Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Usual Suspects (Epäillyt)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TaBe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

TaBe

Member
Olen jo pitkään metsästäny kyseistä leffaa suomalasella teksityksella kaikista tietämistäni kaupoista, nettikaupoista.. kaikki alta. Yksinkertaisesti en ole löytänyt. Jos jollain on tietoa, ole hyvä ja pistä osoitetta tähän threadiin :p

Vastaus: The Usual Suspects (Epäillyt)

Minulla on joku hämärä mielikuva ettei Epäiltyjä olisi suomiteksteillä enää. Jos on koskaan ollutkaan. Voin toki olla väärässä, ja joku saa korjata, mutta näin muistelisin.

Kyllä mulla on jonkun ullakolle roudatun pahvilaatikon pohjalla Epäillyt suomiteksteillä. Kyseessä oli Scanboxin joskus DVD:n alkuaikoina julkaisema karvalakkiversio, jossa kuitenkin (ihme ja kumma) anamorfinen 2.35:1-kuva. Kuvanlaadussa ei kuitenkaan ollut kehumista. Ääniraita taisi olla Dolby Surrond. Ei ekstroja.

Ostin muutama vuosi sitten tämän version, jossa ei kuitenkaan ole suomitekstejä, mutta kuitenkin parempi kuvanlaatu, 5.1-ääniraita sekä mukavasti ekstroja.

Liitteenä kuva suomiversion takakannesta.

Mullakin oli tuo suomiversio, mutta myin sen pois ja ostin brittiversion. Kopiona saattaa suomiversio vielä löytyä jostain laatikon pohjalta. Oli nimittäin yksikerroslevy ellen väärin muista.

Ylös Bottom