Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

todellinen top-ääretön

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja shondel
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hex
pilkun viilaamista
Kuhan vain kysyin, kun en itse ollut varma. Mitäs vikaa siinä nyt on?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hex
Ja miten koneet, joissa on oma näyttö, kuuluvat yleensäkään mihinkään tv-standardiin?
Tuo vasta sitä pilkun viilamista onkin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nem
Kuhan vain kysyin, kun en itse ollut varma. Mitäs vikaa siinä nyt on?

Tuo vasta sitä pilkun viilamista onkin.
Itse asiassa se "pilkun viilaaminen" tarkoitti omaa kirjoitustani. Sinun kysymyksesi oli ihan hyvä.

Tuo walkoinen PC Engine on juuri se mitä koitan itsekin katsella. On vain aika hyvissä hinnoissa. Miten koneesi kuva muuten menee TV:lle. Perus-RF, RGB modi tai joku muu?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hex
Itse asiassa se "pilkun viilaaminen" tarkoitti omaa kirjoitustani. Sinun kysymyksesi oli ihan hyvä.
Hups, ymmärsin väärin...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hex
Tuo walkoinen PC Engine on juuri se mitä koitan itsekin katsella. On vain aika hyvissä hinnoissa. Miten koneesi kuva muuten menee TV:lle. Perus-RF, RGB modi tai joku muu?
Perus RF:llä on telkussa kiinni. RGB-modi on ainaskin minulle hieman liian vaikean näköinen (linkki).

Joo, noi hinnat ovat suhteelliset korkeat (tosin ei mitään verrattuna NeoGeoon), mutta kyllä hyväkuntoisen Enginen pitäisi saada esim. Ebaysta jollakin 70-90 eurolla.
 
(jos vielä olisi niin)NES

Gamecube

Gameboyadvance

(jos vielä olisi niin)Nintendo64

Gameboy(mistäne värit saa)color

Gameboy
 
Ylivoimainen voittaja PC, konsoleista eniten pelailen varmaan XBoxia.
Siten on vielä PS2, DC ja GC ja kunhan se PERKELEEN Freeloader tulee, niin RE ja Mario saavat kyytiä ;)

Sega Saturnkin on tossa, mutten edes muista koska sitä viimeksi pelasin.

edit: Pääs Amiga500/C64 unohtumaan ;)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
1. Commodore 64
2. Amiga 500
3. Playstation
4. Playstation 2
5. PC
6. Gamecube
7. GameBoy
8. Atari 800XL

Okei, tässä ehkä vähän nostalgia painaa :) ...rehellinen mielipide silti. Pelattujen pelien ja laitteiden parissa elettyjen kokemuksien perusteella. Tosin tuntuu siltä että tuo Gamecube nousee tuolta aika tohinalla kunhan mennään vähän aikaa eteenpäin...
 
1.Dreamcast (Turku PAL)
2.Atari ST (nostalgia, parhaillaan kaapissa)
3.PC (Civit, Jagged Alliancet +emut)
4.PlayStation
5.Dreamcast (Lohja PAL, tätä omistamaani laitetta tulee harvemmin pelattua kun se sijaitsee fyysisesti toisaalla. Mitä nyt käyn välillä ottamassa pikkuveljeltä Virtua Tenniksessä ja Quakessa turpiini.)
6.Saturn (investoinnit tähän olleet pitkään jäissä joten pelikokoelma on kokonaista kaksi yksikköä. Sijaitsee parhaillaan kaapissa)
7.C64 (3kpl) (Kaverini aikoinaan lahjoittivat C64-krääsää varastoistaan. Aika rasittava kone. Sijaitsevat kaapissa)
8.Amiga (sain käytännössä lahjoituksena. Vanhana Atari-miehenä ei iske. Kaapissa)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hex
Ehheh...

Kunhan kateellisena koitin jotain heittää. ;) Minäkin haluan Neo Geon! Mikä Odyssey sinulla muuten on? Magnavoxin ensimmäinen?

Ja tuo PC Engine, joka ainakin Nemiltä löytyy, syyhyttää sormia myös. On kai se originaali valkoinen?

Kumpaakin Neo Geoa ja PC Engineä olen pidemmän aikaa jo katsellut, mutta hinta ja koneen kunto eivät ole kertaakaan kohdanneet niin, että ostosta olisi syntynyt.

Odyssey on tosiaan 70-luvun alusta, eli ensimmäinen käsittääkseni. Sääli vain että on keskinkertaisessa kunnossa. Neo Geoa AI Trading Co. Ltd. sai erän uusia ja ostin sellaisen silloin. NG CD:n ostin Game Housesta aivan vuonna käpy käytettynä.

edit: korvattu sana "nappi" sanalla "käpy" ettei mene vuosissa sekaisin.

edit2: http://pelikonepeijoonit.net/page.cgi?pkpcode=odyssey löytyi tuo laite kun hain. Olispa noin hyvässä kunnossa X_x
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan keiu


Odyssey on tosiaan 70-luvun alusta, eli ensimmäinen käsittääkseni. Sääli vain että on keskinkertaisessa kunnossa. Neo Geoa AI Trading Co. Ltd. sai erän uusia ja ostin sellaisen silloin. NG CD:n ostin Game Housesta aivan vuonna käpy käytettynä.

edit: korvattu sana "nappi" sanalla "käpy" ettei mene vuosissa sekaisin.

edit2: http://pelikonepeijoonit.net/page.cgi?pkpcode=odyssey löytyi tuo laite kun hain. Olispa noin hyvässä kunnossa X_x

Voi jessus. Jos itse törmäisin upouuteen Neo Gea AESään, ottaisin vaikka opintolainaa, että saisin ostettua.

Tuotahan Odysseytä juuri tarkoitin. Hieno vehje. Jossain vaiheessa kai menee aktiiviselle ostolistalle, mutta ei vielä.
 
Dreamcast
NES (en omista enää)
Psx
Gamecube
PS2 (en omista enää)
N 64
Snes

Aika paha heittää noita muita järjestykseen, mutta DC on kyllä ykkönen.
 
1. Dreamcast (makuuhuone)
2. Gamecube
3. GBA
4. Nintendo 64 (se kirkas vihreä)
5. Dreamcast (olohuone)
6. Nintendo 64 (se hiilimusta)

PS2 ei ole (vielä) päässyt arsenaaliin, vaikka mukavia pelejä olisi jo tarjolla. Dreamille kun on liikaa pelattavaa ja Cube vie voiton PS2:sta nyt kun geimejä alkaa tulemaan. Xbox ei todennäköisesti pääse kotiini.


Nostalgia:

1. Amiga (tällä hetkellä löytyy viritelty A1200 pelikäyttöön ja A4000 työkoneena)
2. CD32 (hurjasti laajennettu, poistumassa tilanpuutteessa)
3. CD-i (pelikoneena täys p*ska, mutta Space Ace on kiva :))
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hex

Voi jessus. Jos itse törmäisin upouuteen Neo Gea AESään, ottaisin vaikka opintolainaa, että saisin ostettua.

Neo Geo Joystick + console w/ full packing
Jap ver. TBA - displays red color blood when playing the fighting games.

(Can play all the US or Jap games)

http://www.goldenshop.com.hk/AI-trad/collect/ng.htm

Olin niitä harvoja jotka tuon saivat. Katsopa muuten tuo sivu, näyttäisi olevan ilman pakettia oleva käytetty joystickin kanssa parisataa dollaria? Mailia kehiin ja kysymään onko yhtään. Nämä tyypit nimittäin ostivat aikanaan aika perkeleenmoisen varaston NG-kamaa, ja se näkyy vieläkin vaikka aika suuri osa ei ole saatavilla.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan keiu


Neo Geo Joystick + console w/ full packing
Jap ver. TBA - displays red color blood when playing the fighting games.

(Can play all the US or Jap games)

http://www.goldenshop.com.hk/AI-trad/collect/ng.htm

Olin niitä harvoja jotka tuon saivat. Katsopa muuten tuo sivu, näyttäisi olevan ilman pakettia oleva käytetty joystickin kanssa parisataa dollaria? Mailia kehiin ja kysymään onko yhtään. Nämä tyypit nimittäin ostivat aikanaan aika perkeleenmoisen varaston NG-kamaa, ja se näkyy vieläkin vaikka aika suuri osa ei ole saatavilla.
Dänks.

Täytyy ottaa liikkeeseen yhteyttä, kun luottoraja antaa taas ensi kuun alussa periksi. Täytyy kysellä koneiden tarkemmasta kunnosta. Naarmuisia laitteita en viitsi ostaa. Mitä muuten maksoi pakettisi rahti?

Muutakin kiinnostavaa tavaraa näkyvät myyvän. Aika komea määrä mm. Segan pre-Master System vehkeitä. (eivät kyllä kiinnosta ostamiseen asti)

Sittenhän tuolla olisi lisäpalikoista melkein turhin, PC Engine GT TV-Tuner. Lähes turha ostoshan se olisi, mutta koneestahan tulisi aika komea tuo kyljessä. :p Taitaa tosin toistaa vain NTSC-lähetyksiä, joten olisi kyllä täysin turha vehje.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hex
Täytyy kysellä koneiden tarkemmasta kunnosta. Naarmuisia laitteita en viitsi ostaa. Mitä muuten maksoi pakettisi rahti?

Kun nuo sanovat että jokin on "kuin uusi" niin kokemuksesta voisin sanoa että paikkansa pitää. Mutta tarkempaa tietoa kannattaa kysyä silti. Muistan että rahti maksoi niin ****sti että oikein vihloi selkäytimessä, mutta otinkin expressinä jotta vältyin tullinatsien käsittelyyn joutumisen. No, mitä itse tekisit jos kyseessä olisi uusi NG ;P
 
Eli siis arvostusjärjestykseen kautta aikain:

1. Snes
2. Nes
3. Playstation
4. Nintendo 64
5. Playstation 2

Sitten nämä Segan koneet on tullu kavereilla pelattua mutta en niitä tähän omaan Top-5 listaan laita. Ja sitten Gamecube on vielä liian uusi tälle listalle :p
 
Ylös Bottom