Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tilaaminen PS3 storesta ei onnistu??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Marakatti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Marakatti

New Member
Hei vaan kaikille,

En ymmärrä, en pysty tilaamaan playstation sotresta mitään luottokortilla. Olen kokeillut Visa ja mastercardia ja jokaisella kerralla tulee herja: "Unable to proceed with your order" taikka sitten "check our address"?? En ymmärrä koska olen laittanut kaikki tiedot oikein. :confused:

Olenkohan ehkä jättänyt luottokorttia käyttäessäni jotain pakollisia kenttiä pois/ mitkä kentät on täytettävä ja onko siinä jokin oma menetelmänsä??????

Vastaus: Tilaaminen PS3 storesta ei onnistu??

Marakatti sanoi:
Hei vaan kaikille,

En ymmärrä, en pysty tilaamaan playstation sotresta mitään luottokortilla. Olen kokeillut Visa ja mastercardia ja jokaisella kerralla tulee herja: "Unable to proceed with your order" taikka sitten "check our address"?? En ymmärrä koska olen laittanut kaikki tiedot oikein. :confused:

Olenkohan ehkä jättänyt luottokorttia käyttäessäni jotain pakollisia kenttiä pois/ mitkä kentät on täytettävä ja onko siinä jokin oma menetelmänsä??????

Euro Storestako kyse, vai Jenkki/Japani?

Onko oikea Visa? Ja minkä pankin.

XShava sanoi:
Euro Storestako kyse, vai Jenkki/Japani?

Onko oikea Visa? Ja minkä pankin.

Eli siis kun avaan oman käyttäjä profiilini walletin(lompakko) ja vaikka syötän kaikki tiedot oikein(kortti ja osoite) niin herjaa että card is not valid...kokeiltu kahdella eri kortilla (mastercard ja visa)...onkohan joku asetus tai jotain miksi ei toimi....vai onko jokin toinen sivusto josta kannattaisi tuota kokeilla...itsellä aukeaa playstation store ikonista englannin kielinen ps store...

Marakatti sanoi:
Eli siis kun avaan oman käyttäjä profiilini walletin(lompakko) ja vaikka syötän kaikki tiedot oikein(kortti ja osoite) niin herjaa että card is not valid...kokeiltu kahdella eri kortilla (mastercard ja visa)...onkohan joku asetus tai jotain miksi ei toimi....vai onko jokin toinen sivusto josta kannattaisi tuota kokeilla...itsellä aukeaa playstation store ikonista englannin kielinen ps store...

Jos olet tunnukset tehnyt Eurooppaan ja sinulla on oikea visa. Niin ongelmia ei pitäisi esiintyä.

Account Management kohdasta menet Billing Information kohtaan ja täyttelet visan tiedot tuonne. Osoite pitää olla sama kuin mitä luottokunnalle on ilmoitettu.

Mikä on ku valittaa ´We are unable to process your transaction.´

Moukku sanoi:
Mikä on ku valittaa ´We are unable to process your transaction.´
Mikä pankki ja kortti? Onko nettiominaisuus aktivoitu?
Ovatko nimi- ja osoitetiedot varmasti samat, kuin luottokorttiyhtiölle on ilmoitettu?

En tiedä PS Storesta, mutta jotkut nettikaupat sekoavat ääkkösistä eli Äät kannatta vaihtaa Aaksi jne. (Esim. XShava voisi varmistaa, toimiiko noi ääkköset).

Oliver sanoi:
Mikä pankki ja kortti? Onko nettiominaisuus aktivoitu?
Ovatko nimi- ja osoitetiedot varmasti samat, kuin luottokorttiyhtiölle on ilmoitettu?

En tiedä PS Storesta, mutta jotkut nettikaupat sekoavat ääkkösistä eli Äät kannatta vaihtaa Aaksi jne. (Esim. XShava voisi varmistaa, toimiiko noi ääkköset).

Ilman ääkkösia ja öökkösia. Eli korvataan.

Ä = A
Ö = O

Kummallekkin:

Tarkista nyt että joka paikassa on samat osoitteet ja henkilön nimet kuin luottokorttisi tiedoissa.

Ja se nyt helpottaisi, kun kerrot onko Visasi oikea. Vai Elecktroni ja minkä pankin. Kun eri pankkien korteilla on eroja ja jos "leikki" visa niin kaikkien pankkien kortit ei ees toimi.

Emme ole täällä selvännäkijöitä, niin emme voi tietää millainen kortti sinulla on.

Eli siis kortit joilla kokeiltu: Visa(aito) ja Mastercard(aito)

Kaikki muut paitsi osoitteen oikeellisuus kokeiltu...pakko olla siitä kiinni. En nyt kirjaintarkaan tiedä mikä osoite luottokunnalla on tuolle minun kortille määritettynä, mutta otan selvää.

Kiitos vastauksista... :)

Jos naputtelet tiedot liian monta kertaa väärin, niin se kortti menee kiinni 24 tunniksi. Eli pidä taukoo.

Minulla on hieman samallainen juttu. Minun kortti on Visa Electron ja pankki on Nordea. Voisiko joku auttaa minua?

Ylös Bottom