Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Theme Park

kaba

KonsoliFIN Alumni
Oi että! Kauppareissu sai jännittävän käänteen ja tili pienen kolauksen, kun bongasin Prisman hyllyltä Theme Parkin DS:lle. Tuli kyllä aika puskista, kun en ollut kuullut ennakkohypeä juuri missään. Varsinkaan Euroversion osalta.

Ensitunnelmien perusteella tää on just sitä hyvää Theme Parkkia, mutta vessaystävällisessä muodossa. Mikromanagerointifanit pelikauppaan, mars!
 
Vastaus: Theme Park

Peli on yksi minun suosikki peleistäni jota olen ps1 pelannut. Olen miettinyt pitäisikö hankkia peli DS:lle vai ei.
 
Vastaus: Theme Park

Settlersin ohella yksi peli miksi olin hyvin lähellä ostaa DS:n, vaikka olen nyt vastustanut kiusausta jo hyvinkin pitkään. Tuota peliä tuli pelattua liiankin monta tuntia muksuna tietokoneella.
 
Vastaus: Theme Park

Kertokaa omia mielipiteitä DS-versiosta ne jotka OVAT sitä pelanneet. Haluttaisi ostaa mutta vähän ds käännös arveluttaa.
 
Vastaus: Theme Park

No kävin nyt ostamassa tämän pelin ja täytyy sanoa että kyllä koukuttaa ja pahasti.Ainakin jos 4-5 tuntia putkeet lasketaan koukuttavaksi. Aikoinaan tuli pelattua ps1 theme parkkia ja nyt kun huomasin sen olevan DS:llä niin pakkohan se oli hankkia. Äänet ovat kyllä aika yksitoikkoiset ja tylsät, mutta muuten peli on hyvä.

Suosittelen.
 
Vastaus: Theme Park

Tulipa tämäkin hankittua, kun oli käytettynä Tiltin pelilaarissa. Nelisen tuntia pelasin puolivahingossa putkeen, joten peli näyttäisi pitävän otteessaan aivan kuten ennenkin. Peli on lähes suora käännös alkuperäisestä, enkä ainakaan ole vielä löytänyt mitään puuttuvaa featurea, jota olisin jäänyt kaipaamaan. En ylipäänsä ole vielä edes huomannut mitään varsinaista eroa vanhaan. Sen verran olisivat voineet kyllä päivittää, että kuvakulma olisi pyöritettävä. Pääsisi vähän helpommin näpräämään tiettyjä juttuja, samoin jonkinlainen zoomi olisi ollut tervetullut lisä.

Joka tapauksessa edelleen loistava peli ja näpräystä riittää. Luulisin, että tästä tulee yksi pitkäikäisimmistä DS-peleistä omalla kohdallani.
 
Ylös Bottom