Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Teenage Mutant Ninja Turtles

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dr-Lemu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Dr-Lemu

New Member
Jooh, niin tulin tänne nyt kyselemään, että onko hyvä peli ja kannataisikohan ostaa? Kuitenkin kun joskus testasin sitä demoa tietokoneella niin ei oikein iskenyt minuun, kun rämpytettiin kokoajan vain samaa nappulaa ja Leonardo hoki kokoajan samaa huutoansa. Mutta kuitenkin kysyisin nyt kokoversion omistajilta, että onko hyvä, jaksaako pelata, onko pitkä ja että toimiiko kaksin peli hyvin. Kiitoksia vastauksista!

Turtles-pelit kuuluvat kultaisen teiniaikaan 90-luvulla ja nostalgia on pilvissä pelatessa myös Cuben versiota aiheesta. Odotan kuitenkin paria arvostelua ja kärkyn sitten käytettyä versiota pelistä. Turhan kallis uutena ostettavaksi.

Odottelinkin tästä jo aihetta...
Itse olen pelannut viittä wanhaa turtles peliä emulaattoreilla, joista 3 on vedetty läpi. Vitosta ei, se oli semmonen beat 'em up ja kolmosta ei oo vedetty (vielä).

Elikkäs itselleni tämä toi muistoja mieleen ja löytyi sieltä nostalgisiakin osioita ja ansoja.

Itse annan tälle 8½ seuraavista syistä:

- Ykköspelaaja ei voi vaihtaa turtlea kuollessaan kuten vanhoissa.
- kamera on välillä liian lähellä ja hankalassa suunnassa.

Noita lukuunottamatta tykkäsin. Kaverin kanssa on pelattu melkein läpi.

Edes nostalgiahuuruisena TMNT-fanina en lähtisi missään tapauksessa kehumaan uuden sukupolven Teenage Mutant Ninja Turtles-peliä. Suurinpiirtein kaikki kontrolleista, kamerakulmien kautta vaikeustasoon on killillään. Harmillinen juttu, sillä takavuosien Turtles klassikot olisivat ansainneet arvoisensa jatko-osan.

Uusi TV-sarja rokkaa, samaa ei voi sanoa ikävä kyllä tästä pelistä. :mad:

Ylös Bottom