Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Godfather

Vastaus: The Godfather

No, onko sitä Kummisetää näkynyt millään suunnalla? Itse olen jo ensimmäisen lehden saanut ja laskukin maksettu jo ennen pääsiäistä, mutta ei kuitenkaan kylkiäistä ole postista tullut.
 
Vastaus: The Godfather

Soittelin tänään asiakaspalveluun ja tiedustelin että missähän peli viipyy. Sanoivat että pelit saapuvat heille itselleen vasta huomenna tai ensi viikon alussa. Laittavat ne kuulema heti sitten tilaajille ja näin ollen Godfatheria voisi haaveilla löytävänsä postilaatikosta ensi viikon lopulla tai viimeistään sitä seuraavan viikon alussa. Itselläni tosin peli lähtee luultavasti melko heti myyntiin, tuo nimittäin löytyy jo PC:lle. :p
 
Vastaus: The Godfather

Hieno homma, sitten vaan odotellaan peliä saapuvaksi... Harmi homma vaan, että itse saan ensimmäisen lehden vasta toukokuussa.
 
Vastaus: The Godfather

Peck4 sanoi:
tulihan se sieltä
näimpä teki, ihan ok peliltä tuntuu, mutta latausajat tympii.
graafinen ilme on keskitasoa, mutta archievementtien toivossa on hyvä pelailla :D
 
Vastaus: The Godfather

Jepjep, tännekin saapui Godfatheri jo tänä maanantaina :D Peli pysynee muoveissa toistaiseksi, koska pelaan Godfatheria juuri PS3:sella ja olen aikanaan muutenkin keräillyt kaikki saavutukset ja pisteet kotiin. Halusin vaan Xbox360 -version taas hyllyyn takaisin.
 
Vastaus: The Godfather

Lahjapeli tuli tännekin, ja johan oli heikko esitys. Kuten joku jo sanoikin, ampuminen kusee ja autoilu on vielä huonompaa. Peli näyttää huonolta. Kaupunki on täysin epäkiinnostava, ja sisätilat toistensa kopioita. Päähenkilön ääni ei ole uskottavaa mafiosoa nähnytkään. Lisäksi pelaajan tunkeminen Kummisetä elokuvan keskeisiin tapahtumiin tuntuu lähinnä pyhäinhäväistykseltä. Sääliksi käy näyttelijöitä. Onneksi Pacino tajusi pysyä kaukana. (Pitänee Scarfacea testata, sen on pakko olla parempi)

1 piste kuitenkin hienosta musiikista.
 
Vastaus: The Godfather

todella lyhyt peli muuten, viiden tunnin jälkeen varsinainen story-mode pelattuna läpi,
muutama sivukeikka vielä jäljellä.
hahmon skill updatet tekee miekkosesta lähes yli-inhimillisen,
ei edes perheiden välisissä sodissa ole mitän panikoitavaa.

no onhan peli taattua EA-laatua :rolleyes:
 
Vastaus: The Godfather

Tulipahan hommattua, pitää pelata läpi ja kattoa sitten oliko millanen. Vaikuttaa aika mukavalta.
 
Vastaus: The Godfather

ei ole kerennyt taas pelaamaan oikeastaan yhtään niin peli on seisonut hyllyssä. hahmon olen kerennyt jopa luomaan :D pitää alkaa nyt pelaamaan -->
 
Vastaus: The Godfather

Ihan mukava peli loppujen lopuksi (varsinkinkauppojen valtaaminen). Kun saa kerättyä kaikki skillpointsit niin hahmo menee kyllä jo vähän yli-ihmiseksi.
 
Vastaus: The Godfather

Kamesennin sanoi:
Ihan mukava peli loppujen lopuksi (varsinkinkauppojen valtaaminen). Kun saa kerättyä kaikki skillpointsit niin hahmo menee kyllä jo vähän yli-ihmiseksi.

Enpä nyt tiedä, itselläni on kaikki skillit täysillä mutta silti äijä vielä paikoin kaatuu yhdestä osumasta tosin minulla on tästä Xbox versio ei XO.
 
Vastaus: The Godfather

Pitää nostella vanhaa ketjua ylös vastausten toivossa. Mitäs noille Mob Wareissa hävityille kaupoille tapahtuu? Tulevatko ne joskus takaisin, vai onko menetetty kokonaan? Entäs merchantit tai racket -miehet? Tulevatko he takaisin, jos vahingossa kuolevat.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom