Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tilaukset lik-sangista/play-asiasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja funkydelic
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

funkydelic

New Member
Onko luotettavia paikkoja tilailla gc pelejä? Tuleeko paljon postikuluja kun tilaa? Tekisi mieli tilata Naruto: Gekitou Ninja Taisen 2.

Ja vielä mikä mättää kun lik-sang ei näytä gamecube PAL pelejä? Antaa sivun jossa kehotetaan newsletteri listaan joinaamista ja jotain muuta sellasta...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan funkydelic
Onko luotettavia paikkoja tilailla gc pelejä? Tuleeko paljon postikuluja kun tilaa? Tekisi mieli tilata Naruto: Gekitou Ninja Taisen 2.

Ja vielä mikä mättää kun lik-sang ei näytä gamecube PAL pelejä? Antaa sivun jossa kehotetaan newsletteri listaan joinaamista ja jotain muuta sellasta...

Lik-sang on luotettava paikka, postikuluja tulee ja tullit päälle jos menee rajan yli. Se ei näytä Pal-pelejä koska heillä ei ole niitä.

En löytäny edes play-asiasta PAL naruto Gekitou Ninja Taisen 2:sta pal versiona...

Byääää :(

(Et oikeesti oo tosissas) Ehkä sen takia koska siitä ei ole mitään PAL-versiota.

Aijaa. Sepä hieno homma. Nuo NTSC pelit ei tietenkään pelaa PAL koneessa?

täältä voi tarkistaa mitkä ntsc-pelit toimivat freeloaderin kanssa pal-cubella ja toisinpäin. naruto 2 muunmuassa toimii.

--
niko

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan guru-guru
Onko joku tilannut näistä kaupoista pankkitili siirolla? ja miten se oikein toimi. Kuinka pian sait pelisi?

Olen kahdesti tilannut Play-Asiasta pankkitilisiirrolla, koska minulla ei ole luottokorttia. Ensimmäisellä kerralla tavara tuli postiluukkuun noin kolme viikkoa maksun maksamisesta ja nyt tuon tekemäni toisen tilauksen kamat tullevat noin kahdessa (tai kolmessa) viikossa.

Pankkisiirtomaksun olen tehnyt Saksan Frankfurtiin ja maksaa voi euroilla. Maksu toimii niin, että tilauksen jälkeen saat mailin (tai sitten oman tilisi mailiosuudessa voit selata viestejä), jossa kerrotaan maksuvaihtoehdot. Joukossa on myös pankkisiirto.

Kun tilaa airmaililla tai global prioritylla, ei tule tulleja. Airmailin ja global priorityn raja on 2 kiloa, jonka jälkeen pitää käyttää kalliimpia, mutta nopeampia lähetystapoja, joista tulee tullia.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Joel-san sanoi:
Kun tilaa airmaililla tai global prioritylla, ei tule tulleja. Airmailin ja global priorityn raja on 2 kiloa, jonka jälkeen pitää käyttää kalliimpia, mutta nopeampia lähetystapoja, joista tulee tullia.
Ei pidä paikkaansa. Postin kautta tulevat tavarat ovat myös tullattavia, jos tullausraja ylittyy. On mahdollista, että paketti silti pääsee läpi, jos päälle merkitty lähetyksen arvo on pieni. Siltikin varsinkin isompi paketti yleensä tulliin jää, kun tulli ei usko arvoa. Kuriirilla taas voi olla varma, että tulli menee, jos tullausraja merkinnän mukaan ylittyy. Riippuen kuriirista voi joutua lisäksi maksamaan käsittelykuluja tullauksesta.

Jeps, mulle tullut Liksangista 2 pakettia Global Priorityllä, toinen jäi tulliin. Läpi päässeen paketin arvo oli karvan verran alle 46, ja tulliin jumahtaneen arvo reilu 62. Tuuria siis täytyy olla jonkin verran mukana noissa rajatapauksissa. Molemmat paketit olivat fyysisiltä mitoiltaan jokseenkin samankokoiset.

Hmm... Olen tilannut useasti Global Priorityllä ja hinnat on ollut välistä 15 euroa ja 76 euroa. Ei tulleja. Ja hinnat oli merkattu täysin oikein kaikkiin paketteihin. Kerran olen tilannut 128 euron tilauksen DHL:llä ja siitä tietysti tuli tullia.

Vastaus: Tilaukset lik-sangista/play-asiasta

Hei, tarvitsisin vähän apua. Olen huomannut että Lik-sangin sivuilla lukee pelien kohdalla "Free world wide" shipping, niin mitä se tarkoittaa? Oma käsitykseni tuosta on se ettei tulisi mitään lisämaksuja päälle? Selventäkää minulle jos tiedätte.

Onko mahdollista että GC:n Naruto 2:nen jäisi tulliin? Eikai tuo ylitä mitään rajaa joka mahdollistaisi sen jäämistä?

Roksu sanoi:
Hei, tarvitsisin vähän apua. Olen huomannut että Lik-sangin sivuilla lukee pelien kohdalla "Free world wide" shipping, niin mitä se tarkoittaa? Oma käsitykseni tuosta on se ettei tulisi mitään lisämaksuja päälle? Selventäkää minulle jos tiedätte.

Onko mahdollista että GC:n Naruto 2:nen jäisi tulliin? Eikai tuo ylitä mitään rajaa joka mahdollistaisi sen jäämistä?

tuo "FREE SHIPPING WORLDWIDE" on tosiaan ihan täysin ilmainen postitus, ellet sitten tilaa samalla jotain muutakin, jolloin free shippingiä ei voi valita shipping method-valintaa tehdessä. ei siis lisämaksuja, ellei tullimaksuja rapsahda.

on _mahdollista_, että tuo naruto jää tulliin. muistaakseni se tullimaksuraja oli peleille jotain 35e. lik-sang merkkaa tilauksen arvon totuudenmukaisesti.
omat tilaukseni(~5) eivät ole koskaan kuitenkaan tulliin jääneet.

play-asiasta tuo naruto lähtisi muutaman euron kalliimmalla, mutta tulliinjäämisriski olisi vielä pienempi, play-asia kun merkitsee pakettien arvon alakanttiin. sieltä saa lisäksi tilauksen yhteydessä 5$ alennuskupongin(joka on voimassa jotain kuukauden-pari).

rapuparvi sanoi:
on _mahdollista_, että tuo naruto jää tulliin. muistaakseni se tullimaksuraja oli peleille jotain 35e. lik-sang merkkaa tilauksen arvon totuudenmukaisesti.omat tilaukseni(~5) eivät ole koskaan kuitenkaan tulliin jääneet.

Tuota vähän arvelinkin, tosin itse luulin tuon tulliinjäämis riskin olevan jonkun 40 euron paikeilla, mutta se olikin noin vähän. Hyvä tietää.

play-asiasta tuo naruto lähtisi muutaman euron kalliimmalla, mutta tulliinjäämisriski olisi vielä pienempi, play-asia kun merkitsee pakettien arvon alakanttiin. sieltä saa lisäksi tilauksen yhteydessä 5$ alennuskupongin(joka on voimassa jotain kuukauden-pari).

Tuota voisi jo harkita jos tulliinjäämisriski on pieni. Mutta kuinka luotettava Play-Asia sitten on? Itse olen kullut pelkkää hyvää tuosta paikasta.

//Ainiin, kuinka paljon tulee maksuja päälle jos tilaa Play-Asiasta?

Anteeksi että tupla-postaan, mutta minun pitää nyt jollain tavalla saada kiinitettyä huomionne tänneppäin.

Eli tällä hetkellä kiinnostaisi tämä tuote ja sen alla lukee "World Wide shipping at US.." jne. Niin koskeeko tuo lähetysmaksu vain USA:aa vai myös muita maita? Jos ei koske niin mikä olisi lähetysmaksu jos sen tilaa tänne suomeen?

Roksu sanoi:
Eli tällä hetkellä kiinnostaisi tämä tuote ja sen alla lukee "World Wide shipping at US.." jne. Niin koskeeko tuo lähetysmaksu vain USA:aa vai myös muita maita? Jos ei koske niin mikä olisi lähetysmaksu jos sen tilaa tänne suomeen?

Koskee, niinhän siinä lukee. Suomi kuuluu edelleen tuohon mainittuun kategoriaan, samalla maapallolla ollaan vaikka Aasian näkövinkkelistä asiaa tarkastelisi. Se US$ kertoo hinnan dollareina, ei muuta.

Ylös Bottom