Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Settlers

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pijokela
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

pijokela

New Member
Itse ainakin pidin Settlersistä silloin joskus. Nyt tämä peli on maannut jo hetken Anttilan hyllyssä, mutta mistään ei löydy arvosteluja tai kokemuksia. Olisiko joku rohkea palstalainen jo laittanut euroja jonoon?

Eli kokemuksia kaivataan.. varmaan itse lankean tuon ostamaan, jos ei pian tule jostain jotain tietoa. :)

Vastaus: The Settlers

pijokela sanoi:
Itse ainakin pidin Settlersistä silloin joskus. Nyt tämä peli on maannut jo hetken Anttilan hyllyssä, mutta mistään ei löydy arvosteluja tai kokemuksia. Olisiko joku rohkea palstalainen jo laittanut euroja jonoon?

Eli kokemuksia kaivataan.. varmaan itse lankean tuon ostamaan, jos ei pian tule jostain jotain tietoa. :)
En tiedä DS-versiosta, mutta ainakin silloin reilu kymmenisen vuotta sitten tuo oli jotain uskomattoman hienoa PC:llä. Settlersejä tuli pelattua satoja tunteja ja olin sen takia erittäin lähellä ostaa DS:n itselleni. Ulkomaalaiset foorumit voisivat olla hyvä keino löytää tietoa pelistä, luulisin, että tuon joku on sentään jossakin päin maailmaa ostanut ja jopa kommentoinutkin pelistä jotain, mikäli itsensä ovat siitä vielä irti saaneet.

Vastaus: The Settlers

DS:n Settlers on todella huono ja saanut arvosanoiksi 5-7 arvosanoja. Jos haluaa hyvä Real time strategy peliä DS:lle, niin kannattaa ostaa tuo Anno 1701.

Ylös Bottom