Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Lord Of The Rings

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mitä?
Tuleeko TSH cubelle?
Oletko varma? En ole kuullut mitään siihen viittaavaa, vain puhetta PS2-, Xbox- ja GBA-versioista.

mielestäni fellowship of the ringistä ei tule peliä cubelle , mutta The two towers taas sitten tuleekin. Korjatkaa jos olen väärässä.

Minun mielestä lotr tulee cubelle, taas ei ole niin kuin luulisi roolipeli ´vaan enemmänkin hak´n slash, eli öttäisten möttäystä.
näin ainakin olin lukevinani jostakin

Mun mielestä kaikki lordi pelit tulee cubelle ainakin semmosella sivulla ku www.ign.com on kaikista noista peleistä cubelle kuvia.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan TelpeFion
GameCubelle tulossa tällä hetkellä:
The Hobbit
The Two Towers
Että näin.:)

Ärsyttä kun cubelle tulee lordeista vaan nytten kakkos osa ja xboxille 1 ja 2 osa

Niin mutta hei, Xboxille eikä PS2:lle tule tuota ennen Fellowshippiä olevaa The Hobbittia mistä kaikki sai alkunsa ;)

Se hobitti ei korvaa 1 osaa!
EA on pikkusen tyhmä kun se tekee 1 ja 2 xboxille ja cubelle 2 ja hobitin ois voinu tehdä kaikille konsoleille kaikki lordi pelit!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ninska
Se hobitti ei korvaa 1 osaa!
EA on pikkusen tyhmä kun se tekee 1 ja 2 xboxille ja cubelle 2 ja hobitin ois voinu tehdä kaikille konsoleille kaikki lordi pelit!
EA ei tee The Hobbitia. EA:lla on lisenssi tehdä elokuvista pelejä.
Hobitti-pelin tekee Sierra.

LOTR-peleistä tulee kaksi eri versiota kahdelta eri valmistajalta.
Vivendi Universalillahan on oikeudet kirjaan, EAlla leffaan.
Ja Vivendi voi lisätä vapaasti kaikkea tärkeätä mitä leffasta puuttui (esim. Glorfindelin, Tom Bombadilin, Hautakerot j.n.e).
Sitä nyt jäädään odottelemaan millaisia pelejä niistä tulee.

Jos EAn on tavoilleen uskollinen, niin siitä tulee varmaankin jotain tyyliin Harry Potter(pcllä), joka oli myös EAn tekemä, ja helppoudellaan suunnattu noin 7-vuotiaille. 9-vuotias pikkusiskoni pelasi sen läpi parissa viikossa. Itse pelasin kahdessa päivässä. Ja pakko sanoa että olipas yllättävän paska mukamas "Mario-klooni".

Eniten odotan GBA-versiota.
Se on kuulemani mukaan RPG jossa voi pelata kaikkina yhdeksänä Sormuksen Ritarina.

Ylös Bottom