Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Ring II

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sunnpeople
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

sunnpeople

New Member
Siis mitä ihmettä? The Aviatoria sun muuta tusinaleffaa löytyy jo, mutta mitä tapahtui Bolly-Hollywood-version The Ring II:n dvd-julkaisulle?

Vastaus: The Ring II

Ehkä typerin keskustelunavausyritys EVER!

Pistää vihaksi, mutta luonnollisesti sunnpeople selittää homman paremmin. Aikaa 15 minsaa, ja sitten lähtee ketju bittiavaruuteen ;)

Tiukalla on pinna! :) Ymmärrän kyllä, että jatkuvan Matrix-tyylinen ruudun tuijottelu, ei anna paljon sijaa ajattelulle/tekstin sulattelulle(?) Jos viesti ei heti avaudu, niin se viskataan bittiavaruuteen?

Viittasiin vaan siihen, kun jenkit tekee aina "Talk to the Hand"-versiot Japski kauhupätkistä, samaan tapaan, kun Intian Bollywood matkii Hollywoodia.

Kiitos ja anteeksi :/

Mä oon edelleen pihalla.

Missä on siis Ring II:n (siis Naomi Watts -versio) Suomi-DVD-julkaisu vai?

Ja että Aviator tusinaleffa tuohon verrattuna? Tsiisus.

Ok. Myönnetään, että kaivoin verta nenästäni tuolla Aviator-rinnastuksella! Itse olen vaan jo yhden leffan aikoinaan Hughesin edesottamuksista katsellut, enkä ole maailman suurin Leo-fani ;)

Kysymykseni ydin oli kyllä juuri tuo, että missä luuraa The Ring II:n suomi-versio.

Ja WOW! tarkoitan, että WOW! menee tilaukseen! Oli jo aikakin!!!

Alkaa olla niin monta tuhatta tuntia "laatuleffoja" plakkarissa, että eniten elähdyttää tietyn tasoinen tahaton huumori ja Hollywood-kauhuleffojen kliseitten bongailu, joita saadaan yleensä jopa käännösfilmiehin ympättyä mukaan.

OFF TOPIC
Nikitan USA versio pisti suorastaan vihaksi! Sille en kyllä voinut edes nauraa ??

Kiitoksia!

ps.
(Ja minä, kun luulin, että mbnetissä on hermoherkkää sakkia)

pps.
Lukusuositus: Aku Ankka ja ruotsalaiset tulitikut (Kolme hermoherkkää ruotsalaista varastavat shoun)

sunnpeople sanoi:
pps.
Lukusuositus: Aku Ankka ja ruotsalaiset tulitikut (Kolme hermoherkkää ruotsalaista varastavat shoun)

On muuten niin älyttömän hyvä sarjakuva että tuli pienenä luettua monta kertaa peräkkäin.
-Kuten monet muutkin Romano Scarpan piirtämät Aku-jutut, joihin on mahdoton kyllästyä.

</offtopic>

miksu sanoi:
On muuten niin älyttömän hyvä sarjakuva että tuli pienenä luettua monta kertaa peräkkäin.
-Kuten monet muutkin Romano Scarpan piirtämät Aku-jutut, joihin on mahdoton kyllästyä.

</offtopic>

:)

Luitkohan nyt ihan varmasti kaikki kommenttini Hollywoodin kauhu-pläjäyksistä?
Missä kohdassa väitin niitten olevan maailman parhaita? Häh?

"Elämää suurempia" elokuvia ovat nyt esim. Maltan Haukka, Rio Bravo, Sheriffi jne. klassiselta kaudelta. Cameronin Titanic on spektaakkelina onnistunut, vaikka loppukohtaus onkin sitä, mitä itse nykyelokuvista odotankin löytäväni: tahatonta komiikkaa ryyditettynä tujauksella mustaa huumoria.

Muita hyviä elokuvia ovat Terminator I ja kakkonen pienin varauksin kunnollisella äänentoistolla. Toisaalta mikäpä minä olen näitä listaamaan?

Aineet viime iltana oli kieltämättä vahvat, mutta en usko että ottaisit minun kipujani vaihdossa ;) ?

Nyt jokainen voi Ring ykkösen ansiot arvioida, kun se esitetään piakkoin(ma) ihan tavan telkusta. Japanilaisesta esikoisteoksesta ollaan aika kaukana. Silti on tässä jenkkiversiossa hetkensä, jolloin se tuo etäisesti tunnelmaltaan mieleen Silent Hill-pelisarjan. (Onkohan taas liian vaikeita lauserakenteita?) Viime aikoina on tullut luettua H.P.Lovecraftia, jolla voi olla 7-13 sivulausetta virkkeessä ja toisaalta Philip K. Dickiä, jonka tyyli on tajunnanvirtaa parhaimmillaan (näennäisesti).

Savon Sanomissa Ring I sai ylistävät arviot, mutta esim. Seuran TV-lehdessä vain välttävän arvion. Varmastikin täytyy olla genren ystävä, jotta näistä saa oikein mitään irti.

Jenkit ovat mielestäni omimmillaan Friday the 13th sarjassa ja toisaalta tietysti Carpenterin Halloween on oma lukunsa. Screamit on sitten sellaista pienimuotoista tribuuttia genren jenkkiklassikoille.

Friday 13th sarjan moraaliset opetukset ovat tragikoomisia. Esim. Pelataan räsypokkaa vähissä vaateissa (säädytöntä käytöstä). Tuomio: kuolema. Alaikäiset Juovat alkoholia. Tuomio: kuolema. jne. ad nauceaum.

Toisaalta hirtehinen splatter onnistuu myös joskus ihan tarkoituksella rapakon takana. Toxic Avenger elokuvissa katsottuna toimi todella hyvin, vaikkei toki uusintoja kestäisikään.

Ring 2 se tusina leffa on, ei ansaitse edes tulla julkaistuksi. The Aviator taas on loisto pätkä.

Ylös Bottom