Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

taiwanin ntsc/uc pelit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pfihlman
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

pfihlman

New Member
Eikö taiwanin pelit kuitekaan toimi jenkkikoneessa? Tarviiko olla modatu kone. Sain juuri kaverilta postiennakolla kaksi peli (return of the king ja harry potterin), joita hän ei saanut auki, minä en saa n itä auki jenkki koneella. Tietääkö kekään ksyytä? Kaikki avitukset ois hienoa.

Taitavat olla piraattipelejä. Alkuperäiset pelit, joissa on merkintä NTSC/UC toimii kyllä modaamattomassakin jenkkikoneessa.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Prisoner
Taitavat olla piraattipelejä.

Oisko kellään jolla on modattu kone täällä suomen persaukon suunnassa milenkiintoa testata näitä pelejä? Jos ei niin voin sanoa että ei kannata ostaa mitään yhdeltä myyjältä.Lapset on kyykyssä ja isä myös.

Taiwanissa myydään "japanilaismallista" NTSC/J-koodattua PlayStation 2 -konsolia, aivan kuten muuallakin Kaakkois-Aasiassa, joten pelisi kuulostavat kovin epävirallisilta.

Testaus

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Unreal-Hawk
Milläs tavalla pitäisi testata?

No jos on mahdollista, niin ois kiva tietää toimiiko ne pelit ollenkaan.Jos toimii niin voisi sitten myydä ne tarvitsevalle.Mulla ne ei toiminut.Saa sitten samaan hintaan kun hankikin (huokeesti).Voisko joku kokeilla niitä?

peleistä vielä

Jos joku ois innokas testaa niitä pelejä, niin heittäs viestin emaililla. Länsi suomi/helsinki akselilla. Olisin tuhannesti kiitollinen, jos ne saisi testattua toimiviksi.Ei viitti välittää paskaa eteenpäin. Ja jos ne on piraattikamaa olen kyllä suosittelematta kyseistä myyjää sen enempää. pelit on LOTR/RotK, ja harry potter luudan lentopeli.

Re: peleistä vielä

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan pfihlman
Jos joku ois innokas testaa niitä pelejä, niin heittäs viestin emaililla. Länsi suomi/helsinki akselilla. Olisin tuhannesti kiitollinen, jos ne saisi testattua toimiviksi.Ei viitti välittää paskaa eteenpäin. Ja jos ne on piraattikamaa olen kyllä suosittelematta kyseistä myyjää sen enempää. pelit on LOTR/RotK, ja harry potter luudan lentopeli.

Mikäli ne Taiwanilaista alkuperää on, niin piraattejahan ne. Ehkä toimivat, mutta se tieto tuskin hyödyttää kun eteenpäin myynti on mahdotonta. Kerros myyjä, että tietää varoa asiointia hänen kanssaan ja mistä/mitä kautta ostit.

Ylös Bottom