Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tennistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja speediestpope
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ostin just tarjouksesta FILA World Tour Tenniksen. En voi sanoa että olisi uraauurtava tennispeli... Addiktoi jonkin aikaa, ja kun pääsee pelimekaniista kärryille on ihan huvittavakin, mutta kone on loppujen lopuksi aivan liian simppeli vastus... Tähän vielä pitkät latausajat ja nimipelaajien puuttuminen niin soromnoo... Kaksinpelinä ihan jees, ja yksinpelinäkin jonkin aikaa.

WTA Tour Tenniksestä vai mikä se naistentennispeli on en ole kuullut muuta kuin todella huonoa. Jäljelle jää Slam Tennis, ja se voikin olla paras tästä porukasta. Sitä en ole tosin vielä kokeillut.
 
Fila tenniksestä pitäisi tulla xboxfiniin arvostelu tällä viikolla, pitäisi pelaa vain tuo ura läpi vai voiko Hauki kertoa saako siitä maailman ranking 1 sijoituksesta jotain extraa? loppuuko peli siihen?
 
onkos tuo slam tennis jo myynnissä vai vasta tulossa...? tennispeli (hyvä sellainen) tuonne hyllyyn tekisi todella hyvää, kun itseläkin on tennis sydäntä lähellä...voih, heittäydyn tunteelliseksi...*nyyh*
:rolleyes:
 
Rankingistä: olen tällä hetkellä kai kolmas, eli kohta voin kertoa mitä kivaa ykkössijasta seuraa... Tekoälystä voin kyllä sen verran sanoa että se ei tarjoa juurikaan haastetta alkuhankaluuksien jälkeen. Kun saa äijänsä statseja nostettua hieman alkuarvoja paremmaksi ja oppii tietyt pari lyöntiä, koneelle ei häviä koskaan... :( Eli en ole oikein jaksanut tahkota listaa ylöspäin koska se on hidasta ja jokainen matsi on täsmälleen samanlainen (yleensä omalla pelaajalla ei häviä edes yhtään pistettä). Mutta pelaanpa tässä itseni ykköseksi ja katsotaan sitten mitä käy!
 
Wombut, tuliko siitä ykköspaikasta rankingissa mitään bonuskenttiä tai muuta kivaa? Ei ole jaksanut tahkota...
 
Mulla oli hetken WTA Tour ja en kyllä voi kehua..tässä pelissä ei ehkä oo välttämättä vaan plussaa et on pelkkiä naisia valittavana ja kaikenlisäks huonosti toteutetut kontrollit ja idea..ei jaksa viihdyttää. Eli kyllä itse varmaan valitsisin Slam Tenniksen.
Se on varmasti paras vaihtoehto Xboxille tällä hetkellä.
 
Ylös Bottom