Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Toimivatko Play.comista ostetut lataussetelit suomikoneissa?

spider pig

New Member
Eli kun tilaa tuolta play.comista vuoden gold live aikaa tai Microsoft pointseja niin ne kanssa toimii suomalaisissa bokseissa :confused:
 
Vastaus: Toimivatko Play.comista ostetut lataussetelit suomikoneissa?

Play-asiasta tilatut livekoodit tietääkseni toimii myös (joku voi vahvistaa) ja niitä irtoaa vielä paljon halvemmalla kuin Play.comista.
 
Vastaus: Toimivatko Play.comista ostetut lataussetelit suomikoneissa?

OMG?! Olenko missannut jotain, vai miksi sitten olen aina luullut, että toimivat vain Aasiassa, eivät edes Japanissa? Jostain kommenttia kait luin... Haluan ehdottomasti vahvistusta tähän! Tuoltahan täytyy laittaa pointseja ja liveä tilaukseen : )

E: EIpäs muuten löytynyt P-A:sta 12 kk liveä, aasialaista. Elikä toimiikos tuon USA livet? :D
 
Vastaus: Toimivatko Play.comista ostetut lataussetelit suomikoneissa?

OMG?! Olenko missannut jotain, vai miksi sitten olen aina luullut, että toimivat vain Aasiassa, eivät edes Japanissa? Jostain kommenttia kait luin... Haluan ehdottomasti vahvistusta tähän! Tuoltahan täytyy laittaa pointseja ja liveä tilaukseen : )

E: EIpäs muuten löytynyt P-A:sta 12 kk liveä, aasialaista. Elikä toimiikos tuon USA livet? :D

Eräs suomalainen on tilannut P-A:sta tällä hetkellä siellä varastossa olevan jenkkiliven, muttei ole päässyt vielä testaamaan sitä. Muutamassa päivässä pitäisi vahvistusta tulla sieltä suunnalta. Itse tilasin viime vuonna P-A:sta Halo 3 13kk Asia-Liven ja se toimi muitta mutkitta. Täältä foorumilta saa hyvin tietoa näissä asioissa (P-A:n "virallinen" foorumi).

Asia/jenkki MS Pointsit eivät toimi Suomessa.
 
Vastaus: Toimivatko Play.comista ostetut lataussetelit suomikoneissa?

Eilen pistin play-asia:sta tilaukseen 3kk liveä/noin 13 (asia),ihan testi mielessä.
Pistän infoa kun saan tietää varmasti toimiiko.

Joku voisi kyllä pistää infoa että toimiikos noi US live ajat täälä päin.
32 ei olisi paha hinta 12kk liveä.
 
Vastaus: Toimivatko Play.comista ostetut lataussetelit suomikoneissa?

Eräs suomalainen on tilannut P-A:sta tällä hetkellä siellä varastossa olevan jenkkiliven, muttei ole päässyt vielä testaamaan sitä. Muutamassa päivässä pitäisi vahvistusta tulla sieltä suunnalta. Itse tilasin viime vuonna P-A:sta Halo 3 13kk Asia-Liven ja se toimi muitta mutkitta. Täältä foorumilta saa hyvin tietoa näissä asioissa (P-A:n "virallinen" foorumi).

Asia/jenkki MS Pointsit eivät toimi Suomessa.

Vähän asian ohi, mutta entä, jos käyttää pisteet jenkkitilissä/vaikkapa Singaporetilissä ja sitten lataan vaikkapa N+. Pystynkö pelata tuota peliä muilla accounteilla, kuin vain pelkästään sillä minun jenkki/singapore accountilla?

E:Sehän oli ilmainen?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Toimivatko Play.comista ostetut lataussetelit suomikoneissa?

Vähän asian ohi, mutta entä, jos käyttää pisteet jenkkitilissä/vaikkapa Singaporetilissä ja sitten lataan vaikkapa N+. Pystynkö pelata tuota peliä muilla accounteilla, kuin vain pelkästään sillä minun jenkki/singapore accountilla?

Yarista ainakin pystyi pelaamaan muillakin kuin jenkki tägillä.
 
Vastaus: Toimivatko Play.comista ostetut lataussetelit suomikoneissa?

Laittaako Play.com tilauksen täyden arvon siihen pakettiin. Sieltä saisi GTA4:n 56 eurolla mutta tulli pelottaa.
 
Vastaus: Toimivatko Play.comista ostetut lataussetelit suomikoneissa?

Vähän asian ohi, mutta entä, jos käyttää pisteet jenkkitilissä/vaikkapa Singaporetilissä ja sitten lataan vaikkapa N+. Pystynkö pelata tuota peliä muilla accounteilla, kuin vain pelkästään sillä minun jenkki/singapore accountilla?

Paha sanoa, kun ei ole henkilökohtaista kokemusta. Netissä on kuitenkin yleisesti mielipide, että pisteet ovat region suojattuja, jolloin et pysty käyttämään niitä suomiboksilla vaikka livetili olisi jenkki.

Yleisesti luulisin, että jos koneella on eri maiden tilejä ja ostelee niillä sisältöä, niin tällöin sisältöä koskee samat rajoitukset kuin muutoinkin (jos pelaa eri tilillä kuin on ostanut, niin täytyy olla livessä tms.).
 
Vastaus: Toimivatko Play.comista ostetut lataussetelit suomikoneissa?

Laittaako Play.com tilauksen täyden arvon siihen pakettiin. Sieltä saisi GTA4:n 56 eurolla mutta tulli pelottaa.
Itse ainakin oma Condemned 2 maksoi 63.30 dollaria, mutta pakettiin oli merkattu 59,90 dollaria hinnaksi, eli ilmeisesti he eivät merkitse hintoja oikeiksi, jos ne menevät yli tullirajan.:)
 
Vastaus: Toimivatko Play.comista ostetut lataussetelit suomikoneissa?

Itse ainakin oma Condemned 2 maksoi 63.30 dollaria, mutta pakettiin oli merkattu 59,90 dollaria hinnaksi, eli ilmeisesti he eivät merkitse hintoja oikeiksi, jos ne menevät yli tullirajan.:)

Tietääkseni play.comissa ei pysty maksamaan dollareissa :) Eli todennäköisesti olet tuon play-asiasta tilannut, jolloin postikuluja ei lasketa ollenkaan mukaan. Eli siis vain pelin hinta merkitään pakettiin.
 
Vastaus: Toimivatko Play.comista ostetut lataussetelit suomikoneissa?

Tietääkseni play.comissa ei pysty maksamaan dollareissa :) Eli todennäköisesti olet tuon play-asiasta tilannut, jolloin postikuluja ei lasketa ollenkaan mukaan. Eli siis vain pelin hinta merkitään pakettiin.
Mutta tuo Condemned 2 maksaa Play-Asiassa US$ 64.90 ilman postikuluja. Eikö paketissa siis pitäisi tuo hinta olla sen 59.90 sijasta, vai?:confused:
 
Vastaus: Toimivatko Play.comista ostetut lataussetelit suomikoneissa?

Ihan vähän aikaahan sitten oli 20% pois kaikista in stockkista?
 
Vastaus: Toimivatko Play.comista ostetut lataussetelit suomikoneissa?

Niin ja mistä muka Hong Kongissa tietäisivät Suomen tullirajat/miksi olisivat niistä kiinnostuneita?? :rolleyes::p
 
Vastaus: Toimivatko Play.comista ostetut lataussetelit suomikoneissa?

Ettei olisi samat tullirajat koko EU alueella.
Ja kyllä monia tahoja kiinnostaa merkitä arvo pienemmäksi, se on sitä asiakaspalvelua ;)
 
Vastaus: Toimivatko Play.comista ostetut lataussetelit suomikoneissa?

Toimiiko tuo 12kk live card (US) Suomalaisessa konsolissa vai ei?
 
Vastaus: Toimivatko Play.comista ostetut lataussetelit suomikoneissa?

Toimiiko tuo 12kk live card (US) Suomalaisessa konsolissa vai ei?

Niin, olisi hieno saada tämä arvoitus ratkaistua. DarkSide ja stammy, oletteko saaneet mitään uutta informaatiota koskien tätä?
 
Vastaus: Toimivatko Play.comista ostetut lataussetelit suomikoneissa?

Niin, olisi hieno saada tämä arvoitus ratkaistua. DarkSide ja stammy, oletteko saaneet mitään uutta informaatiota koskien tätä?

Tämän verran on selvinnyt. Strikebang.com keskustelu palstalla tuli vastaan että US ja Asia koodit toimii myös pal aluella,
jos niillä jatketaan jo voimassa olevaa gold tilausta.

Toi 3kk gold ajan toimivuus selvinee varmaan 1-2vk aikana,kunhan toi tilaus vaan saapuu. Postailen infoa siitä sitten kun tiedän.

Edit:Huomasin että tuola ylempänä on sama linkki jo... Hups...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Toimivatko Play.comista ostetut lataussetelit suomikoneissa?

just laitoin koodin koneeseen ja Yllätys! 13kk live aikaa 35$. kyseessä siis jenkki versio. eli toimii ongelmitta!
 
Ylös Bottom