Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

THPS 4 hype

Re: thps4

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan bam margera
millonkohan se tulee ja onko siitä mitään kuvia netissä

Näytti olevan peliplaneetalla, että X-Box versio syksyllä, ja PS2/PC ensi vuonna...

3 n k ! n E
 
Jos Neversoftin poijat minua uskoisivat niin peliin olisi tervetullut lisä Create a skate video - optio. Tästä olenkin unelmoinut siitä lähtien kun ykkösosan pelasin puhki. :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Peepmaster
Jos Neversoftin poijat minua uskoisivat niin peliin olisi tervetullut lisä Create a skate video - optio. Tästä olenkin unelmoinut siitä lähtien kun ykkösosan pelasin puhki. :)
Lähetä Neversoftille postia, jos pojat vaikka innostuisivat ideasta ja toteuttaisivat sen. Omasta mielestäni se on ainakin loistava idea. :D
 
Yks asia mitä mä toivon tältä peliltä on paljon monipuolisempi kenttä-editori, sellanen missä olis joku 10-20 eri teemaa, THPS3:ssa niitä oli vain kolme. Siisti homma olis myös jos vois väsätä omia grafitteja sinne omatekemään puistoon ym.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Peepmaster
Jos Neversoftin poijat minua uskoisivat niin peliin olisi tervetullut lisä Create a skate video - optio. Tästä olenkin unelmoinut siitä lähtien kun ykkösosan pelasin puhki. :)

Niin sen vois toteuttaa vähän samaan tapaan kun Driverissä.
 
Re: Re: thps4

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan enkine


Näytti olevan peliplaneetalla, että X-Box versio syksyllä, ja PS2/PC ensi vuonna...

3 n k ! n E

Ei voi olla totta!! thps4 muka ps2:lle vasta x-box version jälkeen!!?? Sano, että tuo oli kirjotus virhe!!!! SANO SE!!!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Peepmaster
Jos Neversoftin poijat minua uskoisivat niin peliin olisi tervetullut lisä Create a skate video - optio. Tästä olenkin unelmoinut siitä lähtien kun ykkösosan pelasin puhki. :)

Onkos joku jo ottanut Neversoftiin yhteyttä asian tiimoilta. Aivan loistava idea minunkin mielestäni, kunhan siitä saa tarpeeksi monipuolisen ja toimivan.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan J-KloW
Yks asia mitä mä toivon tältä peliltä on paljon monipuolisempi kenttä-editori, sellanen missä olis joku 10-20 eri teemaa, THPS3:ssa niitä oli vain kolme. Siisti homma olis myös jos vois väsätä omia grafitteja sinne omatekemään puistoon ym.


itse olen jostain lukenut, että siina saisi tehdä omiin kenttiin samanlaisia päämääriä kuin career moodissa on ja salapaikkoja myös,saas nähdä toteutuuko.
 
Piltti-teeveessä, eli Tilt.tv:ssä oli viimeksi juttua ko. pelistä. Kannattaa katsoa keskiviikon uusinta: haastateltavana oli itse Tony Hawk.

Itse en enää jaksa uskoa neljännen osan uudistuksiin. Kohta kai THPS-sarjaa aletaan julkaista EA:n jalkapallon ja jääkiekon tavoin vuosittain...
 
Eikö sitä mukamas tehdä jo nyt samalla tavalla?
Jokaisesta pelistä oma versio joka alustalle.
Rupee haiskahtamaan rahastus á la Electronic Arts...
 
Re: thps4

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan bam margera
millonkohan se tulee ja onko siitä mitään kuvia netissä


Siitä on juttua ja kuvia osoitteessa: http://ps2.ign.com/articles/359/359918p1.html

Ja sitte äväh muuallaki tuolla ign:ssä. Voi harmi kun se tulee vasta ens keväänä. Mun elämä on yhtä odottamista siihena asti :(


Se on pakko ostaa kun se tulee. Nyt on career moodiki parempi ja kentät isompia ja mukana myös suosikkini ykkösestä: Bob Burnqvist!!!

Millonkahan se tulee amerikkaan ja paljonko sen ennakkotilaus modeineneen päivineen maksais yhteensä, kun ei vielä oo eesn mod piiriä ps2:een, kun en oo import pelejä harrastanu, mutta nyt kyllä luulen, että odotus on liina vaikeeta :)
 
Onkos muuten tietoa tuleeko thps4:seen kuinka monta kenttää?

Ja muuten, mitäs mieltä ootte siitä jutusta, että tehtäviä saa puhumalla ihmisille, aika c00l mun mielestä :cool:

Onkona muuten tarkkaa päivämäärää tiedossa millon se tulee, paitsi että "joulun alla"??
 
Käy katsomassa julkaisupäivää tuolta listasta. Mun mielestä se oli 30.11. tai jotain sinne päin mutta marraskuussa kuitenkin.
 
Kaikki Tony Hawkit on ollu aina hyviä. Ne on pelattu niin puhki ettei mitää rajaa. SIlti niitä tulee pelailtua vieläkin 4:ta odotellessa. Mahdottoman addiktiivisia pelejä. :)
 
Lähetin tos just äsken Neversoftin pojille ja ehdotin sitä Create A Skate Video juttu..Aivan loistava idea..ilmottelen sit tänne q jos niilt tulee mitää takas...:D
 
Ylös Bottom