Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Time Splitters 2 apua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dtc
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

dtc

New Member
Jumissa ollaan, eli story co-op ja Neotokyo. Salamurhaajatytönhän pitäisi mennä tunneleihin ja tavata siellä joku, vaan kun ei tunnu tulevan. Olemme yrittäneet mennä edeltä ja jäädä odottamaan piiloon siellä tunneleissa, mutta tyttö ei tule, turhaan saimme siellä odotella. Perässä kulkeminenkaan ei tunnu onnistuvan, sen verran hitaasti liikkuu, tai tuntuu siltä, että kadulle päästyään ei liiku ollenkaan. Miten tuosta nyt pääsisi eteenpäin? Taidetaan olla liian mennään vaan ja ammutaan -suuntautuneita, kun ei hiiviskely onnistu.. :mad:

Avusta kiitos.

Outoa. En muista tuollaista. Olisikohan siinä jotain, että se vaan himmailee sielä kadulla ja teidän pitää van pysyä kameroilta piilossa sen aikaa?

dtc sanoi:
Jumissa ollaan, eli story co-op ja Neotokyo. Salamurhaajatytönhän pitäisi mennä tunneleihin ja tavata siellä joku, vaan kun ei tunnu tulevan. Olemme yrittäneet mennä edeltä ja jäädä odottamaan piiloon siellä tunneleissa, mutta tyttö ei tule, turhaan saimme siellä odotella. Perässä kulkeminenkaan ei tunnu onnistuvan, sen verran hitaasti liikkuu, tai tuntuu siltä, että kadulle päästyään ei liiku ollenkaan. Miten tuosta nyt pääsisi eteenpäin? Taidetaan olla liian mennään vaan ja ammutaan -suuntautuneita, kun ei hiiviskely onnistu.. :mad:

Avusta kiitos.

Ei kannata missään nimessä mennä sen tytön edelle. Pysykää vain takana ja väijykää. Itse ainakin näin läpäisin tuon kohdan, vaikka se vähän harmaita hiuksia yrittikin tuottaa. Kärsivällisyyttä, young Padawan.

Paavi^ sanoi:
Ei kannata missään nimessä mennä sen tytön edelle. Pysykää vain takana ja väijykää. Itse ainakin näin läpäisin tuon kohdan, vaikka se vähän harmaita hiuksia yrittikin tuottaa. Kärsivällisyyttä, young Padawan.
Aivan. Pysykää kintereillä ja liikkukaa huomaamattomasti.
Peli ilmoittaa kun ei tarvitse enää hiippailla.

Itse läpäisin kaverin kanssa niin, että mentiin edellä sinne viemäreihin. Kaveri meni niiden portaiden alle ja itse menin sen lankun alapuolelle mikä on vähän edempänä. Sitten vain odoteltiin noin minuutti ja kyllä se tyttö sinne kiltisti saapui.

Tärkeintä on se ettei jää tutkan huomattavaksi, se pilaa kaiken. Ja sinne viemäreihin kannattaa lähteä heti alkuun ihan näin selvyytenä...

Ylös Bottom