Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Test Drive Unlimited online achievement apuja

Tenebrae Aeternae

Well-Known Member
Juuh, tarttis saada noi club kisa ja online kisa achit hankittua, peliseuraa ei tunnu enää linjoilla olevan kauheasti eli tähän tahtiin 30 online skaba voiton metsästys vie ikuisuuden. Klubi minulla on jo pystyssä jos joku haluaapi minun kanssa noita hankkia niin lisätkääpäs mut kaverilistaan.
Eli jos joltain puuttuu niin vajaa sata varsin helposti kaverin kanssa hankittavaa gamerscorea tarjolla.

Vastaus: Test Drive Unlimited online achievement apuja

Täältäkin puuttuu nuo tavalliset online-kisajutut ja clubi-voitot. Pitäisi vaan hommata tuo mikrofoni eka, niin onnistuisi tuo kommunikointi helpommin.

Täältäkin puuttuu nuo tavalliset online-kisajutut ja clubi-voitot. Pitäisi vaan hommata tuo mikrofoni eka, niin onnistuisi tuo kommunikointi helpommin.

En mä sitä käytä, aivan kelvoton romu se on. En ikinä kuule mitä joku yrittää sanoa ja käytän muutenkin aina kuulokkeita pelatessa. Lisää mut listaan vaan kyllä sitä kommunikoitua saa sitten kunhan ei turhia stressaile ja kiiruhda. :D
Siel on niin vähän niitä online kisoja nykyään menossa että on tosi helppo sopia joku kisa mitä mennään molemmat ajelemaan ja mitä todennäköisimmin ei siellä muita näy. Laita vaan kaverikutsua niin kutsun sut mun klubiin.
:)

Hommattiin aamulla nuo 30 MP-voittoa molemmille, joten nyt olisi jäljellä nuo klubi-voitot. Olisiko täällä vielä kahta lisäpelaajaa mukaan, kun noita varten pitää olla neljä pelaajaa. Käytännössä tuo on noin kymmenen minuutin juttu hoitaa. Luonnollisesti jos tarvitaan apua muihinkin moninpelisaavutuksiin, niin ainakin minä voin auttaa niissä.

Joo tosiaan näin jouduimme toteamaan että 4 pelaajaa on minimi klubien välisiin kisoihin. Olisi kiva jos löytyisi pari innokasta apuria ja tosiaan myös itse olen valmis auttamaan sitten muissakin tarvittaessa.

EDIT:Juuh kiitosta Junafanille, saimme parin ulkomaanelävän avustuksella hankittua noi klubi achitkin.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom