Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Televisiota hankkimassa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tonza
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Tonza

New Member
Olen ajatellut hankkia uuden TV:n. Mielellään laajakuvan.
Kysyisinkin että mikä olisi paras vaihtoehto kun hintaa ei saisi olla paljoa?

Onko Sonyn KV-24LS35 -24'' laajakuvatelevisio hyvä?
Samalla hinnalla saisi 28" mutta kannattaako Sonysta maksaa?
Tuossa olisi kyllä trinitron kuvaputki ja virtual dolby toiminto.
Hintaa tuolla on 725 .

Tekniset tiedot

SONY KV-24LS35: 16:9 (laajakuva), 4:3, Wide, Zoom ja Smart Zoom 24 litteä FD Trinitron -kuvaputki PAL-, SECAM- ja NTSC -värijärjestelmät SmartLink Automaattinen kohinanvaimennus Automaattinen äänenvoimakkuuden säätö 100 ohjelmapaikkaa Automaattiviritys Ääniteho 2 x 14 W Virtual Dolby Teksti-tv 10 sivun muistilla Suomenkieliset kuvaruutuvalikot Esiohjelmoitu monimerkki-kauko-ohjain Liitännät: Scart 1 (AV in/out, RGB in), Scart 2 (AV in/out, S-video in), RCA (front AV), 4 Pin (Y/C) front S-video, 3.5 mm kuulokeliitäntä Mitat (l x k x s) 693 x 441 x 491 mm; paino 28,5 kg Vuoden takuu

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tonza

En tarvitse isompaa kun se tulee suht pieneen huoneeseen ja meillä on jo 41" laajakuva.

ok. ymmärsin kysymyksestäsi, että pähkäilit 24" ja 28" välillä ja siihen olisin kyllä suositellut sitä isompaa.

Mahtaakohan 41" WS:ta olla sittenkaan olemassa? Itse en ole missaan sellaisia nahnyt. Suurin on ollut 36".

Ja syy minkä takia en pelaa 41" telkulla on se että televisio on
tausta projektio tv joten pelien kuva saattaa palaa kiinni.

Joo kävin Gigantissa tänään katsomassa Tv:tä ja täytyy sanoa että se 24 riittää.
Ja päädyin Philipsin 24" telkkuun. (en ostanut vielä)
Hintaa on 499.

Hyvää tossa Philipsissä on että siinä on 2 scarttia ja AV liitäntä.
Tämäon erittäin hyvä asia koska konsoleita mulla on 3. (Xbox, Ps2, GameCube)
Kuvaputki on Super flat Blackline FX joka on tarpeeksi hyvä minulle.

Oma Panasonicini irtosi Gigantista 630 eurolla.. ei siitä suuremmasta koosta ainakaan haittaa ole, ja kuvanlaatuun olen olen ollut tyytyväinen :)

Ite tuli ostettua tiistaina 2.7. onoff:ista SONY:n 29 tuumanen (ei laajakuva). hintaa oli vajaa 700 euroa. Laajakuvan ostan vasta kun pelit alkavat kunnolla niitä tukemaan, ja kaikki TV-ohjelmat näytetään laajakuva muodossa.

Nyt olisi huomiseen saakka tarjous Gigantissa Panasonicin tx28dk TM testivoittaja 445 . (svh 756!)

Käynkö hakemassa?

Käy Tonza poistamassa ihmeessä jos on vielä tohon hintaan!
Itseäni vituttaa huolella, kun ostin juuri kyseisenlaisen töllön kuukausi sitten _SAMASTA_PAIKASTA_ , hintaan 630 e. (ei kuulemma voinut tiputtaa kuin 5-9 euroa, alkup. hinta oli siis ton 635 tai 639 e... näytti siinä perkele tiputtamisen varaa sittenki olevan. :mad: )

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Outlaw
Käy Tonza poistamassa ihmeessä jos on vielä tohon hintaan!
Itseäni vituttaa huolella, kun ostin juuri kyseisenlaisen töllön kuukausi sitten _SAMASTA_PAIKASTA_ , hintaan 630 e. (ei kuulemma voinut tiputtaa kuin 5-9 euroa, alkup. hinta oli siis ton 635 tai 639 e... näytti siinä perkele tiputtamisen varaa sittenki olevan. :mad: )

ei gigantin hinnat tule niiden myyjien päästä, vaan kyllä ne päätetään ketjun johdossa että millä hinnalla myydään. täten jos se myyjä on sanonut ettei sitä voi tiputtaa on hän ollut oikeassa, eiväthän ne myyjät saa siellä vapaasti päättää millä hinnalla kullekkin asiakkaalle myydään.

:rolleyes:

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kameli

ei gigantin hinnat tule niiden myyjien päästä, vaan kyllä ne päätetään ketjun johdossa että millä hinnalla myydään.

No en minä tuota nyt niin vakavissani heittänytkään, korpee vaan kun maksoin itse laitteesta maltaita ja nyt saisi heti satoja euroja halvemmalla (vaikka hyvä TV onkin). :cool:

Ylös Bottom