Vastaus: Tässä ketjussa lähdemme punttisalille!
Treeniin kuuluu lämmittelynä ensin säkin pieksäminen, jonka jälkeen sitten hauikset tangolla sekä käsipunteilla. Tämän jälkeen vatsalihakset, penkkipunnerrus, selkälihakset, ojentajat ja rintalihakset -> pieni tauko ja uudestaan, 1,5-2,5 tunnin ajan.
Sori jos menee heti nillittävään sävyyn mun viesti, mut jos haluaa pitemmällä tähtäimellä kehittyä niin kunnon ohjelmaa kehiin, ja yllätys yllätys; niitä isoja liikkeitä, ja isot lihakset & liikkeet ensin...
nykyään käyttämäni
IsoWhey toimii oikein tyydyttävästi ja antaa lisää energiaa toistoihin. Myöskin olen ollut huomaavinani tämän vaikuttavan myös lihaskasvuun. Miinuspuolena proteiinipirteilöille ominainen melkoisen ilkeä maku sekä, noh, hienoiset laksatiiviset vaikutukset.
Kyseistä pirtelöä oon pari tonkkaa vetänyt, ja ihmettelen kyllä laksatiivisia vaikutuksia, kyseessä kun on täysin laktoositon (ellet ole tositositosi laktoosikko.. jokusemmone), ja vielä ultrasuodatettu kun kyseessä isolaatti kerta. Ilkeeltä nuo ei maistu, tosin aika vetisiä litkuja, ainakin tuo suklaa oli. Mansikka maistuu aika leaderin litkujen tapaiselta ja vaahtoaa myös hemmetisti. Ettei olis samaa, kun suklaa käyttäytyi ihan toisella tapaa.
PS. Itse taas tykkään syystä tai toisesta treenailla ihan omassa rauhassa, ei tule jonoa laitteille tai suorituspaineita.
Ei laitteita kuulu tehä.

No ei kai, ite taas tykkään täysin tehä kaverin kanssa nykyään, oon niin laiska ruoskimaan itteäni yksin.
Hauskaa homman kuuluu kuitenkin olla, ja pysyä sellaisena. Sen mukaan täytyy edetä, kropan ja pään mukaan. Mut mulla alkaa hauskuus uudella salilla häviämään kun käppäreitä on 8kg, ja sitten pomppaa jo 17,5 kiloon... Muuten menee, mut vipareita tehdessä aika huonot vaihtoehdot... Tai flyerseja...
Kyllähän tuo tekis mieli aloittaa salilla käynti mutta ei vaan kehtaa mennä tämmönen kukkakeppi kaapin kokoisten korstojen sekana Vaikka eihän niilläkää ole niitä lihaksia aina ollut. Nyt olis ihan hyvä peruskuntokin intin jälkeen.
Elkää ny tolla tavalla ajatelko!! Kaikki on alottanut samasta! Salikävijät on todella mukavaa sakkia, yllätyt oikeen pirusti kun käyt juttelemassa sarjojen välissä ja semmosta. Ei siellä tarvi hävetä sitä mimmonen on. Ikinä. Ei ne ihmiset aina ole sitä miltä näyttää, vaikka puhutaankin ihan suurimmista stereotypioista mitä maa päällään kantaa.

Kaverin kanssa kandee alotella käymään, ja mielellään kiva jos olis joku ketä oikeesti jotain tietäis, ettei mee pelkkään runkkupenkkiin ja -hauikseen.
Ja miksi nyt otin nuo salijätkät tohon heti, syynä koska oikeesti kannattaa kysellä kokeneilta kaikesta. Todella innokkaasti tykkäävät autella ja ohjailla. Parempi opetella heti tekniikat sun muut, kuin hakata päätä seinään ja opetella VÄÄRÄT liikeradat, tai hinkata laitteita tuloksetta vuosia.
Toki netistä, kuten pakkotoistosta, löytyy tavaraa tajuttomasti itseoppimiseen, mut tekemällä sitä vaan oppii. Ja mieluiten siten, että pyydät jonkun kokeneemman kattomaan tekniikat. Ravinnosta ei jaksa alkaa paasaamaan, jokainen syö kulutuksensa mukaan ja lisää jos tarvetta on. Proteiinia tottakai kandee alkaa lisäämään.
Mut sali kannattaa valita myös, ja ajankohdat miten tykkää. Jos yksin haluaa treenailla niin ilta/aamu oikeat ajankohdat, ja hullumpinakin aikoina, jos salilla on magneettikortit käytössä.
Aika nillittämiseltä kuullostaa, mut mun vinkki on edelleen se et;
hommailee tekniikat kuntoon,
tekee kunnon liikkeitä vapailla painoilla enimmäkseen,
kuuntelee kroppaa ja etenee rauhassa,
hakee rauhassa tuntumaa lihaksiin,
muistaa syödä,
pitää positiivisen asenteen,
kaikki on alottanut pohjalta joskus, ja tulokset vaatii kovaa työtä ja järkeviä treenejä.
Tervetuloa kynäniskojen iloiseen joukkoon.