Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tilausapua play.comiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tuomas
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Tuomas

Active Member
Elikkä tarvis jonkun avuliaan aatun joka voisi puolestani tilata Nhl 2k7(PS3) minulle.Osuuspankin Electron ei käy joten apua kaivataan.Maksan tottakai tuon 27.99 sinulle takaisin.Halukkaat ottakaa yhteyttä tähän tai privaan.Kiitoksia jo etu käteen :)

Vastaus: Tilausapua play.comiin

Tuomas sanoi:
Elikkä tarvis jonkun avuliaan aatun joka voisi puolestani tilata Nhl 2k7(PS3) minulle.Osuuspankin Electron ei käy joten apua kaivataan.Maksan tottakai tuon 27.99 sinulle takaisin.Halukkaat ottakaa yhteyttä tähän tai privaan.Kiitoksia jo etu käteen :)

Ota kuitenkin yhteyttä pankkiisi ja Luottokuntaan ja selvitä miksei toimi. Jos Play.comiin käy Visa Electronit yleensä, pitäisi tuonkin käydä.

Itellä oli kanssa ongelmia aluks mut ne selvis ku soitin playn ulkomaan-apu-numeroon. Sieltä kyllä ossaavat neuvvoo.

Itellä nordean electroni toiminu moiteitta alun sörssäyksen jälkee.

OP:n electroni ei yksinkertaisesti vaan toimi verkkokaupoissa.Siinä ei auta soitto mihinkään.

Hartsa sanoi:
OP:n electroni ei yksinkertaisesti vaan toimi verkkokaupoissa.Siinä ei auta soitto mihinkään.

bullsh*t.

OP:n oikea visa ja myös OP:n visa electron toimivat play.comilla.
tai sitten visa electron korttini on todellisuudessa kilpailevan pankin kortti OP-logolla :p

Hartsa sanoi:

Varmasti auttaa. Jos ko. verkkokaupassa toimii joku electroni, toimii siellä kaikki. Niitä ei ole mahdollista blokata per pankki, eikä varsinkaan per suomalainen pankki, vaan kaikki suomalaiset luotto- ja maksuaikakortit ovat ulkomailla Luottokunnan hoidossa. Joko korttiasi ei ole aktivoitu verkkokauppa käyttöön (valitse Liitä korttisi verkkomaksamiseen), tai sitten jokin ostotilanteessa syötetyistä tiedoista ei ole oikein.

Tuo OP:n electroni ei todellakaan toimi missään (kokeilemassani) nettikaupassa. Joskus kysäisin asiaa paikallisesta konttorista ja kertoivat asian olevan näin turvallisuussyistä. En tiedä ovatko korjanneet asian kun en ole vähään aikaan edes yrittänyt tilata sillä mitään. Epähuomiossa Jenkki-Amazonista pari viikkoa sitten. Ei toiminut. Kehoitan avaamaan tilin esim. Sampoon tai Nordeaan ja ottamaan sieltä electronin vaikka pelkästään nettikauppaa varten. Jos eivät siis myönnä ihan aikuisten oikeaa Visaa.

ojala sanoi:
Tuo OP:n electroni ei todellakaan toimi missään (kokeilemassani) nettikaupassa. Joskus kysäisin asiaa paikallisesta konttorista ja kertoivat asian olevan näin turvallisuussyistä. En tiedä ovatko korjanneet asian kun en ole vähään aikaan edes yrittänyt tilata sillä mitään. Epähuomiossa Jenkki-Amazonista pari viikkoa sitten. Ei toiminut. Kehoitan avaamaan tilin esim. Sampoon tai Nordeaan ja ottamaan sieltä electronin vaikka pelkästään nettikauppaa varten. Jos eivät siis myönnä ihan aikuisten oikeaa Visaa.

Joo aktivoinnit ja muut olen tehnyt ja ei toimi, ja pankista sitä olen kysynyt niin sama homma, turvallisuus syistä se ei toimi.Tämän asian siis olen jo vuoden tiennyt siksi apua kysyinkin mutta koetan etsiä peliä muuta kautta.

Ylös Bottom