Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tarviiko aina muistikorttia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ari
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

ari

New Member
Mistä tietää kaupassa että tarvitseeko peli muistikortin vai ei ?
Puzzle Quest:Challenge of the warlords ei suostu toimimaan kun ei ole muistikorttia. Vai pitäisikö toimia jotenkin?

Vastaus: Tarviiko aina muistikorttia

ari sanoi:
Mistä tietää kaupassa että tarvitseeko peli muistikortin vai ei ?
Puzzle Quest:Challenge of the warlords ei suostu toimimaan kun ei ole muistikorttia. Vai pitäisikö toimia jotenkin?
Ei olisi tarvinnut tehdä uutta topickia.

PSP:n mukana tulee 32Mb muistikortti. Laitappa se sisään ja aloita pelaaminen. PSP:llä kaikki pelit käyttävät muistikorttia.

http://fi.playstation.com/help-support/psp/guides/detail/item54117/Aloittaminen/

Siis tarvitsee kortin.
Mun koneen mukana vaan ei tullut korttia. Varmaan sen takia sitten se kone olikin kympin halvempi kuin muilla. On tuolta itä-Helsinkiläisestä kauppakeskuksesta pelikaupasta.
Kiitos vastauksesta!

Kojo sanoi:
Ei olisi tarvinnut tehdä uutta topickia.

PSP:n mukana tulee 32Mb muistikortti. Laitappa se sisään ja aloita pelaaminen. PSP:llä kaikki pelit käyttävät muistikorttia.

http://fi.playstation.com/help-support/psp/guides/detail/item54117/Aloittaminen/
Tuo 32 Mb:n kortti tuli vain vanhan Value Packin mukana. Muistaakseni kortittomat tai Giga Pack -pakkaukset ovat korvanneet aika hyvin Value Packin kauppojen hyllyillä, joten suinkaan kaikkien PSP-boxien sisältöön ei kuulu muistikortti.

Tuo uusi slimmi ja lite vai mikä sen virallinen nimi onkaan ei minulla ainakaan sisältänyt mitään ylimääräistä. Tosin en tiedä onko siitä olemassa edes mitään erilaista pakkausta kuin tuo minkä minä ostin heti kun se ilmestyi.

FolioMies sanoi:
Tuo 32 Mb:n kortti tuli vain vanhan Value Packin mukana. Muistaakseni kortittomat tai Giga Pack -pakkaukset ovat korvanneet aika hyvin Value Packin kauppojen hyllyillä, joten suinkaan kaikkien PSP-boxien sisältöön ei kuulu muistikortti.
Jaahas, mulla olikin vanhaa tietoa. :)

Reiveni sanoi:
Tuo uusi slimmi ja lite vai mikä sen virallinen nimi onkaan ei minulla ainakaan sisältänyt mitään ylimääräistä. Tosin en tiedä onko siitä olemassa edes mitään erilaista pakkausta kuin tuo minkä minä ostin heti kun se ilmestyi.
Näinhän se on. Ei tullu slim&lite paketissa muuta ku konsoli, latauspiuha, USB piuha ja ja ja...ööö sanotaan ny sit vaikka että ohjekirjoja, ettei ihan tyhjältä paketilta tunnu

Vähän tuo muistikortin uupuminen itseänikin harmittaa...

Tuohan tieto on oikeaa, tosin vain vanhan psp:n kohdalla.

Ylös Bottom