Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Simpsons Game (PS3)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TontsaH
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

TontsaH

Member
Marraskuun aikana julkaistaan Simpsons Game, jossa seikkaillaan Springfieldin kaupungissa. Pelissä pääsee ohjaamaan Homeria, Margea, Bartia, Lisaa ja Maggieta. Heidän tehtävänään on pelastaa maailma nousevalta kaaokselta.
Videoita, kuvia ja muuta tietoa pelistä: http://ps3.ign.com/objects/780/780083.html

Pelistä on julkaistu demo, joka on ladattavissa PS Storesta.

Mitäs mieltä olette tästä pelistä? Itse tykästyin tähän demon pelattuani.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: The Simpsons Game (PS3 Hype)

Ei kyllä oikein iskenyt. Alku oli lupaava ja Simpsonien henki ja huumori on tavoitettu loistavasti. Myös grafiinen taso on ihan hyvää.
Mutta itse pelattavuus: ainakin demon perusteella todella kankeaa ja hermoja raastavaa meininkiä tiedossa.

Ite tykkäsin, ja tykkäsin niin paljon että taitaa mennä ostoon.

macblack sanoi:
Samoin.voittaakohan hit and runin parhaana simpsoni pelinä..
Olikos H&R:ssä samat käsikirjoittajat kuin sarjalla?
Uskon kyllä että... No, empäs olekkaan varma. H&R:kin on todella hyvä peli

Todella hauska Co-op pelinä. Ehkä liian helppo mutta rentoa toimintaa luvassa.

Joo...bart tekee jotain ja homer jotain... siis kumpiakin tarvitaan vuorollaan jonkun pulman ratkomiseen yms. Erittäin viihdyttävää settiä...

Darwin sanoi:
Joo...bart tekee jotain ja homer jotain... siis kumpiakin tarvitaan vuorollaan jonkun pulman ratkomiseen yms. Erittäin viihdyttävää settiä...
Empäs huomannutkaan tuota. Voi olla paljon hauskempaa kuin yksin.

Mulla taas meni täysin hermot tuon demon kanssa. En millään pääse hyppäämään sen donitsimiehen kakkostasolle, kun kamera ja Bart liitelevät minne sattuu. Odotin peliä kovasti, mutta demo oli järkyttävä pettymys.

Voi kettu! Miksi XO:lle ei ole viellä tullut demoa :rolleyes:

Laitan tänne saman viestin, jonka postasin jo Tilt - foorumeille.

Demon perusteella The Simpsons Gamesta tulisi todella hyvä tasohyppelypeli, mutta EA:n tapaan, peli floppaa niin yksinkertaisen asian kuin kameran ja ohjattavuuden takia.

Huumori on Simpsoneista tuttua, joka varsinkin mulle, isolle Simpsonit - fanille, oli tosi hyvä juttu. Kent Brockmanilta kuuli kommenttia kaikesta, mitä Bartilla tai Homerilla teki :D Ja myös Bart ja Homer heittivät toisilleen vitsejä, sekä vihollisille (Krusty - pehmoleluille, isolle "Lard Lad Donuts" - hahmolle ja Kangille ja Kodosille)

Mutta pelin kompastuskivi on kamera, joka ei koskaan ole sellainen kun sen pitäisi olla. Kameraa voi toki liikutella, mutta silti siitä ei saa koskaan tilanteeseen sopivaa. Toisen floppi on ohjattavuus. Esim. Bartilla kun pitää ampua ritsalla "Lard Lad Donut" - hahmon päähän, automaattilukitus harvoin osoitti sinne. Yleensä se valitsi yhden harmittoman Krusty - nuken tai auton! Ei siis mitään järkeä!

Kyllä jää tämä(kin) Simpsonit - peli kaupan hyllylle, ellen sitä joskus löydä alelaarista 10 eurolla.

Eddy93 sanoi:
Huumori on Simpsoneista tuttua, joka varsinkin mulle, isolle Simpsonit - fanille, oli tosi hyvä juttu. Kent Brockmanilta kuuli kommenttia kaikesta, mitä Bartilla tai Homerilla teki :D Ja myös Bart ja Homer heittivät toisilleen vitsejä, sekä vihollisille (Krusty - pehmoleluille, isolle "Lard Lad Donuts" - hahmolle ja Kangille ja Kodosille)
Kieltämättä hyviä heittoja niillä. :D
"I'm Krusty the Clown, and I'm going to KILL you"

E: Kyllä oli muuten niin hauskaa kaksinpelinä, että ostoon menee varmasti.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Demo oli kyllä kiinnostava kieltämättä. Pelattavuus oli hieman heikohkoa ja loputtomasti lisääntyvät Krusty-nuket oli lähinnä ärsyttäviä, mutta kunnon simpsons-fiilis ja huumori pelissä oli mukana. Yksi asia mikä myös häiritsi oli että NPC-kaverin tekoäly oli aika onneton. Bartilla katoilla liidellessäni Homerilta meni jatkuvasti elämäpalkki nolliin kun raukka ei osannut puolustautua yhtään. Pitänee odotella täysversion arvosteluita ennen kuin voi sanoa onko peli ostamisen arvoinen vai ei.

Pitipä oikeen tämän takia rekisteröityä. Mulla on siis simpsons game PS3:lla ja huomasin oudon jutun wikipediaa selatessani.

http://fi.wikipedia.org/wiki/The_Simpsons_Game

Omassa pelissäni tuon enter the cheatrix tason jälkeen tulee "Invasion of the Yokel-Snatchers" jotenka vaikuttaisi siltä että välistä puuttuu kaksi tasoa. Vai riippuuko se ihan pelaajasta missä järjestyksessä noi sattuu suorittaan? Olen pelannut niin innoissani etten ole moiseen kiinnittänyt huomiota joten vastausta odotellessa :D Pelissä esiintyy myös moneen kertaan "Grand theft scratchy", eikös tämä pitänyt olla poistettu lopullisesta versiosta?

Yrittäkääs ny joku antaa vastausta tohon ylempään, en oo viäkään päässy siitä tasosta ohi:D

Vastaus: The Simpsons Game (PS3)

Mikä siinä on että jokaisessa pelissä pitää kerätä KAIKKI! Monta gta:kin on jäänyt kesken ku on pitänyt etsiä minitehtäviä pelistä.

No, nyt kävi niin, että kaikki muu on löydetty paitsi yksi, YKSI pullonkorkki puuttuu? Missä se ooooooooonnnn! kohta hajoaa pää... Onneks Jehova ostaa ton pois :)

Vastaus: The Simpsons Game (PS3)

mun mielestä simpsons game oli varsin viihdyttävä teos, hyvät kentät ja ei ollut liian lyhyt peli, ainut tosiaan mitkä vaivasivat olivat nuo kamerakulmat ja pahiten varmaankin juuri siinä demo kentässä, olisivat laittaneet jonkun muun, vaikutti varmasti monen ostopäätökseen.

Ylös Bottom