ei, vakavasti puhuen en tiedä miten jonkun cheatin saisi pois. Katsokaa joltain cheattisivustolta.

Taitaapi olla niin että jos olet tallentanut pelin niin eipä niitä jo koodeilla avattuja kenttiä taida saada pois... en tosin ole 100% varma tästä..

- Esa

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Esa Mäkijärvi
Taitaapi olla niin että jos olet tallentanut pelin niin eipä niitä jo koodeilla avattuja kenttiä taida saada pois... en tosin ole 100% varma tästä..

- Esa

Ei saa ei. Oli todella hauskaa kun päätin kokeilla. Olin jo Bespinissä asti. Piti sitten poistaa seivi kun ei koodeja halunnutkaan :(.

Kokeilkaapa kirjoittaa se cheat uudestaan,niin häipyykö se sieltä.
Itse sain ainakin yhden pois tällä tavoin.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan LoneWolf
Temppuilin ja kokeilin huvikseni koodeja peliin. Nyt haluaisin ne pois käytöstä. Mitenkähän se mahdollisesti tehdään? Huolet pois, olen kyllä pelannut pelin ilman koodeja, kyseessä oli siis vain testi.
<<<<<<<<<<<<<<

Jos Vielä kiinnostaa,tai ne joilla on sama kysymys Niin koodin saa pois kun sen kirjoittaa uudestaan... ;)

Ylös Bottom