Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Time Crisis: Razing Storm [PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Nisupulla

Jäsen / [FL]
gmid-311-packfront.jpg

Nimi: Time Crisis: Razing Storm
Lajityyppi: Raideräiskintä
Kehittäjä: Namco
Julkaisija: Namco Bandai Games
Julkaisuaika: Marraskuu 2010
Ohjaus: Playstation Move & Guncon 3
Moninpeli: samalta sohvalta 2 pelaajan co-op, verkossa 2-8 pelaajaa

Muuta: Pelaaja heitetään jenkkien huippuyksikön mukana Etelä-Amerikkaan pelastamaan vapaa maailma sotalordien ylivallalta. Raideräiskinnästä huolimatta pääsee tällä kertaa liikkumaan vapaammin. Paketin mukana tulee vielä uusitut versiot peleistä Time Crisis 4 sekä Deadstorm Pirates. Pistoolipelien paluu uuden ohjauksen myötä.

[video=youtube;pLsskmUGGpk]http://www.youtube.com/watch?v=pLsskmUGGpk[/video]

Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Time Crisis: Razing Storm [PS3 Hype]

whii, tämä versio toimii ainakin videotykin kanssa, ja eikun odottelemaan.

Pitää toivoa että nämä PS3:n valopyssyttelyt yltävät vähintään sinne Wiin vastaavien tasolle. Moven hankinta houkuttelisi genren ystävänä huomattavasti enemmän.

tämä versio toimii ainakin videotykin kanssa, ja eikun odottelemaan.
Toimii myös aiemmin julkaistu valopistoolipeli Time Crisis 4.
Toivottavasti tämä Razing Storm olisi pelillisesti edeltäjäänsä laadukkaampi tekele.

Olen ymmärtänyt että tämä peli ei saa Eurooppa julkaisua lainkaan, sillä tämänhän on tarkoitus tulla tulevana syksynä.

No, minä olen selannut melkein kaikki mahdolliset verkkokaupat Suomessa, ja en ole nähnyt ensimmäistäkään mainintaa että tämä olisi tilattavissa Suomesta.

Eli jos haluat sen, joudut tilaamaan sen vaikka Yhdysvalloista. Korjatkaa jos olen väärässä, tämä on vain minun oletus miten tällä pelille käy. :cool:

Olen ymmärtänyt että tämä peli ei saa Eurooppa julkaisua lainkaan, sillä tämänhän on tarkoitus tulla tulevana syksynä.

Ilmestyy Euroopassa marraskuussa 2010 (lähde).

Aitoa pelikuvaa Gamescom-messuilta: KonsoliFIN - Media - GC10: Playstation Move (PS3) -

Näyttää juuri niin hauskalta kuin osasi odottaa. Aikoinaan 100 Hrz televisioiden tappama genre palaa nyt upeampana kuin koskaan. Toivoisi samanlaisia säväreitä kuin antoi ensimmäisen pleikkarin kohdalla Die Hard Trilogy:

[video=youtube;tg4a-i4OYDE]http://www.youtube.com/watch?v=tg4a-i4OYDE[/video]

Aitoa pelikuvaa Gamescom-messuilta: KonsoliFIN - Media - GC10: Playstation Move (PS3) -

Näyttää juuri niin hauskalta kuin osasi odottaa. Aikoinaan 100 Hrz televisioiden tappama genre palaa nyt upeampana kuin koskaan. Toivoisi samanlaisia säväreitä kuin antoi ensimmäisen pleikkarin kohdalla Die Hard Trilogy:
OK. Tuo oli mukava kuulla, pelastit juuri päiväni :D

Tajunnan räjäyttävä paketti tulossa! Kuvaa verkkopelistä, navi-ohjauksesta ja useista eri pelimuodoista sekä itse pelaamisesta.

[video=youtube;NZTHSYmEyc0]http://www.youtube.com/watch?v=NZTHSYmEyc0[/video]

Jotenkin jättää kyllä kylmäksi :/

Varsinkin ton DH2 fiilistelyn jälkeen TCRS sarjatuli sohiminen näyttää melko tylsältä.. Itse olisin toivonut sitä perinteisempää pistooli räiskintää ja sarjatuliaseet sitten keräiltäviksi bonuksiksi tai vain tiettyihin osioihin käytettäväksi.
No kaipa tämä on pakko silti kokeilla ennenkuin alkaa tuomiksemaan.

Pelin käsikirjoitus on jotain schaibaa, mutta cooppia kehutaan hauskaksi. Tässä pelin tuottaja esittelee tätä pleikan jenkkiblogin videolla:

[video=youtube;GUQm6eivtqM]http://www.youtube.com/watch?v=GUQm6eivtqM[/video]

Lievästi sanottuna IGN ei pitänyt..

Darn, minä kun kovin ajattelin että tästä paketista olisi tullut ensikosketukseni Moven maailmaan, mutta tuo IGN:n arvostelu pisti kyllä miettimään varsinkin mitä tuohon kontrollipuoleen tuli. Ruikutus pelien pituudesta on kohtuullisen turhaa ottaen huomioon, että ainakin omasta mielestäni suunnilleen kaikki vastaavanlaiset pelit on pelattu läpi kolmessa vartissa.

No jäädäänpä odottelemaan lisää arvosteluja, tähän mennessä ei tullut vielä vastaan kuin Cheat Code Centralin ja GamePro:n arviot.

Demo vaikutti iha kohtalaiselt. Kapulan ongelmat vaa välil jos sattu vahingos heilauttaa liian nopeasti ohjainta, tai viemällä "tähtäin" kauas ruudun ulkopuolelle, niin eipä ollut enää kalibroitu ohjaus, vaan tähtäin osotti mihin sattui. Melko ehdotonta olis kans et olis se movelle oleva pistooliteline.

Demo antoi ymmärtää et tämän mukana tulee 2 muutakin peliä. Time Crisis 4 ja joku piraatti aiheinen peli. Käsitinkö väärin? Ja tuleeko tämä bluraylla vai psn julkkarina?

Kaupassaha tätä nyt myydään, oisko blue-ray julkasu. Tekis kyl mieli ostaa mutku ei oo PS Movea ni tiedä sit. Aika hyvä pakettiha toi on et 3 peliä, tosin toi piraattijuttu ei nii nappaa.

Kapulan ongelmat vaa välil jos sattu vahingos heilauttaa liian nopeasti ohjainta, tai viemällä "tähtäin" kauas ruudun ulkopuolelle, niin eipä ollut enää kalibroitu ohjaus, vaan tähtäin osotti mihin sattui.
Tuo on nyt korjattu v1.01-päivityksessä.

Mentioned at the end of my Time Crisis: Razing Storm video analysis (at 9:35) and experienced by many players out there, the cursor drifting issue caused by the PlayStation Move magnetometer has been addressed via a free update.

Lähde: iWaggle 3D

Ylös Bottom