Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Täydellinen kotiteatteri

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jenssode
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

jenssode

New Member
Tässä olisi itsekullekin tavoiteltavaa:

Täydellinen kotiteatteri

Tahtoo tollaisen!!! :eek: :)

edit: Juups, eli tämä vain minun näkemistäni tyylikkäimpiä kotiteattereita, pistäkääpäs tähän threadiin lisää linkkejä vastaavista!

Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Täydellinen kotiteatteri

Joo mä oon seurannu joskus aikaisemmin tuota projektia vielä silloin kun se oli keskeneräinen...voi sanoa et on vähän liian fiini mun makuun :p

Jep, todellakin hiukan liian fiini. Kyllähän tuollainen olisi ihan hieno, muttei sen tarvitsisi tosiaankaan noin pramea olla.

No joo, olen nähnyt tuon joskus ennenkin, eikä tuo amerikkalistyyppinen muovisuus ole koskaan oikein säväyttänyt. On niitä hienompia ja aistikkaamin sisustettujakin kotiteattereita olemassa, joista nyt tässä ensimmäisenä erään suomalaisen kotiteatterifoorumin kuuluisan jäsenen kotiteatteri. Taitaa olla Suomen hienoin.

Haen lisää linkkejä paraikaa.

Linkki 1

Viimeksi muokannut moderaattori:

Aika huisi. En valittaisi jos olisi omani. Joskin akustiikka taitaa olla mitä sattuu.

Ja toiseksi pistää heti silmään tuo kuva Episode II:sta. Onko kuvat feikkejä? Leffahan on scope ja tuosta kuvasuhteesta on 2.35:1 kaukana.

Hex sanoi:
Sitä se teettää, jos on paljon rahaa, mutta ei tippaakaan hyvää makua.

Kaverihan ei sinällään tuohon paljoa rahaa ole käyttänyt, sillä hän on tehnyt homman itse alusta alkaen. Toisin kuin jotkut Atlantin toisella puolella, jotka vain palkkaavat kaverit tekemään kaikki työt. Itse olen myös sitä mieltä, että tuollainen projekti pitää kantaa alusta loppuun omin voimin.

No joo...
Eipä tuo nyt muakaan erikoisemmin säväytä.

Nostan silti hattua kun on jaksanu tommosen itelleen pakertaa, mikäs siinä.

No ei tunnu kaverilta ainakaan visioita, aikaa eikä rahaa puuttuvan. Tunnustusta pitää kuitenkin antaa, kun on tuollaisen projektin toteuttanut alusta loppuun itse. Ei tosin ollenkaan sopinut omaan makuun. Niin paljon kiiltokuvaprameilua, että oikeen silmiin sattuu.

Niin, tavallaan todella hienoa että tommosia tehdään mutta ei tuo kyllä meikäläiseen makuun ole, ei sitten yhtään. Paljon komeampi on vaikkapa tuo navettaan rakennettu.

Minun mielestä tuo on ylivoimaisesti paras kotiteatteri mitä olen ikinä nähnyt. Voittaa ton suomalaisen virityksen 8-1.

Minulla on koneella viitisenkymmentä kuvaa hienoista kotiteattereista, joita olen netissä nähnyt (paljon hienompia kuin tuo muovikrumeluurihirvitys), mutta en nyt millään löydä niitä sivustoja, joilta ne olen napannut, eikä tällä foorumilla tuo liitetiedostojen lataaminenkaan taida olla mahdollista.

Ylös Bottom