Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Syyskuun kysymys

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Unreal-Hawk
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Unreal-Hawk

New Member
Kysytääs itseasiassa kahta kysymystä. Oletko tyytyväinen Xboxin tarjontaan tällä hetkellä tai loppu vuoden tarjonnan suhteen? Entä oletko tyytyväinen Live-pelien tarjontaan tällä hetkellä tai loppu vuoden tarjonnan suhteen?

Sana on vapaa.
 
Livestä on paha mennä sanomaan, kun en sitä omista, ja ei ole tullut tutustuttua peleihin. Ilmeisesti se killer-peli on kuitenkin vielä tulossa.
 
Ainakin tulevat pelit ovat erittäin mieleenkiintoisia, ja toivottavasti ovat odottamisen arvoisia. Ainakin tulevista roolipeleistä odotan tulevan hyviä, sekä tietysti räiskinnöistä, kuten Halo2 ja Clancyn taktiset ammuskelut. Anikin näillä näkymin omat mielenkiinonkohteet löytyy Xboxilta, jopa paljouttakin on havaittavissa, sillä rahat eivät riitää kaikkeen.

Liven suhteen odotan sitä, että joskus saisin sen.
 
Olen tyytyväinen molempiin ja mitä on tulevaisuuden tarjontaan niin muut konsolit, varokaa, Xbox iskee ja kovaa. :D
 
Tottahan toki olen Xboxiin. Liven vähäinen pelivalikoima harmittaa. Tulevissa peleissä näkyy kuitenkin paljon hittejä: GTA3 + Vice City, Morrowind Game of the year edition, Ninja Gaiden, Halo 2, Star Craft: Ghost, Amped 2, Splinter Cell: Pandora Tomorrow jne jne.
 
Jep!

Xboxin pelitarjontaan olen ollut kyllä tyytyväinen! LIVE on ollut ajatuksissani, mutta se on vielä hankkimatta.
Ehkä pelkän LIVE -pelaamisen viehätykset eivät riitä minua vakuuttamaan, joten lisää jotakin sinne saralle toivon. (ja kyllähän siellä muutaki taitaa olla)
Toisaalta pelkään, että pelit menee LIVE painotteisiksi ja "tavanomainen" pelaaminen jää toissijaiseksi.
Mm. LIVEn kautta päivitykset ja "pakolliset" lisäominaisuus haut jne. ominaisuudet jo pukkaa. Se ei ole hyvä!

Kun konsolin ostin, niin silloin tuntui että pelejä on liian vähän tarjolla. Silloin en mitään muuta peliä kaivannutkaan,
kun oli HALO ja Project Gotham Racing!!:D

Tällähetkellä taas tuntuu, ettei kaikkia hyviä pelejä kerkeä edes ostaa. Siis varmaan vois ostaa, mutta ei niitä kaikkia kerkäis pelata.
Paljon on mielestäni tänävuonna tullut hyviä pelejä, ja lisää näyttäis tulevan. Alkaa olla valinnan vaikeutta, omalta osalta.
Tykkään nääs paneutua pelaamiseen kunnolla, enkä "hutase" pelejä ennätysajassa läpi. Naatiskelen...:p
 
No xbox on todellakin loitava mutta pelit voisi olla hieman halvempia.
LIVESTÄ en tiedä koska en omista sitä mutta kovasti sen haluasin.
 
XB:n olen ollut ihan tyytyväinen. XB:n muutama hyvä yksinoikeuspeli ja sitten tietysti ne kaikille koneille julkaistavat pelit, jotka näyttävät XB:llä parhailta. Live peleihin en oikein vielä osaa olla tyytyväinen, enkä usko sitä hankkivani ennen kuin on tarpeeksi rahaa maksaa kuukausilaskuja ja ostaa vielä pelejäkin.
 
Liveä en omista, mutta en ole juurikaan kuullut valituksia. Boxin pelitarjonta on melko hyvä. Tosin olisi parempi, ellei julkaisut siirtyisi koko ajan (Prkl).
 
Live+Xbox yhdistelmä on kyllä helppokäyttöisyydessään loistava kokonaisuus. Liven hommaamisen jälkeen ei paljon muita kuin Live-pelejä sitten ole tullutkaan pelattua.
 
En ole mitenkään hillittömän tyytyväinen. Liikaa samoja pelejä niin Xboksilla kuin Livessäkin mitkä saa PC:lle.
 
Olen itse erittäin tyytyväinen Xboxin pelitarjontaan tällä hetkellä, ja liveä en omista, mutta koska pelitarjonta näyttäisi olevan niin hyvässä kuosissa, että pakkohan tuo kohtapuoliin on hankkia.
 
En ole ollut täysin tyytyväinen pelitarjontaan. toivottavasti sieltä tulis vielä muutama helmi. ite odotan driver3:sta, halo2, fablea ja sudekia. mun mielestä Liikaa pc käännöksiä jotka on vielä kaiken lisäks húonompia kuin pc:llä
 
Ylös Bottom