Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tales Of Symphonia

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KALAS
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

KALAS

New Member
En ole jäännyt mihinkään kiinni mut haluasin vain tietää mitkä olis niin ku parhaita U attackejä? jos laittaisitte niitä tänne ni kiitollinen olisin...

On kyllä hyvä peli...
 
Vastaus: Tales Of Symphonia

Siis mitä tarkoitat parhailla U-attackeilla? Laitat vaan jotkut tehokkaat liikkeet jokaiselta tyypiltä. Gamefaqsista löytää sitten niitä special unisoneja, ja itse tykkään eniten Genis & Raine yhdistelmistä. Esim. Tidal Wave + Ray tekee noin 30 iskun special unisonin, Prism Starsin. Kannattaa myös yhdistellä ne unisonit johonkin liikecomboon, esim ensin pari normaalia lyöntiä, sitten pari erikoisiskua, sitten unisonit ja sitten special unison. :cool:

Toinen juttu mihin kannattaa kiinnittää huomiota on S ja T linet. Kummallakin pärjää hyvin, mutta netistä löytää sitten listat mitä tekniikoita hahmot oppii milläkin linjalla. Siinä sivussa sitten katsoo jotkut hyvät EX-Gem bonukset.
 
Vastaus: Tales Of Symphonia

KALAS sanoi:
En ole jäännyt mihinkään kiinni mut haluasin vain tietää mitkä olis niin ku parhaita U attackejä? jos laittaisitte niitä tänne ni kiitollinen olisin...

On kyllä hyvä peli...

Korjaa tuo kirjoitusvirhe allekirjoituksessasi.. Se on ärsyttänyt jo varmaan puoli vuotta :p
Sori, oli pakko sanoa.
 
Vastaus: Tales Of Symphonia

Naaahu sanoi:
Korjaa tuo kirjoitusvirhe allekirjoituksessasi.. Se on ärsyttänyt jo varmaan puoli vuotta :p
Sori, oli pakko sanoa.

Empäs edes ollu huomannu tuota...Kiitti :)
 
Vastaus: Tales Of Symphonia

tervis sanoi:
Siis mitä tarkoitat parhailla U-attackeilla? Laitat vaan jotkut tehokkaat liikkeet jokaiselta tyypiltä. Gamefaqsista löytää sitten niitä special unisoneja, ja itse tykkään eniten Genis & Raine yhdistelmistä. Esim. Tidal Wave + Ray tekee noin 30 iskun special unisonin, Prism Starsin. Kannattaa myös yhdistellä ne unisonit johonkin liikecomboon, esim ensin pari normaalia lyöntiä, sitten pari erikoisiskua, sitten unisonit ja sitten special unison. :cool:

Toinen juttu mihin kannattaa kiinnittää huomiota on S ja T linet. Kummallakin pärjää hyvin, mutta netistä löytää sitten listat mitä tekniikoita hahmot oppii milläkin linjalla. Siinä sivussa sitten katsoo jotkut hyvät EX-Gem bonukset.

Hmmm...en viitsi mennä lukemaan juttuja Gamefaq:sta kun siellä on kuitenkin megaspoilerit..

Mitä ihmettä tuo lause "kummallakin pärjää hyvin" tarkoittaa...Eihän tuossa ole valittavan kuin S- ja T-line joten?

Meitsi on level 25 paikkeilla ja kaikilla hahmoilla on linet maksimissaan joko s tai t-puolella. Meinaako tämä siis että mitä pidemmällä line on, niin sitä "parempia" tekniikoita hahmo oppii siltä puolelta? Eikös T-meinaa Techincal..eli siis loitsuja...ja S-meinaa Strike..eli erikoislöynti kun pieksee läheltä?

Kannattaako noita S- T- linejä sitten vaihdella puolin ja toisin vai, että oppii molemmista tekniikoita? Vai kannattaako pitää jollain hahmolla aina jommalla kummalla puolella maksimissaan? En ole vissiin vielä tajunnut miten tuon linen kasvaminen johtuu..mutta siihen voi vaikuttaa helposti ex gemeillä..

Olen pelannut kokoajan vain Lloydillä ja sillä on S-line maksimissaan. KAikista tekniikoista löytyy lvl.2 versiot..mutta viimeaikoina niitä tulee aika hitaanlaisesti...voiko tähän vaikuttaa jotenkin?

Noi exgem bonukset on todella helppo löytää kaikki itse, mutta ne on pottumaisia kun ne pilaa st-linen..
 
Vastaus: Tales Of Symphonia

Kun on pelannut earth tamppelin läpi ja on saannut sen summonin niin mitä pitää sitten tehdä? mihin temppeliin pitäisi mennä?
 
Vastaus: Tales Of Symphonia

Olisi ongelma...

Pitäisi löytää aska mutta kun en löydä en sitte millään.

Pyydän apua..

EDIT: löyty jo...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Tales Of Symphonia

Kertokaa ihmiset että mistä päin Tethealaa voi ostaa ruokia. Kun sinne earth templeen sille pikku-ukolle pitäs tehä curryä ja minulta puuttuu yksi ainesosa. Se red jotakin, jos en ihan väärin muista.
Kaikki kaupunkit oon kolunnu läpi ja Ozette on ainut paikka mistä oon läytäny semmosen kaupan joka myy niitä ruokia, mutta siellä ei ole tuota, mitä siihen curryyn tarvitaan.
 
Vastaus: Tales Of Symphonia

Oj sanoi:
Kertokaa ihmiset että mistä päin Tethealaa voi ostaa ruokia. Kun sinne earth templeen sille pikku-ukolle pitäs tehä curryä ja minulta puuttuu yksi ainesosa. Se red jotakin, jos en ihan väärin muista.
Kaikki kaupunkit oon kolunnu läpi ja Ozette on ainut paikka mistä oon läytäny semmosen kaupan joka myy niitä ruokia, mutta siellä ei ole tuota, mitä siihen curryyn tarvitaan.

Jos kyseessä on Red Satay niin sitä löytää Flanoirista. Sitä saa siltä pojalta joka on siinä sairaalan vieressä.
 
Ylös Bottom