Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tateillako nykyään pelataan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sawez
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Sawez

New Member
Ensimmäinen Pleikka saapui jouluna meidän talouteen. Muutamaa peliä oon tahkonu, ja näyttäs että niitä kaikkia ohjataan tateilla. Eli ei ollenkaan nuilla ristikkonäppäimillä joihin minä ja vaimo ollaan oldschool pelaajina totuttu. Pelien asetuksissa ei oo vaihtoehtoa että tatit vois vaihtaa ristikkoon. Asialle ei tieten oo mitään tehtävissä?

Vastaus: Tateillako nykyään pelataan?

Sawez sanoi:
Ensimmäinen Pleikka saapui jouluna meidän talouteen. Muutamaa peliä oon tahkonu, ja näyttäs että niitä kaikkia ohjataan tateilla. Eli ei ollenkaan nuilla ristikkonäppäimillä joihin minä ja vaimo ollaan oldschool pelaajina totuttu. Pelien asetuksissa ei oo vaihtoehtoa että tatit vois vaihtaa ristikkoon. Asialle ei tieten oo mitään tehtävissä?

Osassa peleissä pystyy kyllä ohjaustapaa muuttamaan, mutta niin se taitaa olla, että tateilla pääsääntöisesti ohjataan.

Paina ohjaimesta keskeltä Analog pois päältä. Toimii joissakin peleissä.

Siis ensimmäisessä pleikassa saa kyllä analogit pois päältä miltei joka pelissä. Painaa vaan siitä analoginappulasta keskellä ohjainta, että se punainen valo sammuu.

Pleikkari kakkosella asia onkin sitten aivan eri, siinä kun miltei jokaisessa pelissä pelataan analogeilla. Nuolinäppäimet ovatkin sitten jääneet valikoiden selaamiseen pelitilanteissa jne.:p

Juu kyllä sen 1 sai mutta 2 on eri juttu ! Kyllä silti joissakin peleissä saa , mutta itse pelaan mielmummin tateilla !

Monet autopelit esim. WRC rally evolved tukee ristiohjaimia !

Foxi sanoi:
En edes tiedä peliä mitä ristiohjaimella voisi pelata.
Heei, minä pelaan kaikkea mitä pelata voi - ristiohjaimella.:)
Tosin enpä paljoa sellaisia pelejä pelaakaan, joita pelattaisiin vain ja ainoastaan tateilla, eli vähän riippuu pelimieltymyksistäkin, miten niitä pelejä pääsääntöisesti pelataan. Jos tapaus on sellainen, että voi valita pelaako tatilla vai ristiohjaimella, valitsen lähes poikkeuksetta ristiohjaimen. Eli PESsit ja RE4:t hoituu vanhan kaavan mukaan nekin.:)

Sawez sanoi:
Eli ei ollenkaan nuilla ristikkonäppäimillä joihin minä ja vaimo ollaan oldschool pelaajina totuttu. Pelien asetuksissa ei oo vaihtoehtoa että tatit vois vaihtaa ristikkoon. Asialle ei tieten oo mitään tehtävissä?

Pleikkareiden ristiohjaimilla on surkea pelata, ylä- ja alakulmiin se ristiohjain ei taivu ollenkaan...tai sitten on sormet verillä. Tateilla on paljon helpompaa ja niihin tottuu ajan kanssa.

Ylös Bottom