Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
mitäs mitäsavanto sanoi:Jos et vielä tilaa Pelaajaa, niin kannattaa hyödyntää irtonumeron mukana tuleva kamppanjakoodi ja tilata puolen vuoden lehdet ja Godfather yhteishintaan 29,95. Vaikka itse lehteä pidän melkein puolueellisena, ja muutenkin suomalaisista pelilehdistä Pelit on aina ollut se mielenkiintoisin, niin tuohon hintaan oli pakko tehdä tilaus.
Peck4 sanoi:e: oisko tästä juttua pelaajalehden sivuilla niin vois laittaa kavereilel tietoo menemään kanssa?
e2: ja mites nopeasti peli kilisee postiluukkuun?
Vinnie sanoi:the godfather tavallaan hintaan 29,95 tästä,
vaatii kampanjakoodin, jonka saa esimerkiksi irtonumeron mukana.![]()
itse hyödynsin tarjousta heti kun satuin lehden välistä bongaamaan.
Vinnie sanoi:...sitten itse aiheesta, peliä en koskaan ole edes kokeillut, mutta arvostelujen perusteella kyseessä on
kohtuullisen hauska peli, koska mafia-hommat kiinnostaa aina ja varsinkin next-geninä![]()
valaises vähän, mikä pelistä tekee noin huonon verrattuna lajityypin muihin edustajiinProBale sanoi:Minusta peli oli aivan paska, vuokrasin HubHubista viikoksi mutta jätin pelaamatta sen surkeuden takia. Itse suurimpana GTA-fanina, joka on nauttinut Saints Rowista ja Crackdownista, tämä peli oli aivan täyttä paskaa.
Peck4 sanoi:valaises vähän, mikä pelistä tekee noin huonon verrattuna lajityypin muihin edustajiin![]()
itelle tuli postiluukusta aamulla uusin numeroavanto sanoi:Itse maksoin laskun vasta juuri minuutti sitten, joten eipä vielä peliäkään ole näkynyt ("peli lähetetään vasta kun lasku on maksettu"). Kiinnostaisi kuitenkin tietää, ihan aiheesta irrallisena, että milloin tämän kuun numeron kuuluisi ilmestyi?
Peck4 sanoi:itelle tuli postiluukusta aamulla uusin numero![]()
ei tullut peli kun maksoin lehden laskun 15min postiluukun kilahtamisen jälkeenJuri sanoi:Tuliko peli mukana? Itselleni ei ole vielä tullut mitään Pelaajalehdeltä, ei edes sähköpostia mistään laskusta ymv. Pitäisikö jo huolestua?![]()