Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Töhnää touchscreenissä

kuppi

New Member
Eli mulla on jotain töhnää tuossa alemmassa näytössä, miten sen saisi siitä parhaiten pois?
 
Vastaus: Töhnää touchscreenissä

Mikrokuituliina auttaa varmasti tai sitten ihan vaan vettä paperiin ja sillä pyyhkäset.
 
Vastaus: Töhnää touchscreenissä

Kurimus sanoi:
Mikrokuituliina auttaa varmasti tai sitten ihan vaan vettä paperiin ja sillä pyyhkäset.

Elä ny paperilla käy sitä pyyhkii! Se vetää siihen naarmuja.
 
Vastaus: Töhnää touchscreenissä

Lloyf sanoi:
Elä ny paperilla käy sitä pyyhkii! Se vetää siihen naarmuja.
Kosteella paperilla jos pyyhkii niin ei tule mitään naarmuja. Kuivalla ja karkeella voi tulla,
 
Vastaus: Töhnää touchscreenissä

Kurimus sanoi:
Kosteella paperilla jos pyyhkii niin ei tule mitään naarmuja. Kuivalla ja karkeella voi tulla,

No nyt tiedän, millä ihmiset onnistuvat naarmuttamaan näyttönsä. Tarpeeksi monta kertaa, kun vessa/talouspaperilla hinkkaat, niin varmasti on hiusnarmuja näytössä, vaikka lotraisit litran vettä siihen.

Toinen ääni mikrokuituliinalle (joka sekin kannattaa olla DS:lle pyhitetty erillinen liina, jolla äiti ei ole pyyhkinyt kuraisia ikkunalautoja).
 
Vastaus: Töhnää touchscreenissä

Pumpulilla äsken otin enimmät roskat pois ja ihan hyvin toimi.
 
Vastaus: Töhnää touchscreenissä

Juu on se kyllä todella paljon parempi vaihtoehto tuo mikrokuitu kun talouspaperi mutta olen minä talouspaperillakin muutaman kerran pyyhkinyt (DS:n näytöt) eikä ole naarmuja tullut sen takia. Kyllä se kannattaa mikrokuitupalanen hankkia, sellasenhan saa horin näytönsuojien mukanakin
 
Ylös Bottom