Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Last Remnant

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Prophetian
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Prophetian

New Member
Olen ruvennut tässä pähkäilemään, että kun vihuilta tippuu tavaraa (componetteja sun muita) joita käytetään sitten aseiden parantamiseen sekä uusien esineiden/aseiden luontiin. Niin tuleeko jossain välissä peliä omaan valikkoon customize osuus tai jotain, koska tällä hetkellä customize-myyjän valikko on todella suppea, eikä niihin tarvita kuin muutamiakymmeniä osia. Mihin siis ne loput sadat oikein sitten menevät?

Vastaus: The Last Remnant

hmm mun mielest sinne avautuu joko tarinan eli pelin edetessä uusia esineitä, sekä sitten mun mielest oon löytäny joitain esineitä jotka avaa joitain uusia vaihtoehtoja

Osaatkos sanoa kun nyt tuossa toiselle levylle menin ja huomasin että kun yksi tehtävä jäi tekemättä (linnun pieksäminen valley of gods:issa (tai joku sellainen oli)) ja nyt en enää pysty sitä tekemään, niin onkohan siitä suurtakin haittaa ajatellen loppupeliä?

siitä saa muistaakseni sen pikkurääpälen kiltaan hengaileen että voit palkata sen, kai siit jotain muutaki sai mut ei mielestäni mitää ihmeellistä.

täytyy sanoa et en oo pelannu tota peliä enää vähää aikaan ku jumitan vieläkin samas pomos eikä vaan enää oikee nappaa koko peli, liikaa toistoa

onkos ketään löytäny toisella levyllä ollessaan mitään hyvää ekspaus mestaa. ku jumitan niissä kuuden tukikohdan taisteluissa ku vissii ei ukot tarpeeks voimakkaita. tai no on ne mut mul käy huono tuuri ja yleensä kuolen silmän räpäykses ku kaikki viskoo jotain poison pommeja ja tuhoo koko ryhmän yhel semmosel.

ni pitäs kaiketi kehittää vähä hahmoja jossai hyväs mestas.

ja oottekte löytäny muita siebenburin käytäviä, oon vaan löytäny fifth pathin ja sielt ei loppujen lopuks pääse mihkää muualle ku sinne final fortressiin jonka ovi on lukittu

Muistakaa saavutusten kohdalta sellainen tosi seikka että jos jää tietyt tehtävät tekemättä ykköslevyllä, ei kakkos levyllä voi tiettyjä tehdä... joten jää pari isoa saavutusta saamatta.

EDIT: 50h hukkaan, peli joutaa jäähylle. Ehkä kesällä uudelleen LÄPIPELUU oppaan kanssa.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Itekkii jouduin ekalle levylle hyppäämään takas sen takia koska jätin tappamatta Validuksen ja se vaaditaan jo pelkästään siihen että voi tappaa fallenin

höh... mikä ja mist se validus löytyis ekas levys ?

edit:

piti viel kysyä et tietäiskö ketään mist löytyis necrotic metallia ja voltaic crystalia ?

sekä sellanen kyssäri vielä, että miten saan questin "UFO?!" ? siitä saisi Lob Omenin kaiketi mutta kukaan ei ole hehkutuksiltaan noissa kansainvälisissä foorumeissa tajunnut kertoa niille ketkä apua tarttee että miten sen tehtävän saa.

Jagerin olen saanut palkattua jo, ja tietääkseni hän antaa sen tehtävän jossain vaiheessa mutta milloin tarkalleen ottaen ? tukikohdista on enää jäljellä base 2 sekä se keskellä oleva mesta

Necroticci löytyy Siebenin kolmos(?)luolastossa, kun käppäillään Final Fortressin yläpuolella. Siellä on seinässä kaivuupaikka, jota poraamalla lykästää (tallenna ensin).

Ylös Bottom