Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tarvetta Castlevania Aria of Sorrow promojulisteelle (JAP)?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Radikus
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Radikus

Member
Nyt on kyse sellaisesta asiasta mikä ei välttämättä tule toistumaan ja tilaisuus voi mennä pois voimasta millä sekunnilla tahansa. HODin promojuliste pyörii nykyään mukavassa ~80 euron hintaluokassa (En todellakaan ole pyytämässä itse mitään 80 euroa:)). Samaa voidaan odottaa tältäkin.

Kokoa julisteella on 72x52 cm.

Kuva täältä:

http://www.jack.mond.co.jp/kat/kura/POSTER_PIC/GBA_CastlevaniaAkatsuki.jpg

Eli jos on kiinnostusta kyseisestä julisteesta (Harvinainen promojuliste suoraan Japanista, täydellisessä kunnossa käyttämättömänä) niin tarjouksia tähän tai mailiin (radikus@surfeu.fi) tai IRCiin (Radikus @ IRCNet).

Olen siis tilaamassa itselleni oman kappaleen ja sitten jos jonkun tarjous miellyttää niin samalla jollekkin toiselle, sillä nämä loppuvat varmasti eikä niitä enää valmisteta.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Menee missä hinnoissa? Voi halvattu, pitäisi varmaan myydä omatkin kappaleet. Erittäin tyylikäs juliste muuten.

Ai sulta löytyy HOD ja AOS-julisteet?

Jos löytyy COTM niin myyppäs mulle :)

Ja älä nyt käsitä että kaikki promot pyörii rankassa hintaluokassa, nimenomaan Japanilaisista maksetaan maltaita ja sekin on niin pelikohtaista. MGS 2:sen promokin irtoaa hikisellä ~8 eurolla vaikka luulisi että sillä olisi kysyntää yli tarjonnan.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Radikus
Ai sulta löytyy HOD ja AOS-julisteet?

Jos löytyy COTM niin myyppäs mulle :)

Ja älä nyt käsitä että kaikki promot pyörii rankassa hintaluokassa, nimenomaan Japanilaisista maksetaan maltaita ja sekin on niin pelikohtaista. MGS 2:sen promokin irtoaa hikisellä ~8 eurolla vaikka luulisi että sillä olisi kysyntää yli tarjonnan.

Pidän noista Castlevanian promojulisteista, siksipä huusin HODin ja AOSn julisteet ebaylta pelien ilmestyessä japanissa. HODin juliste on kyllä rankasti tyylikkäämpi. COTMin oli mielestäni ruma enkä tahtonut moista :P

keiu, No sama juttu, kelasin että ei se COTM ole minkään näkönen, nyt kun aloin tosissani sitten keräämään kaikkea Castlevania-aiheista niin rupesi vituttamaan. HOD on kyllä aivan upea.

Missä tuota muka kahdeksallakympillä myydään? eBaysta ainakin lähtee Sorrowin juliste alle 20 dollarin.

Edit: Kyseessä olikin Harmonyn juliste, jonka ilmoitit ~80 euron arvoiseksi. Pahoittelen tätä kauheaa virhettäni.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom