Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Toca Race Driver 2

ScorpioN

New Member
Ostin tuossa äsken kyseisen julkaisun. Yllätyin kyllä positiivisesti siinä mielessä, että se on identtinen Xbox version kanssa. Ainakin näin ensituntumalta. Autot ovat huikean nättejä, se ei tahmaa. Ohjaus toimii mainiosti, ja aikaa vierähtää kivasti yrittäessä parantaa aikojaan tai uramoodin kahlauksessa.

Tosin itse en jaksa enää uramoodia pelailla läpi vaan hain koodit suoraan codemastersin sivuilta ja rupesin ajelemaan aikoja.

Ei voi sanoa muutakuin että on se käsittämätöntä millaisia pelejä tälle laitteelle saa. Toca on kyllä positiivinen kokemus kaikinpuolin. Hieman joutuu tosin korjailemaan autoa kun digiohjaus on aika herkkä ja analogitatti on aikas huono tuohon tai sitten en vain ole tottunut kyseiseen nappulaan.

Joten jos autopelit kiinnostaa, ja julkaisupeleistä mikään ei kiinnosta, niin kannattaa ottaa kyseinen peli. Varsinkin jos ei Toca 2:ta ole vielä kokenut. Pelattavaa riittää kyllä :)

Menempä takaisin kyseisen pelin pariin ja yritän unohtaa kaikki ne eurot joita tähän pirulliseen vehkeeseen on mennyt :)

T: Skorppa

Edit: Niin unohtui mainita pisimmät latausajat mitä olen tuolla vehkeellä ikinä nähnyt. Hui kamala. Oikeasti kestää ja KAUAN ennenkö pääsee edes pelaamaan kun on laittanut UMD:n sisään.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Toca Race Driver 2

jep, loistopeli. Jos tykkäsit Xboxilla niin tykkäät tästä varmasti. Sohvalla röhnöttäen pelaaminen on jotenkin niin paljon hauskempaa. :p Framerate ei nyi, tosin ei silti ole ehkä paras mahdollinen, veikkaisin jotain luokkaa ~25fps. Mulla on vain kaksi PSP peliä, Ridge Racers ja tämä ja vaikka molemmat on autopelejä ne on silti täysin erilaisia. :)
 
Vastaus: Toca Race Driver 2

ScorpioN sanoi:
Edit: Niin unohtui mainita pisimmät latausajat mitä olen tuolla vehkeellä ikinä nähnyt. Hui kamala. Oikeasti kestää ja KAUAN ennenkö pääsee edes pelaamaan kun on laittanut UMD:n sisään.
Ainakin eurogamerin mukaan latausajat ovat todella hyvät, parisenkymmentä sekuntia per 15min ajo :eek:
Ei ollenkaan paha minun mielestä. Toista on vaikkapa Midnight Club 3:n kanssa, jossa latausajat menee puolentoista minuutin paikkeille.
 
Vastaus: Toca Race Driver 2

nakke- sanoi:
Ainakin eurogamerin mukaan latausajat ovat todella hyvät, parisenkymmentä sekuntia per 15min ajo :eek:
Ei ollenkaan paha minun mielestä. Toista on vaikkapa Midnight Club 3:n kanssa, jossa latausajat menee puolentoista minuutin paikkeille.

Juu tuota luokkaahan se on. Mutta kyllähän se kismittää tuokin kun rupeaa time attackiä ajelemaan ja ajelee eri radoilla. Rassaa se parikyt sekuntia vähän kyllä tuossa :)

Mutta eipä siinä mitään, loistopeli kun on niin pitäähän siinä olla jotain huonoakin. Yllättävän hyvin onnistunut käännöstyö kyllä. Propsit Codemastersille.
 
Vastaus: Toca Race Driver 2

Ostin myös kyseisen pelin ja olen positiivisesti yllättynyt. Peli on tosi nätti ja uramoodin parin kierroksen kisat sopivat tosi hyvin psp:n käyttötapaan. Lisäksi haastavuus on mielestäni kohdallaan, AI hoitaa ajohommat hyvin ja pelattavaa riittää. Suosittelen.
 
Vastaus: Toca Race Driver 2

Täytyy kyllä sanoa että mainio peli tuo, ainoastaan vaivaa tuo ohjaus(tälläiselle pelille pitäisi olla ratti). TOCA 2:seen en ole vielä kyllästynyt, toisin kuin Ridge Raceriin (joka ei montaa tuntia jaksanu ínnostaa).
 
Vastaus: Toca Race Driver 2

Itse ostin toissapäivänä PSP:n Ridge Racerin kanssa. Peli vaikutti erittäin hyvältä, ja onhan se mukava, mutta jäin kaipaamaan hieman realistisuutta mukaan kuitenkin. Siispä kävin eilen ostamassa Toca 2:n, ja tykkään kyllä paljon. Minun oli tarkoitus ostaa tämä peli X-Boxille, mutta jostain syystä jäi hankkimatta. Nyt sitten käytin tilaisuuden hyväkseni, ja ostin.

Peli on todellinen taidonnäyte. Juuri semmoinen peli josta minä tykkään. Vielä kun tottuu ohjaukseen hieman paremmin, niin menee varmaankin vielä paremmin. Autoja tuntuu olevan mukava määrä, kuten myös ratoja. Hienoa työtä.

Sitten vain odottelemaan jatkoa tai Gran Turismoa.
 
Vastaus: Toca Race Driver 2

Von Wiensburgh sanoi:
Itse ostin toissapäivänä PSP:n Ridge Racerin kanssa. Peli vaikutti erittäin hyvältä, ja onhan se mukava, mutta jäin kaipaamaan hieman realistisuutta mukaan kuitenkin. Siispä kävin eilen ostamassa Toca 2:n, ja tykkään kyllä paljon. Minun oli tarkoitus ostaa tämä peli X-Boxille, mutta jostain syystä jäi hankkimatta. Nyt sitten käytin tilaisuuden hyväkseni, ja ostin.

Peli on todellinen taidonnäyte. Juuri semmoinen peli josta minä tykkään. Vielä kun tottuu ohjaukseen hieman paremmin, niin menee varmaankin vielä paremmin. Autoja tuntuu olevan mukava määrä, kuten myös ratoja. Hienoa työtä.

Sitten vain odottelemaan jatkoa tai Gran Turismoa.


Luulenpa että juodut odottamaan sitä gran turismoa jonkin aikaa... Kutaragi taas vauhdissa: "Mitä sitä nyt julkaisemaan, voihan sen julkaista vaikka kymmenen vuoden päästä."
No, ei tässä muutakaan voi kun odottaa. :(
 
Ylös Bottom