Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Taitopisteet ja varusteet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maccitus
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Maccitus

New Member
Paljon on täällä keskustelua, mutta hirveän vähän liittyen taitopisteisiin ja varusteisiin.
Oma tunnari SVER:llä on jossain levelin 40 tuntumassa ja Valorilla 50 hujakoilla, mutta en ole yhtään varma onko taitopisteissä ja varusteissa jotain mitä pitäisi tietää/muuttaa. Olen aika fiilispohjalla niitä lisäillyt ja esim SVERn tunnarilla oli snipu-taitopisteisiin pistetty hirveästi pisteitä kunnes tajusin ettei sniputuksessa ole järkeä :D

Millä perusteilla olette taitopisteenne sijoittaneet? Mites varusteiden suhteen eli kannattaako esim vaikuttaako äänenvaimennin negatiivisesti aseen tehoon tai auttaako suoja-asu oikeasti? Itse aseen valinta taitaa olla pitkälti riippuvainen pelityylistä ainakin sen perusteella mitä niitä ole testaillut.

Vastaus: Taitopisteet ja varusteet

Ennen täysiä leveleitä suosittelen sijoittamaan AR taitopuuhun aseissa. Sen saat halvimmalla, kun unohdat ne sinko pisteet täysin. Myöskään nopeampi aseen vaihto 3 ei ole järin pakollinen, itse en sitä ota koskaan.

Sitten pakolliset pisteet on räjähdekestävyys ja parempi kunto, joka nostaa healthit 120:een. Myrkkykaasu on taas mielipideasioita, mutta itse en koe sitä riittävän hyödylliseksi.

Fysiikka puusta kaikki pisteet, mitkä parantavat liikkumisnopeutta tai kunnon kestoa, muttei mitään laskuvarjohallintaa.

Erikoisosaamispuusta parempi äänenvaimennin ja tunnistinhäirintä täysille. Liiketunnistin skill on mielipidekysymyksiä, mutta en suosittele sitä vasta kuin sitten, kun painottaa oman pelinsä puhtaasti tappoihin, eikä niinkää joukkuepelaamiseen :D

Parannuspuusta nyt käytännössä sitten kaikki loput pisteet mitkä vain riittää. Pakolliset on ne, että saat herätettyä kaverin täysin. Seuraavaksi tärkein on mielestäni se, että saat energian nopeammin täyteen ja käyttökertojen väli pienenee. Itse en koskaan käytä pisteitä siihen, että pystyy herättelee kauempaa.

Ammustäydennys on taas mielipidekysymys. Itse käytän sitä, jos pelaan pelkkää sabotaasia esim SMG:lla. Siitä loppuu koko ajan paukut kesken, ja tuon taidon avulla saat heti kaiken täyteen nopeasti.

Lähtitaistelupuusta puukot on melko must, jos yhtään tykkää kohteilla riehua. Mutta niihinkin kannattaa sijoittaa vasta kun muut "pakolliset" skillit on otettu. Varsinkin siis, jos et pelaa puukolla etunenässä.

Hope nyt jotain autto.

Edit: Sniperi on oikeastaan ainoa erikoistuminen, mihin en suosittele ryhtyvän vasta kuin levelillä 70. Se on ylivoimaisesti vaikein / haastavin erikoistuminen ja vie eniten taitopisteitä, jotta siinä jotain järkeä edes on.

Ylös Bottom