Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tiger Woods PGA Tour 2002

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jussi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Jussi

New Member
Onko kenelläkään tietoa/kokemuksia kyseisestä pelistä? Olen harkinnut ostoa, ja golf kiinnostaa, mutta en ole koskaan ennen ostanut golf-pelejä. Ainut peli, jota olen pelannut on Tiger Woods PGA Tour 2000 PS1:llä. Onko Tiger 2002 parempi muutenkin kuin grafiikoiltaan (onhan se sentään PS2-peli)? Kannattaako ostaa?

-Jussi-

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jussi
Onko kenelläkään tietoa/kokemuksia kyseisestä pelistä? Olen harkinnut ostoa, ja golf kiinnostaa, mutta en ole koskaan ennen ostanut golf-pelejä. Ainut peli, jota olen pelannut on Tiger Woods PGA Tour 2000 PS1:llä. Onko Tiger 2002 parempi muutenkin kuin grafiikoiltaan (onhan se sentään PS2-peli)? Kannattaako ostaa?

-Jussi-
Vaikuttais ihan kelpo peliltä Gamespotin mukaan..
http://gamespot.com/gamespot/filters/products/0,11114,535650,00.html

Parempi kuin edellinen versio, näyttää paremmalta, enemmän "oikeita" pelaajia, enemmän kenttiä, parempi swingi systeemi, kierrelyöntien onnistuminen helpompaa, yksinkin tahkottavaa riittää mutta kavereita vastaan pelatessa aika vasta lentääkin (ja joskus ohjaimetkin). Suosittelen lämpimästi niillekin joita golf ei muuten kiinnosta.

Ostin tekeleen vaikken liiemmin golfia arvostakaan, ja nyt ollaan pelailtu parin golfia harrastavan kaverini kanssa tuota muutaman illan antaumuksella! =) lyönti-tekniikka on jopa kavereideni mielestä aidon oloista, kun tatin kanssa pitää tehdä tuo swingi liike. Ja vaikeustaso on ainakin tarpeeksi vaikea, ehkä jopa liiankin... yksin en ole tuota liiemmin pelaillut, sillä kyllä moninpelissä on tuon vahvuus. Paljon upeita onnistumisia ja myös hermoja raastavia epäonnistumisia. Grafiikka on ihan tyylikästä, jopa Tiikeri näyttää itseltään!
Suosittelen ainakin moninpelaajille!

Huomasin juuri, että EA Sports julkaisee Tiger Woods PGA Tour 2003:sen 6.12.2002 Eurooppaan! Ei kyllä kestänyt EA:lta tällä kertaa kuin puoli vuotta, kun jo uusi versio ilmestyy kauppoihin.

Joo versio 2003 on ostoslistalla mullakin. 2001 omistin, mutta siinä oli aika vähän pelattavaa.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jore
Joo versio 2003 on ostoslistalla mullakin. 2001 omistin, mutta siinä oli aika vähän pelattavaa.

Onko joku muu ostanut tämän 2003 jo? Itse ostin tuon eilen ja upealta tuntuu! graafiikat eivät ole suuremmin parantuneet, mutta kaikki muu on moninverroin parempaa! Ja grafiikatkin olivat jo entisestään lähes täydelliset! Mutta voisiko joku kertoa minulle miten pääsee käsiksi noihin uusiin varusteisiin? eli käsineet ja mailanvarret jne. sillä en onnistunut ostamaan niitä vaikka tarpeeksi rahhoo olisi ollut, ne pitää jotenkin siis unlockata mutta miten?

Ylös Bottom