Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tarinoita Master Leaguesta

Jooseppi

New Member
Ajattelin pystyttää ketjun jossa pelaajat voivat tuoda julki oman joukkueensa tarinan koskien Master Leagueta.Erittäin onnistunut pelimuoto on kyseessä :)

Itse pelaan HJK:lla ja kotistadionina käytän Olympico Stadiumia. Hard on Master League asetus ja se oletusasetus on pelivaikeusaste. Aloitin 10 minuuutin peleillä, mutta vaihdoin 15 minuutin matseihin kauden puolivälin jälkeen. On paljon parempi niin, on jotenkin enemmän aikaa tehdä kaikkea. Ja enemmän fiilistä että on jalkapallomatsi.

Minun sankarit alotti murskaavasti 3 pelin tappioputkella ja tipahdettiin cupistakin heti kättelyssä. Sen jälkeen kun istuin alas ja muokkasin suurella kädellä taktiikoita niin tuli yksi tasuri ja kaksi perättäistä voittoa. Joukkue väsyi liikaa ja ajauduttiin taas tappiokierteeseen, tuloksena pari tasuria sieltä täältä. Sijalla 11 oltiin kauden puolivälin jälkeen. Ajattelin iskeä tammikuun siirtoikkunassa pelaajamarkkinoilla ja tehdä parikin isompaa hankintaa. Kaikki neuvottelut meni reisille, joten samalla joukkueella mennään eteenpäin. Pari omaa pelaajaa möin ja yhden lainasin.

Tulokset alkoivat parantua kun vaihdoin matsien pituutta pitemmäksi, nyt on aikaa tasoittaa ja mennä johtoonkin ennenkuin aika loppuu. Joudun poikkeuksetta aina altavastaajan asemaan ensimmäisellä puoliajalla, joten hyvä muutos minulle. Samalla pelitahti hiukan minun joukkueella on rauhoittunut joten väsymys ei paina niin pahasti. Tuloksena 3 voittoa putkeen ja pari tasuria siihen päälle. Eli 5 tappiotonta ottelua putkeen. Sijoitus 6. Tilanne kuitenkin se että 5. sijaan ei ole mitään saumoja ja 10 sijalla oleva joukkue on pisteen päässä. Tiukkaa on. Kesän siirtoikkunaa odotellessa... Kausi on mennyt kohtalaisen hyvin pienellä budjetilla. Joten fyffee on käytettävissä ensi kesänä hyvin. Toivotaan että neuvottelut menevät nappiin ja saan vahvistettua joukkuettani. :)
 
Vastaus: Tarinoita Master Leaguesta

Meikäläisellä on nyt toinen kausi melkein pelattu HJK:lla. Master League tasona normal ja pelivaikeustasona professional. Cup-voitto tuli juuri, mutta ikävästi jäin liigassa kolmanneksi, eli vielä yksi kausi täytyy D-liigan kakkosdivarissa rämpiä..

Master Leaguen lisääminen on kyllä ehdottomasti pelin parhaita uudistuksia. En siitä champions roadista oikein välittänyt.
 
Vastaus: Tarinoita Master Leaguesta

Meikäläisellä on nyt toinen kausi melkein pelattu HJK:lla. Master League tasona normal ja pelivaikeustasona professional. Cup-voitto tuli juuri, mutta ikävästi jäin liigassa kolmanneksi, eli vielä yksi kausi täytyy D-liigan kakkosdivarissa rämpiä..

Master Leaguen lisääminen on kyllä ehdottomasti pelin parhaita uudistuksia. En siitä champions roadista oikein välittänyt.

Mulla kävi samat: toinen kausi ja jäin pisteen päähän noususta.. Syö miestä! Kesken kauden iski tappiosuma jossa meni mahikset pärjätä cupissakin. Kesällä en saanut kaipaamaani vahvistusta, vaan rekrytoinnit jäi yhteen puolustajaan kun hyvää hyökkääjää tarvitsin. Onko kellään ehdotusta maalintekokykyisestä pelaajasta joka suostuisi ylipäätään liittymään hjk:hon? Ei tartte olla halpa... ML vaikeustasona taitaa olla haardi.
 
Ylös Bottom