Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Godfather

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Peck4
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Peck4

Active Member
ei löytynyt pelille omaa triidiä (:confused: ) joten väsätääs

elikkä onko porukka pelaillut peliä? itse ajattelin hankkia kun trailerin perusteella vaikutti aivan helvetin mielenkiintoiselta(gta) :D

Vastaus: The Godfather

PC:llä tultu pelattua ja on todella hyvä peli. Harmi etten kerennyt pelata kokonaan läpi. Noh wiille ostan heti kun tulee.

Jos et vielä tilaa Pelaajaa, niin kannattaa hyödyntää irtonumeron mukana tuleva kamppanjakoodi ja tilata puolen vuoden lehdet ja Godfather yhteishintaan 29,95. Vaikka itse lehteä pidän melkein puolueellisena, ja muutenkin suomalaisista pelilehdistä Pelit on aina ollut se mielenkiintoisin, niin tuohon hintaan oli pakko tehdä tilaus.

avanto sanoi:
Jos et vielä tilaa Pelaajaa, niin kannattaa hyödyntää irtonumeron mukana tuleva kamppanjakoodi ja tilata puolen vuoden lehdet ja Godfather yhteishintaan 29,95. Vaikka itse lehteä pidän melkein puolueellisena, ja muutenkin suomalaisista pelilehdistä Pelit on aina ollut se mielenkiintoisin, niin tuohon hintaan oli pakko tehdä tilaus.
mitäs mitäs :eek: huomenna kauppaan :cool:
e: oisko tästä juttua pelaajalehden sivuilla niin vois laittaa kavereilel tietoo menemään kanssa?
e2: ja mites nopeasti peli kilisee postiluukkuun?

Peck4 sanoi:
e: oisko tästä juttua pelaajalehden sivuilla niin vois laittaa kavereilel tietoo menemään kanssa?
e2: ja mites nopeasti peli kilisee postiluukkuun?

tuo kampanja vaatii jokaiselta oman kampanjakoodinsa, itsekkin hyödynsin tarjousta
kun tulee edullisemmaksi tilata, kuin ostella irtonumeroita.
ja oletettavasti peli tulee uuden numeron mukana, eli huhtikuun alkupuolella.

Vinnie sanoi:
the godfather tavallaan hintaan 29,95 tästä,
vaatii kampanjakoodin, jonka saa esimerkiksi irtonumeron mukana. :rolleyes:

itse hyödynsin tarjousta heti kun satuin lehden välistä bongaamaan.

itseäni lainatakseni, tuolta löytyy faktaa kampanjasta. :)

sitten itse aiheesta, peliä en koskaan ole edes kokeillut, mutta arvostelujen perusteella kyseessä on
kohtuullisen hauska peli, koska mafia-hommat kiinnostaa aina ja varsinkin next-geninä :)

Vinnie sanoi:
...sitten itse aiheesta, peliä en koskaan ole edes kokeillut, mutta arvostelujen perusteella kyseessä on
kohtuullisen hauska peli, koska mafia-hommat kiinnostaa aina ja varsinkin next-geninä :)

Minusta peli oli aivan paska, vuokrasin HubHubista viikoksi mutta jätin pelaamatta sen surkeuden takia. Itse suurimpana GTA-fanina, joka on nauttinut Saints Rowista ja Crackdownista, tämä peli oli aivan täyttä paskaa.

ProBale sanoi:
Minusta peli oli aivan paska, vuokrasin HubHubista viikoksi mutta jätin pelaamatta sen surkeuden takia. Itse suurimpana GTA-fanina, joka on nauttinut Saints Rowista ja Crackdownista, tämä peli oli aivan täyttä paskaa.
valaises vähän, mikä pelistä tekee noin huonon verrattuna lajityypin muihin edustajiin :confused:

Omasta mielestäni todella hyvä peli. Ei nyt ehkä aivan GTA:n tasoa, mutta muuten aivan loistava. Tänäänkin tuli pelattua n.4h ja hyvä, että lopettaa pystyi. :)

käytin tarjousta hyväkseni :cool: aamulla kävin kaupassa ja kattelin et yks pelaajalehti on vaan hyllyssä. siinä sit myyjältä kyselin että missä tässä on kampanjakoodi. noh myyjä kaivelee esiin ilomielin ja osoittaa että tossa ja repäisee lapun irti ja ojentaa mulle. vielä jälkeenpäin kysyy että "nii ettois tätä lehtee halunnu ostaa kans?" sanoin ettei oo tarvetta enää ja myyjäki repeää :D

Peck4 sanoi:
valaises vähän, mikä pelistä tekee noin huonon verrattuna lajityypin muihin edustajiin :confused:

Yksinkertaisesti autojen ajettavvuus - huono. Kaupungin mallinnus - huono. Ampumiskontrollit - huonot. Ainoita hyviä puolia oli tarina, musiikki ja tappelusysteemi. Myös hahmon muokkaus oli ihan kivaa. Mutta ihan kiva ei riitä.

Itse pistin lehden tilaukseen vaikka epäröin tätäkin monta tuntia. Kolmekymppiä on vielä meikäläiselle niin suuri raha. Kun pitäisi nuo Final Fantasyt ostaa DS:lle sun muuta :)

youtuben videot saivat minut sitten pistämään pelin tilaukseen. Ihan hauskalta tuo vaikutti, väkivaltaa ei olla säästelty ainakaan. Ja pakko myöntää, en ole leffoja katsonut mutta tuskinpa tuo pelaamista haittaa kun en sitä sen takia hankkinut. Saas nähdä milloin peli tulee, jos tulee. En luota näihin lehtien bonusjuttuihin :)

pitäs pelaajan lasku maksaa :rolleyes: 30 juuroa, eräpäivä 4.4 ja rahaa tulossa 5.4. toivottavasti eivät ota nokkiinsa et päivän myöhässä maksan :o

onko kukaan päässy jo pelailee pelaaja-lehden peliä? vai vehtaavatko toimituksen kanssa viimeiseen asti?

Itse maksoin laskun vasta juuri minuutti sitten, joten eipä vielä peliäkään ole näkynyt ("peli lähetetään vasta kun lasku on maksettu"). Kiinnostaisi kuitenkin tietää, ihan aiheesta irrallisena, että milloin tämän kuun numeron kuuluisi ilmestyi?

avanto sanoi:
Itse maksoin laskun vasta juuri minuutti sitten, joten eipä vielä peliäkään ole näkynyt ("peli lähetetään vasta kun lasku on maksettu"). Kiinnostaisi kuitenkin tietää, ihan aiheesta irrallisena, että milloin tämän kuun numeron kuuluisi ilmestyi?
itelle tuli postiluukusta aamulla uusin numero :D

Laitoinpa itsekin Pelaajan netin kautta tilaukseen juuri tuon Godfatherin vuoksi :D Pelihän on mulla ollut X360:lla jo viime vuonna (70-80 tuntia tahkosin), mutta ehkä sittenkään ei olis kannattanut viedä peliä vaihtoon... Saa sitten nähdä, että joutuuko tuota Pelaajan Godfatheria odottelemaan kuukausitolkulla.

Peck4 sanoi:
itelle tuli postiluukusta aamulla uusin numero :D

Tuliko peli mukana? Itselleni ei ole vielä tullut mitään Pelaajalehdeltä, ei edes sähköpostia mistään laskusta ymv. Pitäisikö jo huolestua? :D

Juri sanoi:
Tuliko peli mukana? Itselleni ei ole vielä tullut mitään Pelaajalehdeltä, ei edes sähköpostia mistään laskusta ymv. Pitäisikö jo huolestua? :D
ei tullut peli kun maksoin lehden laskun 15min postiluukun kilahtamisen jälkeen :D itselle tuli sähköpostia 5min tilauksen jälkeen, kannattaa varmaan soitella asiakastukeen :rolleyes:

Mulle tuli tänään lasku ja maksoin sen juuri... Sitten vaan odottelemaan uusinta numeroa ja Godfatheria.

Ylös Bottom